IS 300h

ULTRANOWOCZESNE OBLICZE MOCY


Moc maksymalna (KM) 223
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 4.3
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 8.4
Prędkość maksymalna (km/h) 200
Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) 99

OD 174 900,00 zł

WYRÓŻNIA SIĘ Z TŁUMU

TEN NOWY SPORTOWY SEDAN NATURALNIE PRZYKUWA UWAGĘ

Nowy Lexus IS powstaje w Japonii, w naszej obsypanej nagrodami fabryce Tahara, a nad jakością produkcji czuwają mistrzowie „Takumi”. To samochód, który zachwyca nie tylko wyglądem, lecz także wyjątkowymi osiągami i zachowaniem na drodze. Patrząc na niego z zewnątrz, od razu dostrzega się mocno podkreśloną „wrzecionowatą atrapę chłodnicy” i wyraziste światła LED. We wnętrzu wyróżnia się duży centralny wyświetlacz o przekątnej 10,3 cala i wiele stylistycznych detali, na przykład szwy na skórzanej tapicerce foteli i laserowo wycinane drewniane wstawki.

Lexus IS z najpopularniejszym na świecie napędem hybrydowym należy do najoszczędniejszych sportowych sedanów dostępnych dziś na rynku: zużywa zaledwie 4,2 l paliwa na 100 km* przy emisji na poziomie 97 g CO2 na kilometr*.

* W wersji Elegance z pakietem Eco.

OFERTA SPECJALNA

IS 300h

Przedsprzedaz Nowy IS300h table promo

Podane ceny w zł brutto. Zawarte w tym cenniku informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561 §1 ust. 2 oraz art. 5561 §2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Promocja dotyczy modelu IS z roku 2016 w wybranych wersjach wyposażenia i obowiązuje od 03.04.2017 do 30.04.2017 lub do wyczerpania zapasów. Szczegóły u Autoryzowanych Dilerów Lexusa. Podane ceny nie zawierają dopłaty za lakier biały F lub metalik.

CECHY SAMOCHODU

PRZYJRZYJ SIĘ BLIŻEJ LEXUSOWI IS 300h

Prowadzenie Lexusa IS 300h — to warto wiedzieć

PROWADZENIE LEXUSA IS 300h — TO WARTO WIEDZIEĆ

Na drodze IS 300h zachowuje się w sposób idealnie zrównoważony, a dla pasażerów jest niezwykle komfortowym sedanem. Zwiększyliśmy sztywność konstrukcji nośnej, by samochód prowadził się jeszcze bardziej precyzyjnie, a z tyłu zastosowaliśmy zawieszenie wielowahaczowe, które poprawia przyczepność i właściwości jezdne. A przy tym dynamiczny IS jest autem wyjątkowo cichym za sprawą swoich doskonałych właściwości aerodynamicznych.

Wnętrze Lexusa IS 300h — to warto wiedzieć

WNĘTRZE LEXUSA IS 300h — TO WARTO WIEDZIEĆ

Produkcję Lexusa IS 300h nadzorują doświadczeni rzemieślnicy Takumi, z których każdy pracuje dla Lexusa od co najmniej 20 lat. We wnętrzu pojazdu można delektować się ekskluzywnymi detalami wnętrza, takimi jak wstawki z drewna i pięknie wykończony, centralnie umieszczony zegar analogowy. Kierowca i pasażerowie podróżują w luksusowych fotelach ze skórzaną tapicerką, mając dużo miejsca na nogi, a tylną kanapę można złożyć, jeśli zajdzie potrzeba przewiezienia większych przedmiotów.

Bezpieczeństwo w Lexusie IS — to warto wiedzieć

BEZPIECZEŃSTWO W LEXUSIE IS — TO WARTO WIEDZIEĆ

Nowego Lexusa IS 300h można zamówić z przełomowym systemem bezpieczeństwa Lexus Safety System+, w skład którego wchodzi system ochrony przedzderzeniowej (PCS), aktywny tempomat (ACC), system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu (LKA) oraz system automatycznego wyłączania świateł drogowych (AHB).

