GS F

NOWY SPORTOWY SEDAN LEXUSA OFERUJE OSIĄGI, EMOCJE I LUKSUS DLA 5 OSÓB.


Moc (KM) 477
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 11.2
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 4.6
Prędkość maksymalna (km/h) 270

OD 445 900,00 zł

NOWY GS F

NOWY SPORTOWY SEDAN LEXUSA OFERUJE OSIĄGI, EMOCJE I LUKSUS DLA 5 OSÓB.

Nowy, czterodrzwiowy sportowy sedan GS F prowadzi się po prostu niesamowicie. Napędzany jest przez ręcznie montowany 5-litrowy silnik benzynowy V8, który rozwija moc 477 KM i rozpędza samochód do prędkości maksymalnej 270 km/h. Napęd przekazywany jest przez automatyczną sportową przekładnię z bezpośrednią zmianą przełożeń (SPDS) o wyścigowym rodowodzie, a także aktywny mechanizm różnicowy TVD. Charakterystykę nowego GS F, a zwłaszcza jego zachowanie przy wysokich prędkościach, doprowadzono do perfekcji podczas prób na torze Nürburgring w Niemczech.

Fantastyczny dźwięk poczwórnego wydechu daje przedsmak tego, co na kierowcę i pasażerów czeka w środku. Znajdziemy tutaj kokpit jednoznacznie zwrócony do kierowcy, wykończenie z Alcantary i niezrównany 17-głośnikowy system audio Mark Levinson®. Innowacyjny system Lexus Safety System + (należący do standardowego wyposażenia) dba o bezpieczeństwo podróżnych podczas jazdy.

CENY I DANE TECHNICZNE

POZNAJ SZCZEGÓŁY I RÓŻNICE

GS F Prestige

  • Lexus Safety System+
  • Asystent parkowania (wskazówki i obraz z kamery na ekranie multimedialnym)
  • Kolorowy projektor Head-Up Display (HUD)
  • Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym i z asystentem Climate Concierge
  • Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • 19" obręcze kół ze stopu aluminium (z przodu: 255/35 R19; z tyłu: 275/35 R19) pokryte ciemnym lakierem

OD 445 900,00 zł

WYBIERZ KOLEJNY WARIANT DO PORÓWNANIA

quote TopGear com pl

NIEWIDZIALNYM POMOCNIKIEM KIEROWCY JEST TU TORQUE VECTORING DIFFERENTIAL CZYLI MECHANIZM RÓŻNICOWY ŻONGLUJĄCY MOMENTEM OBROTOWYM MIĘDZY KOŁAMI. W EFEKCIE AUTO WJEŻDŻA W ZAKRĘT JAK WCIĄGANE PRZEZ NIEWIDZIALNĄ RĘKĘ.

TopGear.com.pl
gs350 quote 200x200 black

W DUCHU WSZYSTKICH MODELI Z LINII F, TAK PROJEKTOWALIŚMY LEXUSA GS F, BY CIESZYŁ WSZĘDZIE, GDZIE ZECHCESZ GO POPROWADZIĆ.

Yukihiko Yaguchi, główny inżynier modelu GS F

CECHY SAMOCHODU

POZNAJ LEPIEJ LEXUSA GS F

Prowadzenie Lexusa GS F — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

5-litrowy silnik V8 ustanawia nowe standardy sportowych osiągów. Aby mieć pewność, że będzie wytrzymały, poddawaliśmy go morderczym 24-godzinnym testom na torze Nürburgring i Pikes Peak Hill Climb w Kolorado. Będąc jednostką wolnossącą, silnik ten natychmiast — bez zawahania — reaguje na naciśnięcie pedału gazu i brzmi absolutnie fantastycznie. Dostawcą głowicy i części ruchomych jest firma Yamaha Motorsport (z której pochodzą także silniki V10 stosowane w supersamochodzie LFA), natomiast końcowy montaż silników ma miejsce w naszych zakładach Tahara. W idealnie czystych pomieszczeniach każdy silnik jest wyrównoważany i badany stetoskopem, by przyspieszał natychmiast i z doskonałą płynnością. By emocjom podczas jazdy towarzyszyły odpowiednie wrażenia akustyczne, system Active Sound Control — opracowany pierwotnie dla supersamochodu LFA — dostraja brzmienie silnika i układu wydechowego, tak by zlewały się w jedyny, niepowtarzalny dźwięk GS F.

