182x102-hybrydy

SAMOCHODY
HYBRYDOWE

Przekonaj się, dlaczego przyszłość jest hybrydą.

182x102-concept

MODELE
KONCEPCYJNE

Zobacz projekty wytyczające przyszłość Lexusa.

182x102-serwis

SERWIS
I USŁUGI

Sprawdź, na czym polega najwyższy poziom obsługi.

182x102-akcesoria

AKCESORIA
LEXUSA

Uczyń Lexusa silnym wyrazem Twojego charakteru.

LS 460

NOWY LS 460 — KOMFORTOWY I DAJĄCY MNÓSTWO SATYSFAKCJI Z PROWADZENIA — TO NAJBARDZIEJ WYRAFINOWANY SEDAN LEXUSA, JAKI KIEDYKOLWIEK POWSTAŁ.


Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 10.7
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 5.7
Prędkość maksymalna (km/h) 250

OD 449 200,00 zł

SKONFIGURUJ LEXUSA LS 460

INNOWACYJNE OBLICZE LUKSUSU

NOWY LS 460 — KOMFORTOWY I DAJĄCY MNÓSTWO SATYSFAKCJI Z PROWADZENIA — TO NAJBARDZIEJ WYRAFINOWANY SEDAN LEXUSA, JAKI KIEDYKOLWIEK POWSTAŁ.

Aby stworzyć pojazd zachwycający, świadomie zdecydowaliśmy się na trudną drogę. Dlatego w roku 1989 do prac nad pierwszym samochodem marki Lexus — modelem LS 400 — zaangażowaliśmy 1400 inżynierów i 60 projektantów, powierzając im zadanie stworzenia najlepszego na świecie sedana, który zrewolucjonizował rynek samochodów luksusowych. Nowy LS idzie o krok dalej. W modelu tym, produkowanym w najbardziej utytułowanej fabryce samochodów na świecie, wprowadzono w sumie aż 3000 udoskonaleń. We wnętrzu zwraca uwagę jeden z najszerszych na świecie samochodowych wyświetlaczy multimedialnych i innowacyjny układ klimatyzacji skanujący temperaturę ciała pasażera w celu zapewnienia idealnego rozprowadzenia powietrza o temperaturze dostosowanej do wybranego poziomu. Nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażerów czuwa system zaawansowanej ochrony przedzderzeniowej, wykrywający nawet wtargnięcie pieszego na jezdnię. Komfortowy i przyjemny w prowadzeniu LS jest teraz także oferowany w wersji F SPORT. Mówiąc wprost — to jak dotąd najbardziej wyrafinowany sedan marki Lexus. Podróżowanie w Lexusie LS to wyjątkowe doświadczenie. Ale nie trzeba do niego wsiadać, by dostrzec jego wyjątkowość — przejawiającą się choćby w śmiało stosowanych elementach stylizacji, takich jak wrzecionowata atrapa chłodnicy w chromowanej oprawie. Ten model to pierwszy Lexus, w którym całe oświetlenie zewnętrzne zrealizowano przy wykorzystaniu diod LED. Nowe, smukłe światła do jazdy dziennej i najmniejsze na świecie lampy przeciwmgielne układają się w charakterystyczną dla Lexusa literę „L”.

Podobny motyw dostrzec można w układzie świateł tylnych. Długa, opływowa kabina oferuje niezrównany poziom luksusu kierowcy i jego czworgu gościom. Nowy LS to najcichszy luksusowy sedan na świecie. Jego „wskaźnik zrozumiałości mowy” wynosi prawie 100% przy 100 km/h, co oznacza, że w kabinie można swobodnie rozmawiać w trakcie podróży, nawet przy bardzo wysokich prędkościach. Starając się maksymalnie wyciszyć samochód, zajrzeliśmy w każdy zakamarek i przemyśleliśmy najdrobniejsze detale. Nowy proces laserowego zgrzewania poprawia sztywność podłogi nadwozia, przyczyniając się do znacznego ograniczenia wibracji. Niemal płaski spód pojazdu i małe owiewki na ramkach lusterek bocznych i tylnych światłach minimalizują szum powodowany przez opływające pojazd powietrze. Aby zminimalizować hałas drogowy opracowaliśmy obręcze kół ze specjalnymi komorami tłumiącymi hałas wytwarzany przez opony. W trybie COMFORT — dostępnym za pośrednictwem nowego selektora trybu jazdy — charakterystyka zawieszenia zmieniana jest na bardziej miękką, gwarantującą maksymalne odprężenie podczas jazdy.