18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich

18-CALOWE OBRĘCZE KÓŁ ZE STOPÓW LEKKICH

Te obręcze z wieloramiennym wzorem przyciągają wzrok metalicznym wykończeniem i podkreślają dynamiczną osobowość samochodu.

Aktywny tempomat (ACC)

AKTYWNY TEMPOMAT (ACC)

Aktywny tempomat tak reguluje prędkość jazdy, by utrzymać zadaną odległość od poprzedzającego pojazdu — a w efekcie sprawia, że kierowca będzie mniej zmęczony jazdą.

System monitorowania martwego pola (BSM)

SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA (BSM)

Urządzenia radarowe wykrywają pojazdy znajdujące się w martwym polu — jadące na sąsiednich pasach, ale niewidoczne w lusterkach bocznych — i ostrzegają kierowcę o ich obecności.

Osiem poduszek powietrznych

OSIEM PODUSZEK POWIETRZNYCH

Z myślą o bezpieczeństwie osób podróżujących Lexusem IS samochód wyposażono w osiem poduszek powietrznych. Głowę kierowcy i pasażera z przodu chronią poduszki napełniane 2-stopniowo, natomiast boczne kurtyny powietrzne biegną na całej długości szyb bocznych po obu stronach kabiny.

Wspomaganie utrzymania pojazdu na pasie ruchu (LKA) oraz automatyczne wyłączanie świateł drogowych (AHB)

WSPOMAGANIE UTRZYMANIA POJAZDU NA PASIE RUCHU (LKA) ORAZ AUTOMATYCZNE WYŁĄCZANIE ŚWIATEŁ DROGOWYCH (AHB)

Ostrzeganie o zjechaniu z pasa ruchu działa w oparciu o analizę obrazu z kamery zamontowanej za lusterkiem.

Nocą IS 300h automatycznie przełącza światła drogowe na światła mijania, gdy tylko wykryje obecność innego pojazdu na drodze.

Pokrywa silnika chroniąca pieszego

POKRYWA SILNIKA CHRONIĄCA PIESZEGO

W odpowiedzi na sygnał z czujników maska pochłaniająca energię nieznacznie unosi się, aby ograniczyć ryzyko odniesienia poważnych obrażeń przez pieszego.

Ochrona przedzderzeniowa oraz wykrywanie pieszych (PCS)

OCHRONA PRZEDZDERZENIOWA ORAZ WYKRYWANIE PIESZYCH (PCS)

Komputer pokładowy wraz z radarem działającym w zakresie fal milimetrowych na bieżąco oblicza ryzyko kolizji i w niebezpiecznej sytuacji ostrzega kierowcę. Jeśli kolizja będzie nieunikniona, samochód automatycznie włączy hamulce i napnie przednie pasy bezpieczeństwa.

W przypadku wykrycia pieszego Lexus IS 300h automatycznie zahamuje, by uniknąć kolizji.

Ostrzeżenie o pojazdach nadjeżdżających z kierunku poprzecznego (RCTA)

OSTRZEŻENIE O POJAZDACH NADJEŻDŻAJĄCYCH Z KIERUNKU POPRZECZNEGO (RCTA)

W trakcie cofania system monitorowania martwego pola wykrywa zbliżające się pojazdy i ostrzega o nich kierowcę.

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (TSR)

ASYSTENT ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH (TSR)

System TSR odczytuje znaki drogowe za pośrednictwem kamery zamontowanej na przedniej szybie i prezentuje je kierowcy na wyświetlaczu.

10.3" ekran o wysokiej rozdzielczości

10.3" EKRAN O WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI

Duży wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 10,3 cala został ulokowany w taki sposób, by zapewnić kierowcy maksymalny komfort. Obsługuje się go za pomocą poleceń głosowych lub dotykowego interfejsu Remote Touch, a chcąc mieć jednocześnie dostęp do dwóch kategorii informacji, można podzielić ekran na dwie części.

Wycinane laserowo wstawki drewniane Laser Cut

WYCINANE LASEROWO WSTAWKI DREWNIANE LASER CUT

Drewniane elementy wykończenia Lexusa IS 300h grawerowane są przy użyciu innowacyjnej technologii laserowej. Grawerunek odsłania warstwę aluminium, przez co powstaje piękny liniowy wzór.

