SAMOCHODY
HYBRYDOWE

Przekonaj się, dlaczego przyszłość jest hybrydą.

MODELE
KONCEPCYJNE

Zobacz projekty wytyczające przyszłość Lexusa.

SERWIS
I USŁUGI

Sprawdź, na czym polega najwyższy poziom obsługi.

AKCESORIA
LEXUSA

Uczyń Lexusa silnym wyrazem Twojego charakteru.

NX 300h

FUTURYSTYCZNY SUV Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM


Moc maksymalna (KM) 197
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 9.2
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) 116
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 5.0

OD 175 100,00 zł

POBIERZ CENNIK SKONFIGURUJ SWOJEGO
LEXUSA NX 300h

NOWY LEXUS NX 300h

FUTURYSTYCZNY SUV WYKORZYSTUJĄCY NAJNOWOCZEŚNIEJSZE TECHNOLOGIE I NAJSZLACHETNIEJSZE MATERIAŁY.

Zupełnie nowy SUV NX 300h, stworzony by się wyróżniać, oferuje elastyczność w konfiguracji wnętrza i znakomity poziom komfortu nawet dla pięciu osób. Nowy, przełomowy Lexus z napędem hybrydowym nowej generacji rozpędza się płynnie, zachwyca zwinnością i imponuje niskim zużyciem paliwa.

Zastosowano w nim szereg intuicyjnych, ergonomicznych i zapewniających bezpieczeństwo rozwiązań, takich jak panel dotykowy (Touch Pad), asystent parkowania z widokiem 360 stopni i system ochrony przedzderzeniowej. Jeszcze bardziej dynamiczna wersja NX 300h F SPORT oferuje sportowe fotele z perforowaną tapicerką skórzaną, kierownicę F SPORT, układ korekcji sztywności zawieszenia, sportowe tłumiki drgań skrętnych nadwozia i 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich.

CENY I DANE TECHNICZNE

POZNAJ SZCZEGÓŁY I RÓŻNICE

NX 300h
Elite FWD

  • Układ wspomagania ruszania ze wzniesienia (HAC)
  • System audio Pioneer®: radio AM/FM, odtwarzacz CD, 8 głośników
  • System łączności Bluetooth® (telefon i odtwarzacz audio)
  • Wyświetlacz multimedialny o przekątnej 7" obsługiwany pokrętłem
  • Reflektory przednie LED (światła mijania i dzienne: LED; światła drogowe i kierunkowskazy: halogenowe)
  • Obręcze kół ze stopów lekkich 17", 225/65 R17 (10-ramienne)

OD 175 100,00 zł

WYBIERZ KOLEJNY WARIANT DO PORÓWNANIA

PROJEKTUJĄC LEXUSA NX, ZA CEL POSTAWILIŚMY SOBIE STWORZENIE SUV-A TAK ATRAKCYJNEGO, ABY OD RAZU CHCIAŁO SIĘ DO NIEGO WSIADAĆ I RUSZYĆ W DROGĘ.

Takeaki Kato , naczelny inżynier modelu NX

CECHY MODELU

POZNAJ LEPIEJ LEXUSA NX 300h

Prowadzenie Lexusa NX 300h — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Nowy Lexus NX 300h przyciąga wzrok szeroką sylwetką, odważnie nakreśloną, klepsydryczną atrapą chłodnicy i charakterystycznymi światłami LED z przodu i z tyłu. Nowy NX 300h to świetny samochód, a zarazem dzieło sztuki nowoczesnej, które nigdy nie zginie w tłumie. Kreśląc jego ostre, a jednocześnie naturalne linie, projektanci Lexusa czerpali inspirację z piękna stopionego metalu. Samochód kusi dynamicznie poprowadzoną, wznoszącą sie linią boczną i sylwetką przywodzącą na myśl nadwozie coupe. Wystarczy zbliżyć się do pojazdu, a ten podświetli nowocześnie zaprojektowane klamki prowokując do zajęcia miejsca i nocnej przejażdżki. Bezkompromisowe wzornictwo Lexusa NX po zmroku podkreślają także przednie reflektory z potrójną wiązką światła i trójwymiarowe tylne lampy - wszystkie wykonane w technologii LED i kształtem kreślące w ciemności logo “L”. Za dnia światła do jazdy dziennej w kształcie grotów strzał podkreślają klepsydryczny zarys przedniego wlotu powietrza i nie pozostawiają wątpliwości, że mamy do czynienia z prawdziwym Lexusem.

