AS Hero desktop image

LEXUS ZWYCIĘZCĄ WIELKIEGO TESTU SALONÓW 2019

Magazyn Auto Świat po raz kolejny przeprowadził Wielki Test Salonów. Jesteśmy dumni, że przypadło nam w udziale pierwsze miejsce, zwłaszcza że w tym roku marka Lexus została uwzględniona w badaniu po raz pierwszy. Poznajcie kryteria przyznanej oceny oraz naszą filozofię i zasady.

  • 
  

  
    AS1 desktop image

    ORGANIZACJA SALONU

    Na sukces w tej kategorii złożyło się wiele istotnych czynników, takich jak: dogodny dojazd i parking dla Klientów, dostęp do eksponowanych samochodów, ułatwienia dla osób niepełnosprawnych, możliwość wszechstronnego obejrzenia pojazdów, porządek i czystość. We wszystkich badanych obszarach salony Lexusa zostały ocenione bardzo wysoko.

  • 
  

  
    AS2 desktop image

    OBSŁUGA KLIENTA

    Wysoki wynik w tej kategorii to zasługa japońskiej filozofii gościnności Omotenashi, która jest unikalną cechą marki Lexus. To nie tylko dbałość o potrzeby Klienta, ale również umiejętność ich przewidywania i zaspokajania. Dlatego nasi dilerzy dbają, aby wizyta w salonie była wyjątkowa pod każdym względem.

  • 
  

  
    AS3 desktop image

    PREZENTACJA OFERTY

    Dokładamy wszelkich starań, by Klient otrzymał nie tylko satysfakcjonujące warunki finansowe, ale także możliwie najwięcej korzyści dodatkowych, które pozwolą mu w pełni cieszyć się nowym samochodem. Obsługa serwisowa, przedłużenie gwarancji, dodatkowe wyposażenie czy ubezpieczenie zawsze są dla nas istotnym elementem przedstawianej oferty.

  • 
  

  
    AS4 desktop image

    JAZDA TESTOWA

    Nasi dilerzy dokładają wszelkich starań, by Klient mógł jak najlepiej poznać i poczuć to, co oferuje marka Lexus. Propozycja jazdy próbnej pojawia się już podczas pierwszego kontaktu, ponieważ wierzymy, że to najlepszy sposób prezentacji samochodu. Testowane modele zawsze spełniają najwyższe standardy.

POZNAJ FILOZOFIĘ OMOTENASHI

Wysoka jakość obsługi i szczególny sposób podejścia do Klienta towarzyszą Lexusowi już od początku jego istnienia w 1989 roku. Lexus przykłada szczególną uwagę do jakości obsługi i relacji z Klientami, aby każda wizyta w salonie była niezwykłym doświadczeniem. Tak, jak w Kraju Kwitnącej Wiśni, tak w salonach Lexusa obowiązuje japońska kultura Omotenashi - Gościnności.


  

  
    background

  

  
    Omotenashi quote desktop image

ZGODNIE Z
FILOZOFIĄ OMOTENASHI,
KAŻDEGO KLIENTA
TRAKTUJEMY JAK GOŚCIA
WE WŁASNYM DOMU

Dbamy o to, by każda wizyta w salonie luksusowej, japońskiej marki była unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa. Ważne jest również, aby wyrażać wdzięczność wobec Klienta, pamiętając o zaufaniu jakim obdarzył markę Lexus.

Nasza filozofia gościnności powoduje, że zarówno zakup samochodu, wizyta serwisowa, przegląd pojazdu, jak i dobór odpowiednich akcesoriów staje się pretekstem do spotkania i rozmowy w serdecznej atmosferze. Zawsze z aromatem znakomitej kawy w tle.

W każdym salonie Lexusa zespół jest w pełni przygotowany do podejmowania Państwa w duchu Omotenashi, a nad zachowaniem najwyższej jakości obsługi czuwa Manager Omotenashi.