Wnętrze Lexusa GS F — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Nowy GS F produkowany jest w naszych renomowanych zakładach Motomachi, z udziałem mistrzów „Takumi”. Każdy z nich ma co najmniej 25-letnie doświadczenie i jest ekspertem w wykrywaniu wszelkich, nawet najdrobniejszych niedoskonałości. Efekty pracy mistrzów „Takumi” są widoczne i odczuwalne, gdy tylko dotkniemy precyzyjnie obrobionych, aluminiowych przycisków systemu audio lub idealnie zszytej skórzanej tapicerki.

Bezpieczeństwo w Lexusie GS F — to warto wiedzieć

WARTO WIEDZIEĆ

Lexus zawsze wyznaczał kierunek rozwoju i upowszechniania systemów bezpieczeństwa i wsparcia dla kierowcy. Wszystkie nowe modele testujemy na największym w świecie symulatorze jazdy. Również nowy GS F wiele skorzystał na naszych badaniach w dziedzinie zapobiegania wypadkom i jest standardowo wyposażony w przełomowy system Lexus Safety System +. W jego skład wchodzą: system ochrony przedzderzeniowej z funkcją wykrywania pieszych, system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu (LKA), asystent rozpoznawania znaków drogowych (TSR), system adaptacyjnych świateł długich (AHS), aktywny tempomat (ACC), który dostosowuje prędkość samochodu do prędkości, z jaką porusza się poprzedzający pojazd.

8-biegowa skrzynia biegów

8-BIEGOWA SKRZYNIA BIEGÓW

Moc z silnika V8 przekazywana jest na koła za pośrednictwem 8-biegowej sportowej sekwencyjnej przekładni z bezpośrednią zmianą przełożeń (Sport Direct Shift), która oferuje też tryb ręcznej zmiany przełożeń. W trybie ręcznym kierowca może w pełni realizować swoje sportowe aspiracje, zmieniając przełożenia za pomocą łopatek przy kierownicy. Ręcznej redukcji biegu (która trwa zaledwie 0,2 sekundy) towarzyszy niepowtarzalny dźwięk „międzygazu”.

Brzmienie Active Sound Control

BRZMIENIE ACTIVE SOUND CONTROL

Kierowca może wpływać na brzmienie swojego Lexusa GS F, przełączając go w tryb SPORT S lub SPORT S+, co spowoduje uaktywnienie systemu dostrajającego brzmienie silnika — Active Sound Control. System ten wzmacnia naturalny, głęboki dźwięk dobiegający z układu wydechowego, by zapewnić kierowcy i pasażerom pełnię sportowych wrażeń.

Selektor trybu jazdy

SELEKTOR TRYBU JAZDY

Korzystając z selektora trybu jazdy, kierowca może dostosować charakterystykę pojazdu do swoich preferencji. Tryb ECO zapewnia niski poziom emisji oraz zużycia paliwa. W trybie NORMAL, skonfigurowanym do codziennej jazdy, charakterystyka samochodu zapewnia idealną równowagę między oszczędnością a komfortem jazdy. Aby uzyskać bardziej dynamiczną charakterystykę układu napędowego, wystarczy przełączyć samochód w tryb SPORT S lub SPORT S+.

Sztywna konstrukcja nośna / zawieszenie

SZTYWNA KONSTRUKCJA NOŚNA / ZAWIESZENIE

Znakomite właściwości jezdne nowy GS F zawdzięcza w dużej mierze wysokiej sztywności konstrukcji nośnej. Jest ona rezultatem zastosowania licznych specjalistycznych technik produkcji, takich jak klejenie, laserowe zgrzewanie i zgrzewanie wielopunktowe. Stabilność jazdy na wprost i wzorowe zachowanie na zakrętach jest po części zasługą konfiguracji wielowahaczowego zawieszenia tylnego. Połączenie elementów ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie i części z odlewanego/kutego aluminium pozwoliło zredukować masę zawieszenia, a jednocześnie zwiększyć jego wytrzymałość i precyzję działania.

Sportowa wersja systemu VDIM

SPORTOWA WERSJA SYSTEMU VDIM

Sportowy zintegrowany system zarządzania dynamiką pojazdu (VDIM) sprawia, że potężna moc silnika GS F jest wykorzystywana bezpiecznie i płynnie. W trybie tym zmienione są parametry sterowania przepustnicą, układem kierowniczym oraz charakterystyka zawieszenia — przez co interwencja VDIM następuje dopiero przy większej niż w trybie normalnym sile odśrodkowej. A jeśli kierowcy przyjdzie ochota na odrobinę „szaleństwa” i wykorzystanie naturalnych właściwości jezdnych Lexusa GS F, zawsze może całkowicie wyłączyć system VDIM.

