GS 300h

W PEŁNI HYBRYDOWY NAPĘD GS 300h ROZWIJA MOC 223 KM PRZY ŚREDNIM ZUŻYCIU PALIWA 4,7 l/100km*.


Moc (KM) 223
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 4.7
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 9.0
Prędkość maksymalna (km/h) 190

OD 209 900,00 zł

OFERTA SPECJALNA

GS300h special offer 2016 pricetable

Zawarte w tym cenniku informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561 §1 ust. 2 oraz art. 5561 §2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Promocja obowiązuje od dnia 02.11.2016 do dnia 31.12.2016 r. lub do wyczerpania zapasów, w zależności od tego co pierwsze nastąpi. Szczegóły promocji dostępne w autoryzowanych stacjach dilerskich Lexusa. Podane ceny nie zawierają dopłaty za lakier metalizowany/biały F.

NOWY GS 300h

W PEŁNI HYBRYDOWY NAPĘD NOWEGO GS 300h
ROZWIJA MOC 223 KM PRZY POZIOMIE EMISJI CO2 WYNOSZĄCYM
ZALEDWIE 109 g/km*.

GS 300h wyposażony jest w napęd hybrydowy Lexus drugiej generacji. Stanowi on połączenie 2,5-litrowego silnika benzynowego z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz silnika elektrycznego o dużej mocy. Innowacyjny system dostrajania brzmienia silnika — Active Sound Control — dba o to, aby spod maski dobiegały dźwięki godne tak „rasowego” samochodu. Prowadzenie GS 300h to czysta przyjemność — tym większa, że samochód ten zużywa zaledwie 4,7 l paliwa na 100 km*.

W trybie samochodu elektrycznego (EV — Electric Vehicle) auto porusza się niemal bezgłośnie i nie zużywa paliwa — przy zerowym poziomie emisji substancji szkodliwych. Przemyślana konstrukcja napędu hybrydowego czyni GS 300h pojazdem praktycznym — z pojemnym bagażnikiem — i charakteryzującym się najniższymi w swojej klasie kosztami eksploatacji.
*W wersji Elite z pakietem Eco

CENY I DANE TECHNICZNE

POZNAJ SZCZEGÓŁY I RÓŻNICE

GS 300h Elite

  • Asystent parkowania (wskazówki i obraz z kamery na ekranie multimedialnym)
  • Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym i z asystentem Climate Concierge
  • Przednie reflektory Bi-LED ze standardowymi kierunkowskazami
  • Obręcze kół ze stopów lekkich 17", dziewięcioramienne, 225/50 R17

OD 218 200,00 zł

WYBIERZ KOLEJNY WARIANT DO PORÓWNANIA

CECHY SAMOCHODU

POZNAJ LEPIEJ LEXUSA GS 300h

Prowadzenie Lexusa GS 300h — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Prace projektowe prowadzone z wykorzystaniem najnowocześniejszego na świecie symulatora jazdy, a potem testy na dystansie 1,6 miliona kilometrów doprowadziły do powstania sedana Lexusa, o którym można śmiało powiedzieć, że należy do nowego gatunku pojazdów. Zaczęliśmy od zwiększenia sztywności podwozia, zamontowania nowych amortyzatorów i zaprojektowania nowego tylnego zawieszenia wielowahaczowego. Następnie opracowaliśmy wyrafinowany model aerodynamiczny, który pozwolił na zbliżenie strumienia powietrza do powierzchni nadwozia i poprawił właściwości dynamiczne oraz precyzję prowadzenia. Takie dodatkowe rozwiązania, jak gładkie osłony spodu pojazdu oraz użebrowanie na tylnych światłach zwiększają stabilność i ograniczają hałas powodowany przez powietrze opływające samochód.

Wnętrze Lexusa GS 300h — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Niezrównana jakość nowego GS jest widoczna i odczuwalna, gdy tylko dotkniemy kierownicy pięknie obszytej skórą lub precyzyjnie obrobionych, aluminiowych przycisków radia. GS jest wytwarzany w tej samej fabryce, w której powstawał nasz kultowy supersamochód Lexus LFA, a nad jakością produkcji czuwają „Takumi”. Ci mistrzowie w swoim fachu skrupulatnie sprawdzają, czy każdy samochód opuszczający fabrykę spełnia nasze rygorystyczne normy jakości.

Bezpieczeństwo w Lexusie GS 300h — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Lexus zawsze wyznaczał kierunek rozwoju i upowszechniania systemów bezpieczeństwa i wsparcia dla kierowcy. Wszystkie nowe modele testujemy na największym w świecie symulatorze jazdy. Również nowy GS wiele skorzystał na naszych badaniach w dziedzinie zapobiegania wypadkom i jest teraz standardowo wyposażony w przełomowy system Lexus Safety System +. W jego skład wchodzą: system ochrony przedzderzeniowej z funkcją wykrywania pieszych, zaawansowany system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu (LKA), asystent rozpoznawania znaków drogowych (TSR), automatycznie włączane światła drogowe (AHB) poprawiające widoczność w nocy, aktywny tempomat (ACC), który dostosowuje prędkość samochodu do prędkości, z jaką porusza się poprzedzający pojazd.