Nowy NX 300h oferuje moc 197 KM i rozwija ją idealnie płynnie. Parametry ekologiczne i ekonomiczne tego mocnego SUV-a są imponujące: w jeździe mieszanej emisja CO2 wynosi zaledwie 116 g/km*, a zużycie paliwa — tylko 5,0 l/100 km*.

* W przypadku NX 300h w wersji Elite FWD.

Wnętrze Lexusa NX 300h — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Kierowca i pasażerowie Lexusa NX 300h, siedząc wyżej, niż większość pozostałych uczestników ruchu, mają doskonały widok na miasto ze swoich komfortowych, podgrzewanych i wentylowanych foteli. Elementy wnętrza, deska rozdzielcza i lusterka boczne zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalne pole widzenia. O komfort w kabinie, niezależnie od warunków atmosferycznych, dba automatyczna klimatyzacja S-Flow, która skupia swoje działanie tylko na zajętych miejscach. Podczas manewrowania na monitorze może być wyświetlany widok z przodu lub z boków pojazdu, albo widok „z lotu ptaka”. Obraz powstaje dzięki wykorzystaniu czterech kamer, dyskretnie rozlokowanych na przedniej atrapie chłodnicy, lusterkach bocznych (kamery działają nawet po złożeniu lusterek) i pokrywie bagażnika. Rysowane na obrazie linie prowadzące ułatwiają bezproblemowe poruszanie się po zatłoczonych miastach i parkingach.

Kupując nowego Lexusa NX 300h, można zamówić samochód wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania multimedialne. Należy do nich system nawigacji Lexus Premium Navigation oraz pakiet usług sieciowych, takich jak Google Street View®. Samochód potrafi nawet pomóc w wyznaczeniu najbardziej ekologicznej trasy.

Bezpieczeństwo w Lexusie NX 300h — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Nowy Lexus NX to samochód, który do minimum ogranicza zmęczenie kierowcy. Wyjątkowo szeroki obraz z projektora HUD wyświetlany na przedniej szybie pozwala skoncentrować uwagę na drodze; system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu zapobiega niezamierzonej zmianie pasa, a światła drogowe w razie potrzeby automatycznie przełączają się na światła mijania. System ochrony przedzderzeniowej - z radarem działającym w zakresie fal milimetrowych - wykrywa obiekty przed pojazdem, a w sytuacji zagrożenia samoczynnie włącza hamulce i napina pasy bezpieczeństwa. Jeśli zaś dojdzie do kolizji, kierowcę i pasażerów chronić będzie mocna klatka bezpieczeństwa i osiem poduszek powietrznych.

Selektor Trybu Jazdy

SELEKTOR TRYBU JAZDY

NX 300h to SUV dający mnóstwo frajdy z jazdy, a przy tym niesłychanie zwinny w mieście. Selektor trybu jazdy — od ekonomicznego ECO po dynamiczny SPORT S+ — umożliwia dopasowanie charakterystyki samochodu do nastroju. W gęstym ruchu można też wybrać tryb EV (samochodu elektrycznego), w którym NX 300h w ogóle nie emituje substancji szkodliwych do atmosfery. Sztywne elementy nośne podwozia w połączeniu z korekcją sztywności zawieszenia gwarantują stabilność i precyzję prowadzenia, a napęd na wszystkie koła E-FOUR pozwala jeszcze pewniej poczuć się na śliskiej nawierzchni.