Aktywny mechanizm różnicowy TVD

AKTYWNY MECHANIZM RÓŻNICOWY TVD

Aby GS F dostarczał kierowcy jeszcze więcej fantastycznych wrażeń z jazdy, wyposażono go w aktywny mechanizm różnicowy TVD (Torque Vectoring Differential) oferujący trzy tryby pracy: STANDARD, który oferuje równowagę miedzy zwinnością, osiągami i stabilnością przy wysokiej szybkości, SLALOM, który zapewnia wyjątkową szybkość i precyzję reakcji na ruchy kierownicą, oraz TRACK, ukierunkowany na szybkie i stabilne pokonywanie zakrętów na torze.

Silnik V8

SILNIK V8

Ten niesamowity 5-litrowy silnik V8 — wytwarzany ręcznie i dostrajany z użyciem stetoskopu — rozwija moc 477 KM i generuje 530 Nm momentu obrotowego. Głowicę i wszystkie części ruchome zaprojektowano i wykonano tak, aby jednostka osiągała jak największą moc maksymalną na wysokich obrotach. Już samo słuchanie tego silnika przyprawia o przyjemne dreszcze — do 3000 obr./min słychać głęboki dźwięczny ton, który powyżej 6000 obr./min, przy ostrym przyspieszaniu, przechodzi w wyższe, rasowe brzmienie.

Klimatyzacja 3-strefowa

KLIMATYZACJA 3-STREFOWA

Kabina nowego Lexusa GS F podzielona jest logicznie na trzy „strefy klimatyczne”, a wysoką jakość powietrza zapewnia unikatowa w skali światowej technologia nanoe®. Osoby na przednich fotelach mogą wybierać ustawienia indywidualnie za pomocą sterownika Remote Touch lub na przednim panelu, natomiast pasażerowie siedzący z tyłu mają do dyspozycji swój osobny panel.

Podgrzewane fotele tylne

PODGRZEWANE FOTELE TYLNE

Tylne miejsca zewnętrzne mogą być także podgrzewane — indywidualna regulacja odbywa się za pośrednictwem dogodnie ulokowanego panelu. Znajduje się on w tylnym środkowym podłokietniku i zawiera wyświetlacz LCD. Za jego pomocą można także regulować działanie klimatyzacji w tylnej strefie, sterować systemem audio i tylną roletą przeciwsłoneczną.

Sportowe fotele

SPORTOWE FOTELE

Zupełnie nowe fotele z wysokimi oparciami wytwarzane są w technologii „pianki zintegrowanej”. Ta technologia budowy foteli wywodzi się ze sportów motorowych i zapewnia większy komfort oraz skuteczniejsze podparcie boczne, jakiego nie udaje się uzyskać przy użyciu tradycyjnych technik tapicerskich. Fotele kierowcy i pasażera z przodu mogą być podgrzewane lub wentylowane.

Sportowa kierownica

SPORTOWA KIEROWNICA

GS F ma kierownicę z grubym wieńcem o eliptycznym przekroju, która zapewnia kierowcy jeszcze lepsze panowanie nad samochodem podczas jazdy wyczynowej. Zoptymalizowano także położenie, kształt i działanie łopatek do zmiany biegów przy kierownicy.

Aktywny tempomat (ACC)

AKTYWNY TEMPOMAT (ACC)

Aktywny tempomat może utrzymywać ustaloną odległość od poprzedzającego pojazdu, nawet jeśli prędkość tego pojazdu jest zmienna — a w efekcie sprawia, że kierowca będzie mniej zmęczony jazdą.

System monitorowania martwego pola

SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA

Radary zamontowane w tylnym zderzaku wykrywają pojazdy na sąsiednich pasach wjeżdżające w obszar niewidoczny w lusterkach bocznych. Jeśli kierowca sygnalizuje zamiar zmiany pasa, a inny pojazd znajduje się właśnie w martwym polu, w odpowiednim lusterku bocznym generowany jest sygnał ostrzegawczy.

Utrzymywanie pojazdu na pasie ruchu (LKA)

UTRZYMYWANIE POJAZDU NA PASIE RUCHU (LKA)

System wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu (LKA) monitoruje położenie pojazdu względem pasa, korzystając z kamery na przedniej szybie. Niekontrolowane zbaczanie z pasa spowoduje włączenie brzęczyka ostrzegawczego i krótki ruch kierownicą korygujący kierunek jazdy.

