LC 500h

PIERWSZY NA ŚWIECIE WIELOSTOPNIOWY NAPĘD HYBRYDOWY WYZNACZA NOWE STANDARDY OSIĄGÓW I SPRAWNOŚCI.


Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km) 145
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 6.4
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 5
Prędkość maksymalna (km/h) 250

OD 527 000,00 zł

NIESAMOWITE WRAŻENIA Z JAZDY

PIERWSZY NA ŚWIECIE WIELOSTOPNIOWY NAPĘD HYBRYDOWY WYZNACZA NOWE STANDARDY OSIĄGÓW I SPRAWNOŚCI.

Zaprojektowany tak, aby przewyższać wszystkie oczekiwania, model LC 500h wyznacza początek nowego etapu w historii Lexusa. Niech Cię nie zmyli litera h w nazwie — model LC 500h rozpędza się od 0 do 100km/h w zaledwie 5 sekund, a jednocześnie zużywa niewiarygodnie mało paliwa: tylko 6,4 l/100 km, przy czym poziom emisji CO2 wynosi zaledwie 145 g/km.

Napęd generuje moment obrotowy tak duży, że LC jest pierwszym hybrydowym Lexusem zdolnym zerwać przyczepność kół napędzanych. Te fantastyczne osiągi nie przeszkadzają Lexusowi LC 500h w utrzymaniu niskiego poziomu emisji i zużycia paliwa, których można oczekiwać od hybryd naszej marki.


CECHY SAMOCHODU

POZNAJ LEPIEJ LEXUSA LC 500h

Prowadzenie Lexusa LC 500h — to warto wiedzieć

PROWADZENIE LEXUSA LC 500h — TO WARTO WIEDZIEĆ

Prowadzenie Lexusa LC dostarcza niepowtarzalnych wrażeń za sprawą całkowicie nowej konfiguracji napędu na tylne koła. Dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości i optymalnemu rozłożeniu masy Lexus LC 500h na nowo wyznacza oczekiwania stawiane hybrydom. Model LC 500h został zaprojektowany tak, by zapewnić lepsze prowadzenie, zwinność, stabilność i porywającą jazdę, których się oczekuje — czy raczej wymaga — od luksusowego coupé tej jakości i o takiej konstrukcji.

Wnętrze Lexusa LC 500h — to warto wiedzieć

WNĘTRZE LEXUSA LC 500h — TO WARTO WIEDZIEĆ

Już po kilku minutach spędzonych za kierownicą LC — wykonaną przez mistrzów Takumi — podświadomie wyczuwa się ideę, jaką kierowali się projektanci ergonomicznego kokpitu. By zachęcić kierowcę do aktywnego prowadzenia i zapewnić mu poczucie pełnej kontroli, wszystkie elementy sterowania rozmieszczono dokładnie tam, gdzie są potrzebne. Nisko poprowadzona maska i deska rozdzielcza zapewniają doskonałą widoczność drogi przed pojazdem.

Lexus Safety System +

LEXUS SAFETY SYSTEM +

Przełomowe rozwiązanie Lexus Safety System + jest standardowym wyposażeniem nowego Lexusa LC. W jego skład wchodzi układ ochrony przedzderzeniowej (PCS) z funkcją ochrony pieszych, system utrzymywania pojazdu na pasie ruchu (LKA), automatyczne światła drogowe (AHB) poprawiające widoczność w nocy oraz aktywny tempomat (ACC), który dopasowuje prędkość do prędkości pojazdu poprzedzającego.

20- i 21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich

20- i 21-CALOWE OBRĘCZE KÓŁ ZE STOPÓW LEKKICH

20-calowe odlewane obręcze kół ze stopów lekkich
Precyzyjne odlewane i obrabiane obręcze z 5 poczwórnymi ramionami, o konstrukcji wyciszającej, z ciemnoszarą powłoką metaliczną.

20-calowe kute obręcze kół ze stopów lekkich
Kute obręcze kół z 5 podwójnymi ramionami i atrakcyjnym polerowanym wykończeniem. (opcja dostępna w klasie wyposażenia Sport)

21-calowe kute obręcze kół ze stopów lekkich
Lekkie, kute obręcze kół z 5 podwójnymi ramionami. (opcja dostępna w klasach wyposażenia Sport i Sport+)

Wielostopniowy hybrydowy układ napędowy Lexusa

WIELOSTOPNIOWY HYBRYDOWY UKŁAD NAPĘDOWY LEXUSA

Model LC 500h jest wyposażony w pierwszy na świecie wielostopniowy hybrydowy układ napędowy, stanowiący inteligentne połączenie mocnego 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 z zaawansowanym silnikiem elektrycznym. Takie rozwiązanie zapewnia znacznie bardziej bezpośrednie reakcje na działania kierowcy przy zachowaniu płynności i ekonomiki, z jakiej słyną hybrydy Lexusa.