Mistrzowie Takumi

MISTRZOWIE TAKUMI

Nowy NX 300h wyznacza nowe standardy jakości i wyrafinowania w klasie kompaktowych SUV-ów. Zachwyca ręcznie wykończonymi wstawkami z drewna „shimamoku” i kunsztownymi szwami skórzanej tapicerki. Nasza fabryka Kyushu wyposażona jest w czyste pomieszczenia bezpyłowe, a przed wejściem do nich pracownicy lakierni przechodzą przez dwie komory podciśnieniowe, by pozbyć się zanieczyszczeń ze specjalnych kombinezonów i z włosów. Filtr wodny — przezywany „wodospadem Niagara” — dodatkowo zmniejsza ilość cząstek stałych przedostających się do lakierni Powłoka lakiernicza jest ręcznie polerowana na mokro po nałożeniu każdej warstwy podkładu (ten czasochłonny proces zarezerwowany jest zwykle tylko dla pojazdów wykonywanych na zamówienie w pojedynczych egzemplarzach). Wreszcie, każdy wyprodukowany SUV NX musi odbyć 30-kilometrową jazdę próbną.

EURO NCAP – nota 5 gwiazdek

EURO NCAP nota 5 gwiazdek

Lexus NX otrzymał notę 5 gwiazdek w prestiżowym teście Euro NCAP. Wyniki we wszystkich badanych aspektach znacznie przekroczyły minimum niezbędne dla otrzymania maksymalnej oceny, co czyni Lexusa NX jednym z najbezpieczniejszych aut w segmencie.

Program bada 5 aspektów ochrony – bezpieczeństwo dorosłych pasażerów, bezpieczeństwo dzieci, ochronę pieszego oraz (od 2009 roku) systemy asystujące, takie jak kontrolę stabilności czy system awaryjnego hamowania.

Lexus NX 300h otrzymał notę 82% w zakresie ochrony dorosłych, 82% w teście bezpieczeństwa dzieci oraz odpowiednio 69% i 71% za ochronę pieszych i systemy asystujące.

Kolorowy Projektor HUD

KOLOROWY PROJEKTOR HUD

Informacje o stanie pojazdu i wskaźniki rzutowane są — w kolorze — na przednią szybę. Projektor HUD Lexusa jest wyjątkowo szeroki, a jego obraz ma przekątną 6,2 cala. Można z niego odczytywać m.in. wskazówki nawigacji lub ustawienia systemu audio, nie odrywając wzroku od drogi.

Luksusowe Wnętrze

LUKSUSOWE WNĘTRZE

Wygodne fotele przednie produkowane są z zastosowaniem technologii „pianki zintegrowanej”, wprowadzonej po raz pierwszy w wersjach F SPORT. Rozwiązanie to wywodzi się ze sportów motorowych i zapewnia większy komfort oraz skuteczniejsze podparcie boczne, jakiego nie udaje się uzyskać przy użyciu tradycyjnych technik tapicerskich.

Kierowca i pasażerowie podróżujący z przodu oraz z tyłu mają w nowym NX mnóstwo miejsca na nogi, a oba przednie fotele są elektrycznie regulowane. Regulacji podlega aż osiem parametrów geometrycznych, a ponadto dostępna jest regulacja podparcia lędźwiowego i pamięć ustawień.

Kształt i twardość poduszek foteli dobrano w taki sposób, aby zminimalizować nacisk na wrażliwy obszar kulszowy. Szeroki zakres regulacji foteli dostosowany jest do budowy ciała każdego kierowcy.

Praktyczna składana kanapa dzielona w stosunku 60:40 — będąca standardowym wyposażeniem wszystkich wersji Lexusa NX 300h — umożliwia łatwe transportowanie większych przedmiotów. Gdy wszystkie tylne oparcia są złożone, w samochodzie jest miejsce nawet na duże przedmioty.

Na zamówienie dostępny jest mechanizm w pełni elektrycznego składania tylnej kanapy, obsługiwany za pomocą szeregu wygodnie rozmieszczonych przełączników. Pasażerowie z tyłu mogą też regulować swoje oparcia, by podróżować wygodniej.

