AS Hero desktop image

LEXUS NUMEREM 1

Lexus ponownie zwyciężył w Wielkim Teście Salonów magazynu Auto Świat. Jesteśmy dumni, że przypadło nam w udziale pierwsze miejsce, zwłaszcza że to już kolejne z rzędu wyróżnienie dla marki Lexus. Poznajcie kryteria przyznanej oceny oraz naszą filozofię i zasady.

  • 
  

  
    AS 2020 desktop image

    EDYCJA 2020

    W tym roku po raz pierwszy brano pod uwagę także możliwość zakupu samochodu bez wychodzenia z domu. Audytorzy oceniali jakość wirtualnego kontaktu Klienta z salonem, wideoprezentacje wybranych aut, opcje sfinansowania ich zakupu oraz możliwość odbycia jazd testowych. Badane salony Lexusa uzyskały w tym nowym kryterium świetne wyniki.

  • 
  

  
    AS2 desktop image

    OBSŁUGA KLIENTA

    Pierwsze miejsce w Wielkim Teście Salonów to zasługa japońskiej filozofii gościnności Omotenashi, która jest unikalną cechą marki Lexus. To nie tylko dbałość o potrzeby Klienta, ale również umiejętność ich przewidywania i zaspokajania. Dlatego nasi dilerzy dbają, aby każdy kontakt z Salonem Lexusa zawsze był wyjątkowy. Dowiedz się więcej o naszej filozofii poniżej.

  • 
  

  
    AS4 desktop image

    JAZDA TESTOWA

    Nasi dilerzy dokładają wszelkich starań, by Klient mógł jak najlepiej poznać i poczuć to, co oferuje marka Lexus. Jest to możliwe nawet, jeżeli zdecydujemy się na wirtualny kontakt z Salonem Lexus. W ramach wideoprezentacji samochodu Lexus, oferujemy również jazdę testową w wybranym przez Klienta miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w salonie. Wierzymy, iż jazda testowa to najlepszy sposób prezentacji samochodu.

POZNAJ FILOZOFIĘ OMOTENASHI

Wysoka jakość obsługi i szczególny sposób podejścia do Klienta towarzyszą Lexusowi już od początku jego istnienia w 1989 roku. Lexus przykłada szczególną uwagę do jakości obsługi i relacji z Klientami, aby każda wizyta w salonie była niezwykłym doświadczeniem. Tak, jak w Kraju Kwitnącej Wiśni, tak w salonach Lexusa obowiązuje japońska kultura Omotenashi - Gościnności.


  

  
    background

  

  
    Omotenashi quote desktop image

ZGODNIE Z
FILOZOFIĄ OMOTENASHI,
KAŻDEGO KLIENTA
TRAKTUJEMY JAK GOŚCIA
WE WŁASNYM DOMU

  • 
  

  
    AS1 desktop image

    GOŚCINNOŚĆ LEXUSA

    Dbamy o to, by każda wizyta w salonie luksusowej, japońskiej marki była unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa. Ważne jest również, aby wyrażać wdzięczność wobec Klienta, pamiętając o zaufaniu jakim obdarzył markę Lexus. Nasza filozofia gościnności powoduje, że zarówno zakup samochodu, wizyta serwisowa, przegląd pojazdu, jak i dobór odpowiednich akcesoriów staje się pretekstem do spotkania i rozmowy w serdecznej atmosferze. Zawsze z aromatem znakomitej kawy w tle.

  • 
  

  
    AS3 desktop image

    NAJWYŻSZE STANDARDY

    Wysoka kultura pracy, która płynie od osób na szczeblu zarządzającym, po doradców oraz recepcję opiera się na odpowiednim nastawieniu i pasji, aby traktować każdego klienta jak gościa we własnym domu – mówi Stanisław Piasecki, Menedżer Projektu Lexus Experience. Aby to osiągnąć niezbędni są odpowiedni, zaangażowani ludzie. W każdym salonie jest wyznaczony Omotenashi Manager. Jego rolą jako gospodarza jest dbałość o to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką.

  • 
  

  
    Copy of AS1 desktop image

    DESIGN SALONÓW RETAIL CONCEPT 2020

    Istotna jest również atmosfera salonu. Dlatego projekt wnętrza, materiały, zapach, muzyka i multimedia salonu (projekt Retail Concept 2020), są efektowne i łączą jednocześnie styl z komfortem oraz ergonomią. Świadczą o tym m.in. specjalnie zaprojektowane przez Lexusa fotele w poczekalni tworzące prywatną przestrzeń dla każdego z gości, a także inteligentne oświetlenie salonu, które reaguje na obecność człowieka i rozjaśnia się, zachęcając do wejścia. Zapraszamy do salonów.