Silnik benzynowy działający w ƒ„cyklu Atkinsona”

SILNIK BENZYNOWY DZIAŁAJĄCY W „CYKLU ATKINSONA”

Sercem Lexusa GS 300h i GS 450h jest innowacyjny silnik benzynowy — odpowiednio 4-cylindrowy o pojemności 2,5 litra albo V6 o pojemności 3,5 litra — z układem wtrysku bezpośredniego D-4S i podwójnym układem zmiennych faz rozrządu VVT-i, działający w „cyklu Atkinsona”. Dodatkowym rozwiązaniem ograniczającym zużycie paliwa i poziom emisji jest system Start/Stop.

Tryb samochodu elektrycznego

TRYB SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO

Gdy akumulator jest wystarczająco naładowany, w trybie EV samochód jest napędzany tylko przez silnik elektryczny. Tryb ten umożliwia jazdę z niewielką prędkością na niewielkim dystansie. W trybie EV samochód porusza się niemal bezgłośnie, przy zerowym poziomie emisji, i nie zużywa paliwa. Ten tryb idealnie nadaje się np. do jazdy w powolnym ruchu miejskim lub po parkingu.

Osiągi napędu w pełni hybrydowego

OSIĄGI NAPĘDU W PEŁNI HYBRYDOWEGO

Osiągi w pełni hybrydowych modeli GS 300h i GS 450h są imponujące. Przyspieszanie od 0 do 100 km/h zajmuje Lexusowi GS 450h zaledwie 5.9 sekundy (a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h — przy czym pamiętać należy o ograniczeniach prędkości). Z kolei GS 300h może pochwalić się całkowitym poziomem emisji w cyklu mieszanym wynoszącym zaledwie 109 g/km* i zużyciem paliwa na poziomie 4,7 l/100 km*.

*W wersji Elite z pakietem Eco

Moduł sterujący mocą

MODUŁ STERUJĄCY MOCĄ

„Mózgiem” napędu hybrydowego Lexus jest moduł sterujący mocą (PCU), który płynnie steruje jednostkami napędowymi i akumulatorem, tak aby w każdych warunkach układ napędowy działał z maksymalną sprawnością. Moduł PCU steruje także procesem ładowania akumulatora napędu hybrydowego — z wykorzystaniem mocy silnika spalinowego lub przez hamowanie regeneracyjne.

Hamowanie regeneracyjne

HAMOWANIE REGENERACYJNE

Podczas hamowania lub wytracania prędkości role się odwracają i to koła pojazdu napędzają silnik elektryczny, który w tej sytuacji pełni funkcję prądnicy. Energia kinetyczna — która w tradycyjnym samochodzie zostałaby rozproszona w postaci ciepła — tutaj jest zamieniana na energię elektryczną. Energia ta magazynowana jest w akumulatorze napędu hybrydowego i wykorzystywana później podczas jazdy w trybie samochodu elektrycznego (EV) i przy gwałtownym przyspieszaniu.

Ekran multimedialny o przekątnej 12,3 cala

EKRAN MULTIMEDIALNY O PRZEKĄTNEJ 12,3 CALA

Kierowca i pasażer jadący z przodu mogą sterować systemami pojazdu za pośrednictwem wyjątkowo dużego ekranu multimedialnego o przekątnej 12,3 cala i wysokiej rozdzielczości, a także sterownika Remote Touch. Wiele aplikacji reaguje też na polecenia głosowe. Podzielony panoramiczny ekran optymalnie nadaje się do wyświetlania dwóch kategorii informacji — np. dużej mapy i informacji ze stacji radiowej.

Łopatki do ręcznej zmiany biegów

ŁOPATKI DO RĘCZNEJ ZMIANY BIEGÓW

Mimo że wszystkie nowe modele GS oferują w pełni automatyczny tryb zmiany biegów, przy kierownicy dostępne są także łopatki umożliwiające kierowcy szybką, ręczną zmianę przełożeń. Takie rozwiązanie, wywodzące się z samochodów Formuły 1, umożliwia bardziej dynamiczną, aktywną jazdę.

Klimatyzacja 3-strefowa

KLIMATYZACJA 3-STREFOWA

Kabina nowego Lexusa GS podzielona jest logicznie na trzy „strefy klimatyczne”, a wysoką jakość powietrza zapewnia unikatowa w skali światowej technologia nanoe®. Osoby na przednich fotelach mogą wybierać ustawienia indywidualnie za pomocą sterownika Remote Touch lub na przednim panelu, natomiast pasażerowie siedzący z tyłu mają do dyspozycji swój osobny panel.