Klatka bezpieczeństwa/8 poduszek powietrznych

KLATKA BEZPIECZEŃSTWA/8 PODUSZEK POWIETRZNYCH

Oprócz niezwykle wytrzymałej klatki bezpieczeństwa pasażerów i kierowcę chroni zestaw ośmiu poduszek powietrznych. Kierowca i pasażer z przodu są chronieni czołowymi poduszkami powietrznymi napełnianymi dwustopniowo, poduszkami powietrznymi chroniącymi kolana oraz bocznymi poduszkami powietrznymi. Kurtynowe poduszki powietrzne pokrywają całą długość bocznych okien po obu stronach kabiny. Wszystkie pasy bezpieczeństwa, z wyjątkiem pasa na środkowym miejscu tylnym, są wyposażone w napinacze. Tak bogaty zestaw elementów podnoszący poziom bezpieczeństwa należy w nowym NX 300h do wyposażenia standardowego.

Konstrukcja przednich foteli minimalizuje ryzyko urazu kręgów szyjnych w wypadku uderzenia w tył pojazdu. Wzmocnione ramy boczne foteli pomagają utrzymać tułów „w objęciach” oparcia, a odpowiednio umieszczone zagłówki stanowią skuteczne podparcie dla głowy.

Dynamika I Osiągi

DYNAMIKA I OSIĄGI

Aby nowy NX 300h doskonale prowadził się na każdej drodze, testowano go i doskonalono na najbardziej zaawansowanym symulatorze jazdy, a następnie prowadzono tradycyjne jazdy próbne, podczas których testowe auta pokonały setki tysięcy kilometrów — również w najtrudniejszych warunkach arktycznych i pustynnych.

Za sprawą zupełnie nowej konstrukcji podwozia, zawieszenia i układu kierowniczego nowy NX 300h prowadzi się niezwykle płynnie i precyzyjnie. Dzięki zastosowanym technikom laserowego zgrzewania i klejenia konstrukcja samochodu jest także wyjątkowo sztywna. W rezultacie powstał wytrzymały SUV o wyrafinowanych właściwościach jezdnych. W przednim zawieszeniu zastosowano zwarte kolumny MacPherson, a tylne zawieszenie ma wyrafinowaną konstrukcję wielowahaczową „Double Wishbone”. NX świetnie trzyma się drogi, na zakrętach zachowuje się niczym sedan, a na prostej idealnie trzyma się kierunku jazdy. Opcjonalny układ korekcji sztywności zawieszenia (AVS) inteligentnie reguluje siłę amortyzacji wszystkich czterech kół, pozwalając na jeszcze bardziej dynamiczną jazdę. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia komfort jazdy, lecz także zwiększa stabilność na drodze.

Rozwiązania Techniczne

ROZWIĄZANIA TECHNICZNE

Wystarczy zbliżyć się do Lexusa NX 300h, mając kluczyk w kieszeni, a pięknie ukształtowane klamki czterech drzwi zostaną zapraszająco podświetlone. Po dotknięciu klamki następuje odblokowanie drzwi. Co ciekawe, po raz pierwszy w klamkach tego typu nie jest w ogóle widoczna szczelina na kluczyk.

Na użytkowników Lexusa NX czekają liczne inteligentne rozwiązania, które czynią obsługę samochodu jeszcze bardziej intuicyjną: na przykład lampka sufitowa reagująca na zbliżenie dłoni (by nie trzeba było po ciemku szukać przełącznika), albo pokrywa bagażnika, która pamięta, na jaką szerokość zwykle się ją otwiera. We wnętrzu, którego nieskazitelne wykończenie nadzorują mistrzowie “Takumi”, zwraca uwagę środkowa konsola inspirowana kształtem klepsydry, zegar analogowy i nastrojowe oświetlenie. Sportowo ukształtowane przednie fotele pokryte skórzaną tapicerką oferują 8 parametrów regulacji elektrycznej i opcjonalnie ogrzewanie lub wentylację. Tylna kanapa w razie potrzeby składa się (elektrycznie) w stosunku 60:40, tworząc miejsce np. na narty lub deski surfingowe.