Reflektory LED

REFLEKTORY LED

Te wyjątkowo zwarte potrójne projektorowe reflektory ze źródłami światła LED zostały zaprojektowane tak, by możliwe było maksymalne skrócenie przedniego zwisu nowego LC — istotne przy wykonywaniu manewrów z dużą prędkością.

Dach szklany

DACH SZKLANY

Szklany dach daje kierowcy i pasażerom Lexusa LC poczucie swobody i otwarcia na przestrzeń, a chromowane listwy po jego bokach podkreślają elegancki profil coupé. Z kolei przebieg tylnych krawędzi przywodzi na myśl kształt tradycyjnego japońskiego miecza.

Dach z włókien węglowych

DACH Z WŁÓKIEN WĘGLOWYCH

Pięknie wykończony dach z plecionych włókien węglowych jest lekki, przez co obniża środek ciężkości całego samochodu. Dachy takie wytwarzane są w naszej fabryce Motomachi przy wykorzystaniu nowej, szybkiej metody RTM (Resin Transfer Moulding).

Chowany tylny spojler

CHOWANY TYLNY SPOJLER

Przy prędkościach powyżej 80 km/h aktywny spojler tylny automatycznie się unosi, zwiększając siłę dociskającą samochód do drogi i jego stabilność, a boczne wloty powietrza ograniczają zawirowania powietrza wokół tylnych kół, ułatwiając hamowanie.

Holograficzne światła tylne LED

HOLOGRAFICZNE ŚWIATŁA TYLNE LED

Projekt tylnych świateł przywodzi na myśl dopalacze silnika odrzutowego. Diody LED oprawione w ciekawie ukształtowane metalowe ramki emitują w przestrzeń charakterystyczną dla Lexusa literę „L”. Z bliska dostrzec można, że zamek pokrywy bagażnika płynnie łączy się z listwą tylnego światła.

Wnętrze zorientowane na kierowcę

WNĘTRZE ZORIENTOWANE NA KIEROWCĘ

Jeden z mistrzów Takumi drogą eksperymentalną opracował najlepszy kształt kierownicy modelu LC — eliptyczny wieniec, który idealnie wpasowuje się w dłonie kierowcy przy pokonywaniu ostrych zakrętów z dużymi przyspieszeniami bocznymi.

Aby do minimum ograniczyć konieczność przenoszenia wzroku i ryzyko rozproszenia uwagi, wszystkie ważne wskaźniki i wyświetlacze umieszczono blisko pola obserwacji drogi.

Często używane elementy sterujące, takie jak selektor trybu jazdy, zgromadzone są w pobliżu kierownicy. Dzięki tej dbałości o szczegóły powstał kokpit zaprojektowany ściśle pod kątem potrzeb kierowcy, zapewniający niesamowite wrażenia.

Asystent „Climate Concierge” i technologia Nanoe®

ASYSTENT „CLIMATE CONCIERGE” I TECHNOLOGIA NANOE®

Innowacyjny system „Climate Concierge” automatycznie reguluje temperaturę powietrza, foteli i kierownicy. Z kolei pionierska technologia nanoe® uwalnia do kabiny mikroskopijne, ujemnie naładowane cząstki, które oczyszczają powietrze, eliminują nieprzyjemne zapachy z foteli i przyjemnie nawilżają skórę oraz włosy.

Fotele z tapicerką skórzaną

FOTELE Z TAPICERKĄ SKÓRZANĄ

Fotele pięknie obszyte skórą zapewniają najlepszą możliwą równowagę między komfortem a mocnym trzymaniem podczas szybkich manewrów. W ich projektowanie i 50 cykli testów osobiście zaangażował się naczelny inżynier modelu LC, pan Sato.

Sportowe fotele i panele drzwi z materiału Alcantara®

SPORTOWE FOTELE I PANELE DRZWI Z MATERIAŁU ALCANTARA®

Lexus LC na zamówienie może być wyposażony w fotele sportowe, które obejmują ciało i podtrzymują je na ostrych zakrętach dzięki specjalnym bocznym podparciom. Mistrzowie Takumi fachowo zszywają ich tapicerkę z kontrastujących tworzyw: materiału Alcantara® i prawdziwej skóry.