Ogrzewanie i wentylacja

OGRZEWANIE I WENTYLACJA

Fotele kierowcy i pasażera z przodu, w wariancie z tapicerką skórzaną, mogą być indywidualnie podgrzewane lub wentylowane. Takie rozwiązanie znacząco podnosi komfort podróży, zwłaszcza w skrajnych warunkach atmosferycznych.

Fotele zapewniające komfort i stabilność

FOTELE ZAPEWNIAJĄCE KOMFORT I STABILNOŚĆ

Zespół specjalistów spędził ponad 5 lat na projektowaniu konstrukcji fotela, która zapewniłaby optymalny komfort i nie męczyła podczas długich podróży. Oba fotele przednie w wersji wyposażenia Prestige oferują regulowane podparcie miednicy — będące pierwszym takim rozwiązaniem na świecie — wraz z podparciami barków i boków oraz zagłówkami w kształcie „motyla”.

System monitorowania martwego pola

SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA

Radary zamontowane w tylnym zderzaku wykrywają pojazdy na sąsiednich pasach wjeżdżające w obszar niewidoczny w lusterkach bocznych. Jeśli kierowca sygnalizuje zamiar zmiany pasa, a inny pojazd znajduje się właśnie w martwym polu, w odpowiednim lusterku bocznym generowany jest sygnał ostrzegawczy.

Zaawansowany akumulator napędu hybrydowego

ZAAWANSOWANY AKUMULATOR NAPĘDU HYBRYDOWEGO

Napęd hybrydowy Lexus zawiera akumulator niklowo-wodorkowy sterowany przez zaawansowane oprogramowanie do zarządzania energią. Inteligentne sterowanie gwarantuje doładowywanie akumulatora w trakcie jazdy i eliminuje konieczność doładowywania go z zewnątrz. Dzięki zwartej konstrukcji akumulatora udało się wygospodarować dużo wolnego miejsca w bagażniku.

Kierownica wykończona skórą

KIEROWNICA WYKOŃCZONA SKÓRĄ

Dla nowego Lexusa GS zaprojektowano nową 3-ramienną kierownicę obszytą skórą. Jest starannie wykonana, pewnie leży w dłoniach i zawiera — umieszczone w zasięgu kciuków — przyciski do sterowania systemem audio, wyświetlaczem, telefonem i odbiorem poleceń głosowych.

Komunikacja cyfrowa

KOMUNIKACJA CYFROWA

Wyświetlacz multimedialny służy do sterowania różnymi aplikacjami cyfrowymi. Możliwe jest na przykład pobranie całej książki adresowej ze smartfona i przewijanie jej na wyświetlaczu samochodu. W podobny sposób odbywa się przeglądanie informacji z telefonu oraz innych urządzeń multimedialnych, a także sterowanie nimi.

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (TSR)

ASYSTENT ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH (TSR)

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (TSR) odczytuje znaki drogowe za pośrednictwem kamery zamontowanej na przedniej szybie i wyświetla je na ekranie w zestawie zegarów. System TSR rozpoznaje znaki zgodne z Konwencją Wiedeńską (w tym znaki elektroluminescencyjne i migające).

Dziesięć poduszek powietrznych

DZIESIĘĆ PODUSZEK POWIETRZNYCH

Oprócz niezwykle wytrzymałej klatki bezpieczeństwa, pasażerów i kierowcę chroni komplet dziesięciu poduszek powietrznych sterowanych czujnikami. Wszystkie pasy bezpieczeństwa, z wyjątkiem pasa na środkowym miejscu tylnym, są wyposażone w napinacze. Kierowca i pasażer z przodu są chronieni czołowymi poduszkami powietrznymi napełnianymi dwustopniowo, poduszkami powietrznymi chroniącymi kolana oraz bocznymi poduszkami powietrznymi. Tylne miejsca zewnętrzne są standardowo wyposażone w poduszki boczne, natomiast kurtyny powietrzne biegną na całej długości szyb bocznych po obu stronach kabiny. Tak bogaty zestaw elementów podnoszących poziom bezpieczeństwa należy w nowym GS do wyposażenia standardowego. W rezultacie ryzyko odniesienia obrażeń przez kierowcę i pasażerów jest istotnie ograniczone.

BRAK WYNIKÓW

Żadne cechy pojazdów nie spełniają kryteriów wyszukiwania. Poszerz kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.

PODWÓJNA MOC HYBRYDY

WITAJCIE HYBRYDY. ŻEGNAJCIE DIESLE

Oprócz nowego silnika benzynowego, w Lexusie GS dostępne są dwa warianty napędu Lexus Hybrid Drive: GS 300h oraz GS 450h.