System nawigacji Lexus Premium Navigation

SYSTEM NAWIGACJI LEXUS PREMIUM NAVIGATION

System nawigacji Lexus Premium Navigation wyświetla atrakcyjne obrazy trójwymiarowe, punkty POI oraz różne warianty mapy, prowadząc kierowcę podczas jazdy. A po zatrzymaniu może nawet wygenerować kod QR z instrukcją dojścia piechotą od samochodu do ostatecznego celu podróży.

Interfejs Remote Touch

INTERFEJS REMOTE TOUCH

Ergonomiczny interfejs, w którym do potwierdzania wyboru wystarczy jedno naciśnięcie, umożliwia użytkownikom intuicyjną obsługę centralnego ekranu multimedialnego. Posługiwanie się interfejsem Remote Touch jest równie łatwe, jak korzystanie z komputerowej myszy.

Pewne zachowanie na drodze

PEWNE ZACHOWANIE NA DRODZE

Wytrzymała konstrukcja nośna sprawia, że IS jest bardzo zwinny i świetnie trzyma się drogi. Przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami trójkątnymi (double wishbone) i wielowahaczowe zawieszenie tylne poprawiają zachowanie samochodu podczas jazdy na wprost i zwiększają przyczepność przy pokonywaniu zakrętów.

Doskonała aerodynamika

DOSKONAŁA AERODYNAMIKA

Takie rozwiązania, jak niemal płaska konstrukcja podwozia pojazdu oraz małe owiewki, znacząco poprawiają własności aerodynamiczne samochodu. Wspomniane owiewki, zastosowane po raz pierwszy w bolidach wyścigowych F1, „przyciągają” strugi powietrza do nadwozia, przez co szybko jadący IS 300h napotyka mniejsze opory, zużywa mniej paliwa i porusza się ciszej.

Odważnie nakreślona „wrzecionowata atrapa chłodnicy”

ODWAŻNIE NAKREŚLONA „WRZECIONOWATA ATRAPA CHŁODNICY”

Nowy IS 300h ma charakterystyczną dla Lexusa „wrzecionowatą atrapę chłodnicy” o bardziej dynamicznym kształcie, który podkreśla sportową zadziorność samochodu i wizualnie obniża jego środek ciężkości.

Selektor trybu jazdy

SELEKTOR TRYBU JAZDY

Tryb ECO zapewnia niski poziom emisji oraz zużycia paliwa. W trybie NORMAL, skonfigurowanym do codziennej jazdy, charakterystyka samochodu zapewnia idealną równowagę między oszczędnością, a komfortem jazdy. Aby uzyskać bardziej dynamiczną charakterystykę, wystarczy przełączyć samochód w tryb SPORT.

Reflektory Full LED

REFLEKTORY FULL LED

Wyrafinowane, wykonane całkowicie w technologii LED reflektory w kształcie litery „L” nadają Lexusowi IS 300h oryginalny wizerunek. By nie dało się ich pomylić z żadnymi innymi, podkreślono je charakterystycznymi dla Lexusa liniami świateł LED do jazdy dziennej.

Światła tylne LED

ŚWIATŁA TYLNE LED

Z tyłu pojazdu, trójwarstwowe, wykonane całkowicie w technologii LED, lampy w kształcie „L” generują krystalicznie czyste oświetlenie, które zapewnia jego doskonałą widoczność dla innych kierowców.

Zaawansowana konstrukcja zawieszenia

ZAAWANSOWANA KONSTRUKCJA ZAWIESZENIA

Siłą amortyzacji wszystkich czterech kół inteligentnie steruje układ korekcji sztywności zawieszenia (AVS), który dba zarówno o dynamikę, jak i o komfort jazdy.

BRAK WYNIKÓW

Żadne cechy pojazdów nie spełniają kryteriów wyszukiwania. Poszerz kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.