Technologia włókien węglowych

TECHNOLOGIA WŁÓKIEN WĘGLOWYCH

Wykorzystaliśmy kompozyt zawierający włókna węglowe, opracowany pierwotnie dla modelu LFA. Materiał ten widoczny jest po wewnętrznej stronie drzwi Lexusa LC, w postaci prasowanych arkuszy z wstępnie impregnowanych włókien węglowych.

Pedały obrabiane maszynowo

PEDAŁY OBRABIANE MASZYNOWO

Miłośników sportowych wrażeń za kierownicą ucieszy zapewne fakt, że Lexusa LC wyposażono w obrabiane maszynowo pedały (przyspieszenia i hamulca) oraz duży podnóżek. Elementy te wykonane są z anodyzowanego aluminium.

Zegar analogowy z motywem litery „L”

ZEGAR ANALOGOWY Z MOTYWEM LITERY „L”

Na tarczy analogowego zegara i wypukłych powierzchniach regulatorów nawiewu dostrzec można dyskretny motyw litery „L” charakterystyczny dla marki Lexus.

Wielofunkcyjny wyświetlacz informacyjny

WIELOFUNKCYJNY WYŚWIETLACZ INFORMACYJNY

Aby kierowca zawsze miał dostęp do informacji istotnych podczas jazdy, takich jak ostrzeżenia i wskazówki nawigacji, z centralnymi wskaźnikami zintegrowano kolorowy, uniwersalny wyświetlacz informacyjny.

* ilustracja przedstawia model LC 500

Projektor HUD o szerokim polu wyświetlania

PROJEKTOR HUD O SZEROKIM POLU WYŚWIETLANIA

Najnowszy kolorowy projektor HUD rzutuje wybrane informacje na przednią szybę w polu o wymiarach 174 mm x 48 mm. Takie rozwiązanie do minimum ogranicza konieczność odrywania wzroku od drogi.

System nawigacji Lexus Premium Navigation

SYSTEM NAWIGACJI LEXUS PREMIUM NAVIGATION

Duży wyświetlacz centralny o imponującej przekątnej 10,3 cala i rozdzielczości HD jest ulokowany tak, by korzystanie z niego w żaden sposób nie obciążało kierowcy. Sterować nim można głosowo albo za pomocą touchpada z interfejsem Remote Touch — równie prostego w obsłudze, jak smartfon lub tablet. Tryb podzielonego ekranu umożliwia jednoczesny dostęp do dwóch kategorii informacji i ustawień, np. nawigacji i klimatyzacji.

System audio Mark Levinson®

SYSTEM AUDIO MARK LEVINSON®

13-GŁOŚNIKOWY SYSTEM AUDIO MARK LEVINSON®
Ten opcjonalny, światowej klasy 13-głośnikowy system audio Mark Levinson® Premium Surround z technologią GreenEdge™ został dopasowany specjalnie do charakterystyki akustycznej kabiny Lexusa LC. Aby dostarczał wrażeń na miarę kina domowego, wyposażono go w technologię Clari-Fi™, która odtwarza dźwiękowe detale utracone podczas kompresji cyfrowej MP3.

System monitorowania martwego pola (BSM) i ostrzeganie o pojazdach nadjeżdżających z kierunku poprzecznego (RCTA)

SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA (BSM) I OSTRZEGANIE O POJAZDACH NADJEŻDŻAJĄCYCH Z KIERUNKU POPRZECZNEGO (RCTA)

Radary zamontowane w tylnym zderzaku wykrywają pojazdy na sąsiednich pasach wjeżdżające w obszar niewidoczny w lusterkach bocznych. Jeśli kierowca sygnalizuje zamiar zmiany pasa, a inny pojazd znajduje się właśnie w martwym polu, w odpowiednim lusterku bocznym generowany jest sygnał ostrzegawczy.

System RCTA, przydatny zwłaszcza na parkingach, wykorzystuje radar systemu monitorowania martwego pola do wykrywania pojazdów nadjeżdżających z kierunku poprzecznego za samochodem. W razie potrzeby włącza sygnał dźwiękowy i wyświetla sygnał wizualny w lusterkach bocznych.

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (RSA)

ASYSTENT ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH (RSA)

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (RSA) odczytuje znaki drogowe za pośrednictwem kamery zamontowanej na przedniej szybie i wyświetla je na uniwersalnym wyświetlaczu informacyjnym. System RSA rozpoznaje znaki zgodne z Konwencją Wiedeńską (w tym znaki elektroluminescencyjne i migające).