Ten pierwszy zużywa zaledwie 4,7l benzyny na 100km w cyklu mieszanym, choć jego moc maksymalna to aż 223 KM. GS 450h to mistrzostwo wyrafinowania technicznego, unikalne połączenie solidności, mocy (345 KM), a także oszczędności, gdyż potrzebuje jedynie 5,9l benzyny na 100km (wersja z pak. Eco). Zaskakuje też jego przyspieszenie do 100 km/h, które wynosi 5,9 s.

W stosunku do nowoczesnych silników wysokoprężnych hybrydy pozbawione są wielu elementów eksploatacyjnych, które z biegiem czasu zużywają się i wymagają wymiany. W hybrydach nie stosuje się tradycyjnych sprzęgieł, kół dwumasowych, filtrów cząstek stałych czy wysokociśnieniowego systemu wtrysku, który jest niezwykle wrażliwy na jakość paliwa.

gs300h quote 200x200 white

NOWY LEXUS GS MIAŁ NAPRAWDĘ MOCNE WEJŚCIE I OD RAZU ZAZNACZYŁ SWOJĄ OBECNOŚĆ WIELOMA ZMIANAMI. WYSTARCZY SPOJRZEĆ NA CHARAKTERYSTYCZNĄ ATRAPĘ CHŁODNICY LUB TAKIE ROZWIĄZANIA, JAK SYSTEM LEXUS DYNAMIC HANDLING I NAPĘD HYBRYDOWY DRUGIEJ GENERACJI.

Yukihiko Yaguchi, główny inżynier modelu GS

GS 300h F SPORT

gs300h fsport

STYL, KTÓRY BUDZI EMOCJE

Lexus GS 300h F SPORT to samochód odważny stylistycznie i dający mnóstwo radości z jazdy. Jego charakterystykę jezdną dostrajał ten sam zespół, który stoi za konstrukcją kultowego supersamochodu LFA i sportowych modeli z serii F: RC F i GS F. Każdy kontakt z samochodem o takim rodowodzie jest jak zastrzyk energii i świeżych emocji. Z zewnątrz wersję F SPORT poznać można między innymi po większej charakterystycznej atrapie chłodnicy ze wstawkami z siatki „L”, kanałach do chłodzenia przednich hamulców oraz aerodynamicznych żebrach zwiększających siłę dociskającą pojazd do drogi.

We wnętrzu sportowy kokpit sprawia, że kierowca może poczuć się jednością ze swoim samochodem. Sportowe fotele z ręcznie zszywaną tapicerką mocno trzymają całe ciało od bioder po barki. A ergonomiczna sportowa kierownica, podobnie jak pedały z aluminium obrabianego maszynowo, zapewnia doskonałe wyczucie samochodu i pozwala cieszyć się każdym zakrętem.

AKCESORIA LEXUSA

STWORZONE, BY ŁAMAĆ SCHEMATY

Każdy model Lexusa to unikalne wzornictwo przeczące utartym schematom. Uważamy jednak, że design samochodów to sztuka, która winna być tworzona z największym respektem wobec jej odbiorcy. Oddajemy więc w Twoje ręce szeroką gamę akcesoriów, która pozwoli uczynić Lexusa silnym wyrazem Twojego indywidualnego charakteru, a jednocześnie odpowiedzią na Twoje potrzeby.

NOTA PRAWNA

Zawarte w tym cenniku informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561 §1 ust. 2 oraz art. 5561 §2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Promocja obowiązuje od dnia 02.11.2016r. do dnia 31.12.2016r. lub do wyczerpania zapasów, w zależności od tego co pierwsze nastąpi. Szczegóły promocji dostępne w autoryzowanych stacjach dilerskich Lexusa. 

Podane ceny nie zawierają dopłaty za lakier metalizowany/biały F. Podane zużycie paliwa i emisja CO2 zostały zmierzone w środowisku kontrolowanym w laboratorium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu UE 715/2007 z późn. zm. i aktami wykonawczymi, dla różnych wersji wyposażenia na rynek europejski. Zużycie paliwa i emisja spalin CO2 w konkretnym pojeździe w warunkach drogowych może różnić się od podanych wyników pomiarów. Na zużycie paliwa i emisję CO2 wpływa sposób prowadzenia pojazdu oraz inne czynniki (takie jak warunki drogowe, natężenie ruchu, stan pojazdu, ciśnienie w oponach, zainstalowane wyposażenie, obciążenie, liczba pasażerów, itp.).

Aby serwis internetowy Lexusa działał optymalnie, a korzystanie z niego było komfortowe, stosujemy pliki cookies. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień oznaczać będzie Twoją akceptację wszystkich plików cookies w serwisie Lexusa.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