ls_460_8speed

Zastosowane w LS, po raz pierwszy wśród modeli Lexusa, koła o obniżonej hałaśliwości przyczyniają się do wyjątkowego wyciszenia kabiny w okolicy przednich foteli, a stopień wyrazistości rozmowy na wysokości siedzeń tylnych obecnie sięga niemal 100% przy prędkości jazdy 100 km/h, co czyni pojazd najcichszym w swojej klasie.

samar.pl

CENY I DANE TECHNICZNE

POZNAJ SZCZEGÓŁY I RÓŻNICE

LS 460
ELITE

  • Układ korekcji sztywności zawieszenia (AVS)
  • 12,3'' ekran multimedialny obsługiwany za pomocą kontrolera Remote Touch
  • Automatyczne domykanie klapy bagażnika
  • Fotele przednie elektrycznie regulowane (kierowcy w 16 kierunkach, pasażera w 12)
  • Kierownica wykończona skórą i drewnem - ogrzewana
  • 18-calowe, 10-ramienne obręcze kół ze stopu lekkiego (235/50 R18)

OD 449 200,00 zł

WYBIERZ KOLEJNY WARIANT DO PORÓWNANIA

CECHY MODELU

POZNAJ LEPIEJ LEXUSA LS 460

Bezpieczeństwo w LS 460 - Warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Nowy LS oferuje niezrównany poziom bezpieczeństwa, zarówno podczas jazdy w dzień, jak i w nocy, za sprawą przełomowych rozwiązań technicznych, takich jak system zaawansowanej ochrony przedzderzeniowej (A-PCS). Oferowana po raz pierwszy w Lexusie najnowsza wersja systemu A-PCS stanowi najbardziej wyrafinowane rozwiązanie tego typu dostępne w branży, zdolne nawet wykryć wtargnięcie pieszego na jezdnię. Samochód wyposażono również w system monitorowania kierowcy, który generuje ostrzeżenie, gdy kierujący staje się zmęczony, a także w system LKA wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu. System monitorowania martwego pola, korzystający z radaru w tylnym zderzaku, ostrzega o pojazdach znajdujących się w martwym polu podczas zmiany pasa, a system ochrony przed zderzeniem tylnym aktywuje nagłówki, aby zminimalizować ryzyko urazów kręgów szyjnych w wypadku uderzenia w tył pojazdu. Bezpieczeństwo jazdy w ciemności podnosi system Lexus Night View, który na ekranie o przekątnej 12,3 cala wyświetla obraz drogi „widziany” przez kamerę na podczerwień. Zastosowany po raz pierwszy w Lexusie system adaptacyjnych świateł drogowych (AHS) za pomocą przesłon w reflektorach częściowo wygasza strumień światła, aby nie oślepiał kierowców nadjeżdżających z przeciwka.

Osoby w samochodzie chronione są przez osiem poduszek powietrznych (10 w przypadku samochodu wyposażonego w pakiet President) i napinacze pasów bezpieczeństwa, zaś system zaawansowanej ochrony przedzderzeniowej nie tylko ostrzega o zagrożeniach, lecz także aktywnie pomaga uniknąć kolizji.

Opis dotyczy elementów wyposażenia opcjonalnego.

Wnętrze Lexusa LS 460 - Warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Nowy LS zapewnia swojemu kierowcy i pasażerom wyjątkowo komfortowe warunki podróży, wypoczynku i pracy — nawet na najdłuższych trasach. Luksusowy fotel kierowcy ze skórzaną tapicerką oferuje 16 parametrów regulacji (przedni fotel pasażera — do 14), a jego tapicerka jest teraz o 15% grubsza. Zmienione ukształtowanie podparcia miednicy zapewnia wyjątkowy komfort podczas długich podróży, a przedni fotel pasażera można zamówić z opcjonalnym podparciem dla łydek. Nad jakością wykonania czuwają mistrzowie „Takumi” zatrudnieni w naszych renomowanych zakładach Tahara. Jakość ta przejawia się nawet w najdrobniejszych szczegółach, takich jak szwy na wykończonej skórą desce rozdzielczej czy precyzyjnie obrabiane aluminiowe elementy sterowania systemem audio. Opcje wyrafinowanego wykończenia kierownicy i deski rozdzielczej wzbogacono o nowy fornir dekoracyjny „Shimamoku” (czarno-szary prążkowany wzór drewna), którego wytwarzanie trwa 38 dni i wymaga wykonania aż 67 kroków.