* ilustracja przedstawia model LC 500

System ostrzegania o spadku ciśnienia w oponach

SYSTEM OSTRZEGANIA O SPADKU CIŚNIENIA W OPONACH

Na uniwersalnym wyświetlaczu podawane są ciśnienia mierzone przez czujniki w oponach, a razie spadku ciśnienia w jednej lub kilku oponach wyświetla się ostrzeżenie.

* ilustracja przedstawia model LC 500

Monitor asystenta parkowania

MONITOR ASYSTENTA PARKOWANIA

Czujniki w tylnym zderzaku — sprzężone z sygnalizatorem dźwiękowym w samochodzie — ostrzegają kierowcę o przeszkodach, ułatwiając parkowanie. Sygnalizację dźwiękową można wyłączyć, gdy nie jest potrzebna. Po włączeniu biegu wstecznego obraz zza samochodu zostanie skierowany na standardowy wyświetlacz o przekątnej 10,3 cala, na którym dodatkowo pojawią się linie ułatwiające parkowanie.

Maska silnika unosząca się w czasie kolizji

MASKA SILNIKA UNOSZĄCA SIĘ W CZASIE KOLIZJI

W odpowiedzi na sygnał z czujników zamontowanych w przednim zderzaku maska nieznacznie unosi się, aby zwiększyć dystans między uginającą się blachą a twardymi elementami w komorze silnika. Rozwiązanie takie zmniejsza ryzyko urazów u pieszego.

* ilustracja przedstawia model LC 500

8 poduszek powietrznych

8 PODUSZEK POWIETRZNYCH

Oprócz niezwykle wytrzymałej klatki bezpieczeństwa pasażerów i kierowcę chroni zestaw ośmiu poduszek powietrznych. Kierowca i pasażer z przodu są chronieni czołowymi poduszkami powietrznymi napełnianymi dwustopniowo, poduszkami powietrznymi chroniącymi kolana oraz bocznymi poduszkami powietrznymi. Kurtynowe poduszki powietrzne pokrywają całą długość bocznych okien po obu stronach kabiny. Wszystkie pasy bezpieczeństwa wyposażone są w napinacze.

Selektor trybu jazdy

SELEKTOR TRYBU JAZDY

Selektor trybu jazdy umożliwia wybór trybu ECO, COMFORT, NORMAL, CUSTOM, SPORT S lub SPORT S+. Umieszczono go tuż przy kierownicy, by kierowca nie musiał odrywać wzroku od drogi, aby go użyć.

10-biegowa przekładnia z magnezowymi łopatkami za kierownicą i z trybem manualnym „M”

10-BIEGOWA PRZEKŁADNIA Z MAGNEZOWYMI ŁOPATKAMI ZA KIEROWNICĄ I Z TRYBEM MANUALNYM „M”

W modelu LC 500h (po raz pierwszy w samochodzie Lexus z napędem hybrydowym) dostępny jest tryb manualnej zmiany biegów „M”. Dzięki temu kierowca może wybierać biegi za pomocą łopatek przy kierownicy, by czerpać jeszcze większą radość z jazdy i natychmiastowych reakcji napędu.

Wysoka sztywność nadwozia

WYSOKA SZTYWNOŚĆ NADWOZIA

Aby zbudować solidną konstrukcję nadwozia, nieulegające odkształceniom części modelu LC wykonano ze stali o podwyższonej wytrzymałości na rozciąganie, a drzwi, bagażnik i maskę z lekkiego aluminium. Ponadto niezwykle wytrzymałe, a przy tym wyjątkowo lekkie tworzywo CFRP (Carbon Fibre Reinforced Plastic — tworzywo sztuczne wzmacniane włóknami węglowymi) posłużyło do budowy dachu i szkieletu drzwi.

BRAK WYNIKÓW

Żadne cechy pojazdów nie spełniają kryteriów wyszukiwania. Poszerz kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.

2017 Lexus LC 500h quote

PRZYGLĄDAJĄC SIĘ BLIŻEJ, MOŻNA ODKRYĆ SZEREG INTELIGENTNIE ZAPROJEKTOWANYCH DETALI, KTÓRE POPRAWIAJĄ WŁAŚCIWOŚCI AERODYNAMICZNE NOWEGO LC: ZADBALIŚMY O KAŻDY DETAL.

Toshiyuki Murayama, kierownik zespołu ds. zarządzania ciepłem i właściwości aerodynamicznych