Ochrona Przedzderzeniowa/ Aktywny Tempomat (ACC)

OCHRONA PRZEDZDERZENIOWA/ AKTYWNY TEMPOMAT (ACC)

System PCS, w skład którego wchodzi radar działający w zakresie fal milimetrowych oraz komputer pokładowy, analizuje sytuację przed pojazdem i ocenia ryzyko kolizji. Jeśli ryzyko jest wysokie, ostrzega kierowcę dźwiękowo i wizualnie oraz podwyższa ciśnienie w układzie hamulcowym. Jeśli kolizja jest nieunikniona, system może automatycznie włączyć hamulce i napiąć przednie pasy bezpieczeństwa.

Aktywny tempomat (ACC) pomaga kierowcy, utrzymując ustaloną odległość od poprzedzającego pojazdu, nawet jeśli prędkość tego pojazdu jest zmienna. Gdy pas ruchu zwolni się, system ACC samoczynnie powraca do wybranej wcześniej prędkości podróżnej. Aktywny tempomat działa w każdym zakresie prędkości, dzięki czemu pozwala nawet na automatyczne poruszanie się w korku.

Asystent Parkowania Z Widokiem 360°

ASYSTENT PARKOWANIA Z WIDOKIEM 360°

Aby ułatwić kierowcy poruszanie się w ciasnych miejscach, cztery kamery przekazują obraz obejmujący 360-stopniowy widok wokół samochodu. Funkcją wprowadzoną przez Lexusa po raz pierwszy jest generowanie trójwymiarowego widoku samochodu, który wraz z liniami prowadzącymi pomaga manewrować w miejskiej przestrzeni.

Klimatyzacja S-Flow

KLIMATYZACJA S-FLOW

Wydajna, dwustrefowa klimatyzacja jest także wysoce energooszczędna dzięki systemowi S-Flow, który koncentruje jej działanie wyłącznie na zajętych miejscach.

Fotele kierowcy i pasażera z przodu, w wariancie z tapicerką skórzaną, mogą być podgrzewane i wentylowane. Takie rozwiązanie znacząco podnosi komfort podróży, zwłaszcza w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych.

W wyższych klasach wyposażenia zamówić można podgrzewaną kierownicę, która zapewnia kierowcy większy komfort w warunkach zimowych. Ogrzewanie kierownicy włączane jest przyciskiem i wyłącza się automatycznie po zadanym czasie.

Utrzymywanie Pojazdu Na Pasie Ruchu/ Automatyczne Wyłączanie Świateł Drogowych

UTRZYMYWANIE POJAZDU NA PASIE RUCHU/ AUTOMATYCZNE WYŁĄCZANIE ŚWIATEŁ DROGOWYCH

To innowacyjne rozwiązanie pomaga kierowcy w uniknięciu niezamierzonej zmiany pasa. Jego działanie polega na wygenerowaniu ostrzeżenia i krótkotrwałym wymuszeniu lekkiej korekty toru jazdy.

Kamera zamontowana za lusterkiem w kabinie umożliwia automatyczne przełączanie świateł drogowych na światła mijania w reakcji na pojawienie się świateł samochodu poprzedzającego lub nadjeżdżającego z przeciwka. Rozwiązanie takie ogranicza ryzyko oślepienia innych uczestników ruchu, gdyby kierowca zapomniał o wyłączeniu świateł drogowych.

Napęd Hybrydowy Lexus

NAPĘD HYBRYDOWY LEXUS

Najnowszy napęd hybrydowy Lexus – który płynnie koordynuje pracę 2,5-litrowego silnika benzynowego i silnika elektrycznego — zapewnia Lexusowi NX 300h dostatek płynnie i cicho rozwijanej mocy oraz łatwość prowadzenia typową dla tradycyjnego auta luksusowego. Mimo to NX 300h potrzebuje zaledwie 5,0 l paliwa na 100 km*, co jest wynikiem wręcz fantastycznym w SUV-ie tej wielkości. Hamowanie regeneracyjne eliminuje konieczność doładowywania akumulatora, a koszty eksploatacji hybrydowego Lexusa NX — opartego na dojrzałych rozwiązaniach technicznych Lexusa — będą bardzo niskie.