Ochrona przedzderzeniowa

OCHRONA PRZEDZDERZENIOWA

System PCS, w skład którego wchodzi radar działający w zakresie fal milimetrowych oraz komputer pokładowy, analizuje sytuację przed pojazdem i ocenia ryzyko kolizji. Jeśli ryzyko jest wysokie, ostrzega kierowcę dźwiękowo i wizualnie oraz podwyższa ciśnienie w układzie hamulcowym. Jeśli kolizja jest nieunikniona, system może automatycznie włączyć hamulce i napiąć przednie pasy bezpieczeństwa.

Ostrzeżenie o pojazdach nadjeżdżających z kierunku poprzecznego (RCTA)

OSTRZEŻENIE O POJAZDACH NADJEŻDŻAJĄCYCH Z KIERUNKU POPRZECZNEGO (RCTA)

System RCTA, przydatny zwłaszcza na parkingach, wykorzystuje radar systemu monitorowania martwego pola do wykrywania pojazdów nadjeżdżających z kierunku poprzecznego za samochodem. W razie potrzeby włącza sygnał dźwiękowy i wyświetla sygnał wizualny w lusterkach bocznych.

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (TSR)

ASYSTENT ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH (TSR)

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (TSR) odczytuje znaki drogowe za pośrednictwem kamery zamontowanej na przedniej szybkie i wyświetla je na ekranie w zestawie zegarów. System TSR rozpoznaje znaki zgodne z Konwencją Wiedeńską (w tym znaki elektroluminescencyjne i migające).

Dziesięć poduszek powietrznych

DZIESIĘĆ PODUSZEK POWIETRZNYCH

Oprócz niezwykle wytrzymałej klatki bezpieczeństwa, pasażerów i kierowcę chroni komplet dziesięciu poduszek powietrznych sterowanych czujnikami. Wszystkie pasy bezpieczeństwa, z wyjątkiem pasa na środkowym miejscu tylnym, są wyposażone w napinacze. Kierowca i pasażer z przodu są chronieni czołowymi poduszkami powietrznymi napełnianymi dwustopniowo, poduszkami powietrznymi chroniącymi kolana oraz bocznymi poduszkami powietrznymi. Tylne miejsca zewnętrzne są standardowo wyposażone w poduszki boczne, natomiast kurtyny powietrzne biegną na całej długości szyb bocznych po obu stronach kabiny. Tak bogaty zestaw elementów podnoszących poziom bezpieczeństwa należy w nowym GS F do wyposażenia standardowego. W rezultacie ryzyko odniesienia obrażeń przez kierowcę i pasażerów jest istotnie ograniczone.

BRAK WYNIKÓW

Żadne cechy pojazdów nie spełniają kryteriów wyszukiwania. Poszerz kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.

quote Motoryzacja Interia pl

LUKSUS I ELEGANCJA - TE DWA SŁOWA DOBRZE OPISUJĄ WNĘTRZE LEXUSA GS F.

Motoryzacja.Interia.pl

AKCESORIA LEXUSA

STWORZONE, BY ŁAMAĆ SCHEMATY

Każdy model Lexusa to unikalne wzornictwo przeczące utartym schematom. Uważamy jednak, że design samochodów to sztuka, która winna być tworzona z największym respektem wobec jej odbiorcy. Oddajemy więc w Twoje ręce szeroką gamę akcesoriów, która pozwoli uczynić Lexusa silnym wyrazem Twojego indywidualnego charakteru, a jednocześnie odpowiedzią na Twoje potrzeby.

NOTA PRAWNA

Podane zużycie paliwa i emisja CO2 zostały zmierzone w środowisku kontrolowanym w laboratorium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu UE 715/2007 z późn. zm. i aktami wykonawczymi, dla różnych wersji wyposażenia na rynek europejski.
Zużycie paliwa i emisja spalin CO2 w konkretnym pojeździe w warunkach drogowych może różnić się od podanych wyników pomiarów. Na zużycie paliwa i emisję CO2 wpływa sposób prowadzenia pojazdu oraz inne czynniki (takie jak warunki drogowe, natężenie ruchu, stan pojazdu, ciśnienie w oponach, zainstalowane wyposażenie, obciążenie, liczba pasażerów, itp.).

Aby serwis internetowy Lexusa działał optymalnie, a korzystanie z niego było komfortowe, stosujemy pliki cookies. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień oznaczać będzie Twoją akceptację wszystkich plików cookies w serwisie Lexusa.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