Prowadzenie Lexusa LS 460 - Warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Potężny silnik benzynowy V8 o pojemności 4,6 litra współpracujący z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów sprawia, że prowadzenie Lexusa LS 460 jest wyjątkowym doświadczeniem. Limuzyna błyskawicznie przyspiesza (od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,7 sekundy) do ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 250 km/h (należy jednak zawsze przestrzegać obowiązujących ograniczeń prędkości), zaś selektor trybu jazdy umożliwia wybór trybu ECO, NORMAL, COMFORT, SPORT S lub SPORT S+.

Aktywny tempomat

AKTYWNY TEMPOMAT (ACC)

Opcjonalny aktywny tempomat (ACC) współpracuje z systemem ochrony przedzderzeniowej (PCS), ponieważ korzysta z tego samego radaru działającego w zakresie fal milimetrowych. Podobnie jak standardowy tempomat, układ ACC utrzymuje zadaną prędkość jazdy. Dzięki zastosowaniu radaru potrafi jednak wykryć poprzedzający pojazd jadący wolniej po tym samym pasie. W takiej sytuacji system odpowiednio redukuje prędkość, przymykając przepustnicę lub włączając hamulce.

Kierowca może zaprogramować konkretną odległość między swoim a poprzedzającym pojazdem, a układ będzie ją utrzymywał, dostosowując prędkość jazdy. Gdy pas ruchu zwolni się, tempomat aktywny płynnie powraca do wybranej wcześniej prędkości podróżnej (w zakresie od 0 do 170 km/h).

Unikanie kolizji

UNIKANIE KOLIZJI

Nowością, oferowaną po raz pierwszy w Lexusie, jest system zaawansowanej ochrony przedzderzeniowej (A-PCS) — najbardziej wyrafinowany tego typu system dostępny w branży, który potrafi nawet wykryć wtargnięcie pieszego na jezdnię. Na podstawie danych z radaru działającego w zakresie fal milimetrowych, kamery stereoskopowej i projektorów podczerwieni w reflektorach przednich komputer pokładowy nieustannie analizuje ryzyko kolizji. Jeśli ryzyko jest wysokie, ostrzega kierowcę oraz podwyższa ciśnienie w układzie hamulcowym. Jeśli przy prędkości nie większej niż 40 km/h system uzna, że kolizja jest nieunikniona, automatycznie włączy hamulce, aby zatrzymać pojazd, i napnie przednie pasy bezpieczeństwa.

Inteligentne oświetlenie

INTELIGENTNE OŚWIETLENIE

Nowy, opcjonlany system adaptacyjnych świateł drogowych (AHS) zawiera specjalną kamerę, która wykrywa tylne światła pojazdów poprzedzających i reflektory pojazdów nadjeżdżających z przeciwka. Na podstawie informacji z kamery system automatycznie zasłania część wiązki świetlnej, aby nie oślepiać innych kierowców.

Ochrona pasażerów i kierowcy

OCHRONA PASAŻERÓW I KIEROWCY

Lexus robi, wszystko, co tylko możliwe, aby zapobiegać wypadkom, między innymi poprzez zastosowanie zaawansowanego systemu unikania kolizji (który jednak nigdy nie zastąpi ostrożności i rozwagi za kierownicą). Jeśli jednak dojdzie do najgorszego, kierowca i pasażerowie mogą liczyć jeszcze na systemy bezpieczeństwa biernego. Z dużą nawiązką spełniają one wszelkie wymagania obowiązujące we wszystkich zakątkach świata.

Wyposażenie Lexusa LS obejmuje osiem poduszek powietrznych (albo nawet dziesięć w przypadku pakietu President), w tym przełomową dwukomorową poduszkę powietrzną dla pasażera jadącego z przodu. W razie kolizji pośrodku napełniającej się poduszki powietrznej tworzone jest zagłębienie, w które trafiają delikatne obszary twarzy, takie jak nos i usta.

Unikatowa konstrukcja zagłówków i oparć ogranicza ruch szyi w wypadku uderzenia w tył pojazdu, a tym samym zmniejsza ryzyko urazu szyjnego odcinka kręgosłupa. Dzięki opcjonalnemu systemowi APCS, w sytuacji, w której kolizja jest nieunikniona (co wynika z informacji uzyskanych za pośrednictwem zamontowanego w tylnym zderzaku radaru działającego w zakresie fal milimetrowych) przednie zagłówki unoszą się i przesuwają do przodu, aby zapewnić dodatkowe podparcie i amortyzację dla głowy, a przez to zmniejszyć ryzyko urazu.