* Wartość dla wersji NX 300h Elite FWD.

RUSZANIE I ROZPOCZĘCIE JAZDY

Podczas ruszania umieszczone z przodu i z tyłu silniki elektryczne o dużej mocy mogą rozpędzić Lexusa NX 300h do 65 km/h, czerpiąc energię z akumulatora napędu hybrydowego. Na tym etapie pojazd porusza się niemal bezgłośnie, nie zużywa benzyny i nie wydziela szkodliwych substancji do atmosfery.

USTABILIZOWANE WARUNKI JAZDY

Przy prędkościach powyżej 65 km/h do akcji po cichu włącza się silnik benzynowy 2,5l z bezpośrednim wtryskiem paliwa, działający w cyklu Atkinsona, który jednak nadal w razie potrzeby wspomagany jest przez silniki elektryczne. Dzięki niemal perfekcyjnej koordynacji obu źródeł napędu Lexus NX 300h zapewnia wyjątkową przyjemność z jazdy — w połączeniu z niskim poziomem emisji i skromnym „apetytem” na paliwo.

INTENSYWNE PRZYSPIESZANIE

Gdy kierowca zdecydowanie naciśnie pedał przyspieszenia, oba silniki elektryczne o mocy odpowiednio 143 KM i 68 KM od razu zaczynają wspomagać 2,5-litrowy silnik benzynowy. Pojazd otrzymuje „zastrzyk” momentu obrotowego pozwalający na natychmiastowe rozpoczęcie przyspieszania.

WYTRACANIE PRĘDKOŚCI, HAMOWANIE

Podczas wytracania prędkości lub zatrzymywania pojazdu silnik benzynowy wyłącza się, a poziom emisji spada do zera. Gdy kierowca naciśnie pedał hamulca lub zdejmie nogę z pedału przyspieszenia, aktywuje się układ hamowania regeneracyjnego, który przechwytuje energię kinetyczną — w innych pojazdach bezpowrotnie traconą. Energia kinetyczna zostaje zamieniona na elektryczną i zostaje zmagazynowana w akumulatorze napędu hybrydowego. Między innymi ten proces sprawia, że akumulatora tego nigdy nie trzeba doładowywać z zewnątrz.

Mark Levinson® Premium Audio

MARK LEVINSON® PREMIUM AUDIO

14-głośnikowy system audio Mark Levinson® Premium Surround z technologią GreenEdge™ został dopasowany do charakterystyki akustycznej kabiny Lexusa NX 300h. Dźwięk w układzie 7.1-kanałowym, o jakości typowej dla kina domowego, jest poddawany cyfrowej obróbce w technologii Clari-Fi™, która odbudowuje składniki utracone w wyniku kompresji cyfrowej w formacie MP3.

Reflektory LED w układzie potrójnego „L”, błyszczące niczym diamenty

REFLEKTORY LED W UKŁADZIE „L”, BŁYSZCZĄCE NICZYM DIAMENTY

Przywodzące na myśl diamenty przednie reflektory LED w układzie potrójnego „L” pełnia rolę zarówno świateł mijania, jak i drogowych. W wersjach F SPORT i Prestige stosowane są światła do jazdy dziennej ukształtowane w charakterystyczne „L” i kierunkowskazy przednie LED.

Tylne światła zespolone składają się z eleganckich diod LED ułożonych w charakterystyczny dla Lexusa kształt „L”. Szczelina na granicy tylnej klapy nadwozia jest praktycznie niedostrzegalna. Grubościenne elementy optyczne przywodzą na myśl kryształy i wywierają mocne wrażenie wizualne nawet wtedy, gdy światła są wyłączone.