LEXUS ANY CAQ MOD RGB LIGHT

NADALIŚMY NOWEMU IS 300h BARDZIEJ ODWAŻNY WIZERUNEK, ALE TEŻ SPRAWILIŚMY, ŻE JEGO WYRAFINOWANIE JEST JESZCZE BARDZIEJ ODCZUWALNE DLA KIEROWCY I PASAŻERÓW.

Junichi Furuyama, główny inżynier modelu IS

CENY I DANE TECHNICZNE

POZNAJ SZCZEGÓŁY I RÓŻNICE

IS 300h
Elegance

  • 3-ramienna, skórzana kierownica z łopatkami do zmiany biegów
  • Lusterka zewnętrzne elektrycznie składane i podgrzewane

OD 174 900,00 zł

WYBIERZ KOLEJNY WARIANT DO PORÓWNANIA

ZOBACZ SPOT TV

PODWÓJNA MOC HYBRYDY

WITAJCIE HYBRYDY. ŻEGNAJCIE DIESLE

W Lexusie IS 300h dostępny jest napęd Lexus Hybrid Drive.

Sercem tego nowoczesnego napędu jest 2,5-litrowy silnik pracujący w cyklu Atkinsona oraz silnik elektryczny. Łączna moc napędu hybrydowego wynosi 223 KM.

W stosunku do nowoczesnych silników wysokoprężnych hybrydy pozbawione są wielu elementów eksploatacyjnych, które z biegiem czasu zużywają się i wymagają wymiany. W hybrydach nie stosuje się tradycyjnych sprzęgieł, kół dwumasowych, filtrów cząstek stałych czy wysokociśnieniowego systemu wtrysku, który jest niezwykle wrażliwy na jakość paliwa.

IS 300h F SPORT

is 300h fsport

Z DUSZĄ SUPERSAMOCHODU

Model IS 300h w wersji F SPORT projektowany był przez ten sam zespół, który doprowadził do perfekcji nasz supersamochód LFA i sportowe auta ze znakiem „F”, dlatego wyraźnie czuje się w nim ducha tamtych fantastycznych pojazdów. Model ten można też zamówić z opcjonalnym układem korekcji sztywności zawieszenia (AVS) oraz opcją trybu jazdy SPORT S+ dostarczającego jeszcze więcej sportowych emocji.

Kierownica F SPORT obszyta perforowaną skórą jest stylistycznie spójna z dźwignią zmiany biegów, dodatkowo podkreślając sportowy charakter pojazdu. Nawiązaniem do sportowego rodowodu są też perforowane aluminiowe pedały.

ZAREZERWUJ JAZDĘ TESTOWĄ

NOWY LEXUS IS CZEKA W AUTORYZOWANYCH SALONACH LEXUSA.

BĄDŹ PIERWSZY I JUŻ TERAZ ZAPISZ SIĘ NA JAZDĘ TESTOWĄ.

NOTA PRAWNA

Podane ceny w zł brutto. Zawarte w tym cenniku informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561 §1 ust. 2 oraz art. 5561 §2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Promocja dotyczy modelu IS z roku 2016 w wybranych wersjach wyposażenia i obowiązuje od od 03.04.2017 do 30.04.2017 lub do wyczerpania zapasów. Podane ceny nie zawierają dopłaty za lakier biały F lub metalik. Szczegóły u Autoryzowanych Dilerów Lexusa.


Podane zużycie paliwa i emisja CO2 zostały zmierzone w środowisku kontrolowanym w laboratorium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu UE 715/2007 z późn. zm. i aktami wykonawczymi, dla różnych wersji wyposażenia na rynek europejski. Zużycie paliwa i emisja spalin CO2 w konkretnym pojeździe w warunkach drogowych może różnić się od podanych wyników pomiarów. Na zużycie paliwa i emisję CO2 wpływa sposób prowadzenia pojazdu oraz inne czynniki (takie jak warunki drogowe, natężenie ruchu, stan pojazdu, ciśnienie w oponach, zainstalowane wyposażenie, obciążenie, liczba pasażerów, itp.).

Aby serwis internetowy Lexusa działał optymalnie, a korzystanie z niego było komfortowe, stosujemy pliki cookies. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień oznaczać będzie Twoją akceptację wszystkich plików cookies w serwisie Lexusa.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