System audio Mark Levinson

SYSTEM AUDIO MARK LEVINSON

Mark Levinson to jedna z najbardziej cenionych na świecie marek wysokiej klasy sprzętu audio. Od roku 1972 sprzęt Mark Levinson cieszy się znakomitą opinią za sprawą legendarnej czystości reprodukcji dźwięku oraz wiernego oddawania najdrobniejszych niuansów oryginalnego wykonania utworów muzycznych — bez żadnych zniekształceń, strat i sztucznych upiększeń. Założyciel firmy, Mark Levinson, zaprojektował i wykonał osobiście mikser sceniczny używany na festiwalu Woodstock w roku 1968. Dziś uważa się go za twórcę współczesnej branży systemów audio wysokiej klasy.

Choć kilku producentów samochodów luksusowych przymierzało się do zastosowania sprzętu Mark Levinson w swoich pojazdach, udało się to jak dotąd wyłącznie Lexusowi. Samochody Lexus projektowane są w taki sposób, aby jazda w nich była cicha i stanowiła doznanie prawdziwie wyrafinowane. Dzięki temu akustyka w ich wnętrzu sprawia, że kierowca i pasażerowie mają wrażenie bliskie przebywaniu w sali koncertowej. System Mark Levinson w każdym modelu Lexusa jest zoptymalizowany z niezwykłą starannością i dostrojony pod kątem właściwości akustycznych kabiny pojazdu.

19-głośnikowy system audio Mark Levinson® Reference Surround należy do najdoskonalszych samochodowych systemów rozrywkowych i jest opcjonalnym wyposażeniem modeli LS 460. Pozwala delektować się we wnętrzu kabiny 7.1-kanałowym dźwiękiem surround. Samochód wyposażony jest także w interfejs Bluetooth® dla telefonu komórkowego, w wejście pomocnicze (AUX) i port USB, do których można podłączyć telefon iPhone® lub odtwarzacz multimedialny. Gdy samochód jest zaparkowany, na ekranie o przekątnej 12,3 cala można też odtwarzać filmy z płyt DVD — z najwyższej jakości oprawą dźwiękową.

Deska rozdzielcza i konsola

DESKA ROZDZIELCZA I KONSOLA

Lexusa LS wyposażono w najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne, które sprawiają, że pojazd w niezwykły sposób wita swoich użytkowników — wydawać by się mogło, że zamieszkał w nim japoński duch gościnności „Omotenashi”. Gdy użytkownik zbliża się do samochodu, mając przy sobie elektroniczny kluczyk, włączają się światła w lusterkach bocznych i do życia budzi się zegar podświetlany diodami LED (z funkcją GPS, dzięki której automatycznie dostosowuje wskazania do lokalnej strefy czasowej). Gdy kierowca zajmie miejsce w fotelu i naciśnie przycisk Start, na centralnym wyświetlaczu uruchamiana jest przepiękna animacja, a wzdłuż deski rozdzielczej przebiega delikatna smuga światła w kolorze jedwabistej bieli. To jednak dopiero początek. Samochód rozpieszcza pasażerów dźwiękiem z 19-głośnikowego systemu audio Mark Levinson® czy 9-calowym ekranem, na którym można odtwarzać płyty DVD lub Blu-Ray®.

Miejsce kierowcy Lexusa LS to miejsce niezwykłe. Do kontaktu z pojazdem zachęca pięknie wykonana kierownica oprawiona w skórę i drewno oraz dźwignia zmiany biegów wykończona aluminium. Szeroki centralny ekran o przekątnej 12,3 cala — służący do wyświetlania m.in. map — można obsługiwać głosowo lub za pomocą kontrolera Remote Touch. Tryb podzielonego ekranu umożliwia jednoczesny dostęp do dwóch kategorii informacji, np. nocnego obrazu z drogi (Lexus Night View) i nawigacji. Wśród innowacyjnych rozwiązań znajdziemy również system dynamicznego oświetlenia wnętrza diodami LED oraz analogowy zegarek z funkcją GPS, który inteligentnie dostosowuje swoje wskazania do lokalnej strefy czasowej.