Przednie światła przeciwmgielne typu LED – z innowacyjną funkcją statycznego doświetlania zakrętów – stanowią celowo wprowadzony wizualny kontrast wobec wrzecionowatej atrapy chłodnicy i LED-owych świateł do jazdy dziennej, a ich konstrukcja przyczynia się do ograniczenia zużycia energii.

E-Four

E-FOUR

W wersjach NX 300h z napędem na wszystkie koła (AWD) inteligentny układ E-FOUR zapewnia płynne wykorzystanie mocy układu napędowego i dobrą trakcję w warunkach terenowych. W skład układu E-FOUR wchodzi napędzający tylne koła silnik elektryczny o mocy 68 KM, który na żądanie jest w stanie błyskawicznie wygenerować bardzo wysoki moment obrotowy.

Touch Pad

TOUCH PAD / MULTIMEDIA

Nawet najbardziej zabiegani znajdą w Lexusie NX oazę relaksu i zarazem źródło potrzebnych informacji. Miłym zaskoczeniem są innowacyjne rozwiązana techniczne, takie jak bezprzewodowa ładowarka uzupełniająca zapas energii w telefonie komórkowym, który spoczywa w schowku albo intuicyjny Touch Pad zapewniający wygodny dostęp do systemu nawigacji Lexus Premium i usług sieciowych. Wśród tych ostatnich znajdziemy wyszukiwarkę internetową, Google Street View®, Panoramio® i informacje o ruchu drogowym. Można też odciąć się od strumienia informacji i zanurzyć w ulubionych dźwiękach płynących z niezrównanego systemu audio Mark Levinson® Premium Surround.

Kontrola Trakcji/ System Stabilizacji Toru Jazdy

KONTROLA TRAKCJI/ SYSTEM STABILIZACJI TORU JAZDY

System kontroli trakcji (TRC) zapobiega buksowaniu kół, zwłaszcza podczas ruszania lub przyspieszania na nierównych bądź śliskich nawierzchniach. W momencie wykrycia ryzyka utraty przyczepności system podejmuje interwencję, aby ją utrzymać.

System stabilizacji toru jazdy (VSC) pomaga uniknąć utraty panowania nad pojazdem, zwłaszcza podczas szybkiego pokonywania zakrętów lub na początku poślizgu. Selektywnie włączając hamulce i/lub redukując moc silnika, system stabilizuje i wyhamowuje pojazd.

Podświetlenie powitalne

PODŚWIETLENIE POWITALNE

Wystarczy zbliżyć się do Lexusa NX z kluczykiem w kieszeni lub torebce, a włączy się oświetlenie kabiny oraz okolic progów, które ułatwia zajęcie miejsca i ominięcie ewentualnych przeszkód w ciemności.

Ostrzeżenie o pojazdach nadjeżdżających z kierunku poprzecznego (RCTA)

OSTRZEŻENIE O POJAZDACH NADJEŻDŻAJĄCYCH Z KIERUNKU POPRZECZNEGO (RCTA)

Funkcja RCTA okazuje się przydatna podczas cofania, na przykład na ruchliwym parkingu. Korzysta ona z radaru systemu monitorowania martwego pola (BSM), wykrywając trudno widoczne pojazdy nadjeżdżające za samochodem z kierunku poprzecznego. O obecności takiego pojazdu kierowca jest ostrzegany wizualnie w lusterkach bocznych oraz dodatkowo sygnałem dźwiękowym.

Światła tylne LED

ŚWIATŁA TYLNE LED

Tylne światła zespolone składają się z eleganckich diod LED ułożonych w charakterystyczny dla Lexusa kształt „L”. Szczelina na granicy tylnej klapy nadwozia jest praktycznie niedostrzegalna. Grubościenne elementy optyczne przywodzą na myśl kryształy i wywierają mocne wrażenie wizualne nawet wtedy, gdy światła są wyłączone.