Komfort wnętrza

KOMFORT WNĘTRZA

Wnętrze nowego Lexusa LS zachwyca niezrównanym wyrafinowaniem. Aby ułatwić kierowcy wsiadanie, jego fotel automatycznie przesuwa się do tyłu, czemu towarzyszy także cofnięcie kierownicy. Opcjonalnym wyposażeniem Lexusa LS 460 jest pakiet President, obejmujący m. in. fotele tylne z wieloma regulowanymi parametrami, funkcją masażu pleców na wysokości lędźwiowej oraz komfortowymi zagłówkami. Zawiera on wyświetlacz LCD, za pomocą którego można regulować działanie klimatyzacji w tylnej strefie kabiny, sterować systemem audio i tylną roletą przeciwsłoneczną.

Kolejną innowacją na skalę światową w nowym Lexusie LS jest układ „Climate Concierge”. Nieustannie monitoruje on temperaturę wewnątrz i na zewnątrz samochodu, a na podstawie zebranych danych automatycznie reguluje temperaturę w kabinie, temperaturę foteli oraz kierownicy. Stosowany przez Lexusa, obsypany nagrodami system nanoe® uwalnia mikroskopijne, ujemnie naładowane jony, które odświeżają powietrze i nawilżają włosy oraz skórę.

Wybór tapicerki i wstawek ozdobnych

WYBÓR TAPICERKI I WSTAWEK OZDOBNYCH

Wiele elementów wyrafinowanego wykończenia wnętrza Lexusa LS można przy zakupie wybrać zgodnie z własnymi upodobaniami. Skórzana tapicerka dostępna jest w pięciu wariantach kolorystycznych — czarnym, łagodnie białym, brązie topazu, jasnoszarym lub w kolorze kości słoniowej. Klient ma też do wyboru kilka wariantów drewnianych wstawek ozdobnych: Brązowy jesion (wykończenie matowe), Ciemnobrązowy orzech, Shimamoku, Szampański jesion i Bambus.

Aerodynamika

AERODYNAMIKA

Nowy LS charakteryzuje się najlepszymi w swojej klasie właściwościami aerodynamicznymi — za sprawą takich detali, jak niemal płaski spód pojazdu i małe owiewki na lusterkach bocznych i tylnych światłach. Owiewki takie, zastosowane po raz pierwszy w bolidach wyścigowych Formuły 1, wytwarzają zawirowania powietrza, które „przyciągają” strugi powietrza do nadwozia, przez co szybko jadący LS płynniej przecina powietrze. Takie rozwiązanie nie tylko korzystnie wpływa na stabilność i komfort jazdy, lecz również przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa i ograniczenia hałasu.

Wiele wysiłku włożono także w odizolowanie kabiny od szumu powietrza i zabezpieczenie jej przed wiatrem. Wysokiej klasy laminowane szyby, listwy w ramach okien i doskonale dopasowane uszczelki zapewniają znakomitą izolację od otoczenia i hałasu, a tym samym komfortowe i odprężające warunki podróży. Wygląd zewnętrzny nadwozia Lexusa LS budzi mnóstwo pozytywnych emocji, zaś jego wnętrze pozwala wewnętrznie wyciszyć się i zrelaksować.

Sterowanie dynamiką pojazdu

STEROWANIE DYNAMIKĄ POJAZDU

Za kierownicą nowego Lexusa LS doznać można wyjątkowego poczucia zespolenia z samochodem, który reaguje w sposób zrównoważony i daje się prowadzić bardzo dynamicznie. Wyjątkowo sztywne podwozie (produkowane z zastosowaniem techniki zgrzewania laserowego i klejów wywodzących się z technologii lotniczych) w połączeniu z pneumatycznym zawieszeniem zapewnia znakomitą precyzję prowadzenia i komfort jazdy. Standardowym wyposażeniem pojazdu jest zintegrowany system zarządzania dynamiką pojazdu (VDIM), a układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu (VGRS) dostosowuje siłę wspomagania do prędkości jazdy. W sytuacji awaryjnej automatyczna korekta siły wspomagania pomoże kierowcy ominąć przeszkodę.

Zaawansowany stały napęd na cztery koła zastosowany w tym modelu nadaje zupełnie nowy wymiar jego właściwościom jezdnym. W normalnych warunkach moc rozkłada się w proporcjach 40/60 między przednią a tylną oś. Jednak w trudniejszej sytuacji drogowej system może natychmiast zmienić rozdział mocy na optymalny w danych warunkach.