18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich

18-CALOWE OBRĘCZE KÓŁ ZE STOPÓW LEKKICH

Kunsztownie zaprojektowany wzór ramion w kształcie litery U nadaje bocznemu profilowi samochodu szczególną ostrość i wyrazistość , a opony 225/60 R18 są dopełnieniem sportowego wizerunku. Takie koła są standardowym wyposażeniem w klasach Comfort i Elegance.

BRAK WYNIKÓW

Żadne cechy pojazdów nie spełniają kryteriów wyszukiwania. Poszerz kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.

JAZDA TESTOWA

Umów się na jazdę testową już teraz. Bądź jednym z pierwszych i przekonaj się, jak potężnych wrażeń dostarcza prowadzenie nowego hybrydowego Lexusa NX 300h.

NX 300h F SPORT

STYL, KTÓRY BUDZI EMOCJE

Lexus NX 300h F SPORT to samochód odważny stylistycznie i dający mnóstwo radości z jazdy. Jego charakterystykę jezdną dostrajał ten sam zespół, który stoi za konstrukcją kultowego supersamochodu LFA i sportowych modeli z serii F: RC F i GS F. Każdy kontakt z samochodem o takim rodowodzie jest jak zastrzyk energii i świeżych emocji. Z zewnątrz wersję F SPORT poznać można między innymi po większej wrzecionowatej atrapie chłodnicy ze wstawkami z siatki „L”, kanałach do chłodzenia przednich hamulców oraz aerodynamicznych żebrach zwiększających siłę dociskającą pojazd do drogi.

We wnętrzu sportowy kokpit sprawia, że kierowca może poczuć się jednością ze swoim samochodem. Sportowe fotele z ręcznie zszywaną tapicerką mocno trzymają całe ciało od bioder po barki. A ergonomiczna sportowa kierownica, podobnie jak pedały z aluminium obrabianego maszynowo, zapewnia doskonałe wyczucie samochodu i pozwala cieszyć się każdym zakrętem.

PODWÓJNA MOC HYBRYDY

NAPĘD HYBRYDOWY LEXUS ŁĄCZY NISKIE ZUŻYCIE PALIWA I WYSOKĄ MOC, WSKAZUJĄC KIERUNEK ROZWOJU MOTORYZACJI. PIERWSZY EKSKLUZYWNY SAMOCHÓD Z NAPĘDEM W PEŁNI HYBRYDOWYM WPROWADZILIŚMY NA RYNEK JUŻ W 2004 ROKU I OD TAMTEJ PORY WYZNACZAMY NOWE TECHNOLOGICZNE SZLAKI.

Choć technika jazdy samochodem hybrydowym nie różni się niczym od jazdy tradycyjnym samochodem z silnikiem spalinowym i automatyczną skrzynią biegów, kierując hybrydą z pewnością odczujesz dodatkową moc i zastrzyk momentu obrotowego, generowane przez silnik elektryczny. W zakresie osiągów Lexus nie idzie na kompromisy.

Niskie zużycie paliwa, prostota konstrukcji oraz brak potrzeby stosowania wrażliwych elementów jak turbosprężarka, rozrusznik czy pasek rozrządu sprawiają, że użytkowanie hybryd jest tańsze w porównaniu do konwencjonalnych rozwiązań.

AKCESORIA LEXUSA

STWORZONE, BY ŁAMAĆ SCHEMATY

Każdy model Lexusa to unikalne wzornictwo przeczące utartym schematom. Uważamy jednak, że dizajn samochodów to sztuka, która winna być tworzona z największym respektem wobec jej odbiorcy. Oddajemy więc w Twoje ręce szeroką gamę akcesoriów, która pozwoli uczynić Lexusa silnym wyrazem Twojego indywidualnego charakteru, a jednocześnie odpowiedzią na Twoje potrzeby.

Aby serwis internetowy Lexusa działał optymalnie, a korzystanie z niego było komfortowe, stosujemy pliki cookies. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień oznaczać będzie Twoją akceptację wszystkich plików cookies w serwisie Lexusa.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