Zawieszenie

ZAWIESZENIE

Zwinność i równowaga, z jaką prowadzi się LS, jest efektem kunsztu projektantów. Wrażenie „jedności” między tym inspirującym sedanem a prowadzącym go kierowcą uzyskano między innymi poprzez zastosowanie lekkiego, aluminiowego zawieszenia wielowahaczowego. Współdziała ono z wysokiej klasy amortyzatorami pneumatycznymi, zapewniając wyjątkową stabilność, sterowność i niezrównany komfort jazdy. Układ korekcji sztywności zawieszenia (AVS) umożliwia kierowcy dostrojenie charakterystyki samochodu poprzez wybranie trybu jazdy. Prowadząc Lexusa LS, kierowca w pełni panuje nad pojazdem, który dosłownie płynie po drodze.

Silnik benzynowy V8

SILNIK BENZYNOWY V8

Aluminiowy silnik benzynowy V8 o pojemności 4,6 litra jest arcydziełem inżynierii mechanicznej. Lekki i wykończony ręcznie — w celu uzyskania najwyższej możliwej kultury pracy — jest źródłem potężnej mocy i fantastycznych osiągów. Swoje imponujące możliwości zawdzięcza silnik między innymi inteligentnemu układowi zmiennych faz rozrządu z napędem elektrycznym VVT-iE (Variable Valve Timing – intelligent Electric), który pozwala na uzyskiwanie wysokiego momentu obrotowego w szerokim zakresie obrotów. Innowacyjny układ wtrysku bezpośredniego D-4S dba o optymalną charakterystykę działania silnika i zapewnia niskie zużycie paliwa. W efekcie tak potężny silnik w cyklu mieszanym zużywa zaledwie 10,7 l paliwa na 100 km, a jego poziom emisji wynosi 249 g/km.

Każdy element tego perfekcyjnego silnika został w fabryce dokładnie dostrojony — i to w dosłownym znaczeniu tego słowa. Zatrudnieni przez Lexusa specjaliści „Takumi” osobiście — za pomocą stetoskopu — sprawdzają każdy egzemplarz silnika V8 przeznaczony dla Lexusa LS, aby upewnić się, że jednostka opuszczająca fabrykę funkcjonuje i brzmi perfekcyjnie.

Potężny silnik V8 współpracuje z wyrafinowaną konstrukcyjnie 8-biegową przekładnią automatyczną. Duża liczba biegów, a z drugiej strony możliwość automatycznej zmiany o więcej niż jeden bieg naraz, pozwala na szybkie przyspieszanie i jednocześnie zapewnia umiarkowane zużycie paliwa.

Ochrona pasażerów i kierowcy

OCHRONA PASAŻERÓW I KIEROWCY

Lexus robi, wszystko, co tylko możliwe, aby zapobiegać wypadkom, między innymi poprzez zastosowanie zaawansowanego systemu unikania kolizji (który jednak nigdy nie zastąpi ostrożności i rozwagi za kierownicą). Jeśli jednak dojdzie do najgorszego, kierowca i pasażerowie mogą liczyć jeszcze na systemy bezpieczeństwa biernego. Z dużą nawiązką spełniają one wszelkie wymagania obowiązujące we wszystkich zakątkach świata.

Wyposażenie Lexusa LS obejmuje osiem poduszek powietrznych (albo nawet dziesięć w przypadku pakietu President), w tym przełomową dwukomorową poduszkę powietrzną dla pasażera jadącego z przodu. W razie kolizji pośrodku napełniającej się poduszki powietrznej tworzone jest zagłębienie, w które trafiają delikatne obszary twarzy, takie jak nos i usta.

Unikatowa konstrukcja zagłówków i oparć ogranicza ruch szyi w wypadku uderzenia w tył pojazdu, a tym samym zmniejsza ryzyko urazu szyjnego odcinka kręgosłupa. Dzięki opcjonalnemu systemowi APCS, w sytuacji, w której kolizja jest nieunikniona (co wynika z informacji uzyskanych za pośrednictwem zamontowanego w tylnym zderzaku radaru działającego w zakresie fal milimetrowych) przednie zagłówki unoszą się i przesuwają do przodu, aby zapewnić dodatkowe podparcie i amortyzację dla głowy, a przez to zmniejszyć ryzyko urazu.

Oświetlenie wnętrza

ELEGANCKIE OŚWIETLENIE WNĘTRZA DIODAMI LED

Wystarczy zbliżyć się do samochodu, a Lexus LS na powitanie podświetli przestrzeń przy samochodzie oraz zegar. Po odblokowaniu drzwi włączają się światła do jazdy dziennej, jak gdyby LS budził się ze snu. Naciśnięcie przycisku START sprawia, że na ekranie multimedialnym odtwarzana jest elegancka animacja, a wzdłuż deski rozdzielczej płynie delikatny strumień światła.

Wybór tapicerki i wstawek ozdobnych

WYBÓR TAPICERKI I WSTAWEK OZDOBNYCH

Wiele elementów wyrafinowanego wykończenia wnętrza Lexusa LS można przy zakupie wybrać zgodnie z własnymi upodobaniami. Skórzana tapicerka dostępna jest w pięciu wariantach kolorystycznych — czarnym, łagodnie białym, brązie topazu, jasnoszarym lub w kolorze kości słoniowej. Klient ma też do wyboru kilka wariantów drewnianych wstawek ozdobnych: Brązowy jesion (wykończenie matowe), Ciemnobrązowy orzech, Shimamoku, Szampański jesion i Bambus.

BRAK WYNIKÓW

Żadne cechy pojazdów nie spełniają kryteriów wyszukiwania. Poszerz kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.

ls_460_8speed

W NOWYM LEXUSIE LS ZASTOSOWANO WYGODNY KONTORLER REMOTE TOUCH NOWEJ GENERACJI, KTÓRY UMOŻLIWIA INTUICYJNĄ OBSŁUGĘ CENTRALNEGO WYŚWIETLACZA.

LS 460 F SPORT

ls460-fsport

STYL, KTÓRY BUDZI EMOCJE

Lexus LS 460 F SPORT to samochód odważny stylistycznie i dający mnóstwo radości z jazdy. Jego charakterystykę jezdną dostrajał ten sam zespół, który stoi za konstrukcją kultowego supersamochodu LFA i sportowych modeli z serii F: RC F i GS F. Każdy kontakt z samochodem o takim rodowodzie jest jak zastrzyk energii i świeżych emocji. Z zewnątrz wersję F SPORT poznać można między innymi po większej wrzecionowatej atrapie chłodnicy ze wstawkami z siatki „L”, kanałach do chłodzenia przednich hamulców oraz aerodynamicznych żebrach zwiększających siłę dociskającą pojazd do drogi.

We wnętrzu sportowy kokpit sprawia, że kierowca może poczuć się jednością ze swoim samochodem. Sportowe fotele z ręcznie zszywaną tapicerką mocno trzymają całe ciało od bioder po barki. A ergonomiczna sportowa kierownica, podobnie jak pedały z aluminium obrabianego maszynowo, zapewnia doskonałe wyczucie samochodu i pozwala cieszyć się każdym zakrętem.

AKCESORIA LEXUSA

STWORZONE, BY ŁAMAĆ SCHEMATY

Każdy model Lexusa to unikalne wzornictwo przeczące utartym schematom. Uważamy jednak, że dizajn samochodów to sztuka, która winna być tworzona z największym respektem wobec jej odbiorcy. Oddajemy więc w Twoje ręce szeroką gamę akcesoriów, która pozwoli uczynić Lexusa silnym wyrazem Twojego indywidualnego charakteru, a jednocześnie odpowiedzią na Twoje potrzeby.

NOTA PRAWNA

Podane zużycie paliwa i emisja CO2 zostały zmierzone w środowisku kontrolowanym w laboratorium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu UE 715/2007 z późn. zm. i aktami wykonawczymi, dla różnych wersji wyposażenia na rynek europejski.
Zużycie paliwa i emisja spalin CO2 w konkretnym pojeździe w warunkach drogowych może różnić się od podanych wyników pomiarów. Na zużycie paliwa i emisję CO2 wpływa sposób prowadzenia pojazdu oraz inne czynniki (takie jak warunki drogowe, natężenie ruchu, stan pojazdu, ciśnienie w oponach, zainstalowane wyposażenie, obciążenie, liczba pasażerów, itp.).

Aby serwis internetowy Lexusa działał optymalnie, a korzystanie z niego było komfortowe, stosujemy pliki cookies. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień oznaczać będzie Twoją akceptację wszystkich plików cookies w serwisie Lexusa.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