NOWY RC 300h

PIERWSZE NA ŚWIECIE LUKSUSOWE COUPÉ Z NAPĘDEM W PEŁNI HYBRYDOWYM.

Niełatwo w historii motoryzacji i na współczesnym rynku znaleźć sportowe coupé równie piękne jak RC — Lexus stworzony dla czystej przyjemności z jazdy. RC to auto, które przyprawia o mocniejsze bicie serca, i niezrównany przykład połączenia innowacyjnego wzornictwa, najwyższej jakości wykonania oraz zaawansowanych technologii. Lexus RC z innowacyjnym napędem w pełni hybrydowym lub turbodoładowanym silnikiem benzynowym zapewnia wyjątkową szybkość reakcji na naciśnięcie pedału przyspieszenia — w połączeniu z zaskakującą zwinnością. Zastosowano w nim szereg intuicyjnych, ergonomicznych i bezpiecznych rozwiązań, takich jak panel dotykowy (touchpad) i system ochrony przedzderzeniowej. By nowy RC F SPORT jeździł jeszcze dynamiczniej i dostarczał sportowych wrażeń, wyposażono go w układ korekcji sztywności zawieszenia (AVS), 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich i kierownicę F SPORT.

Dzierżąc w dłoniach misternie obszytą sportową kierownicę, kierowca nowego Lexusa RC może w pełni docenić jego znakomite przyspieszenie i precyzję prowadzenia. To przełomowe sportowe coupé, projektowane na torze wyścigowym Nürburgring, który uważany jest za najtrudniejszy na świecie, zawdzięcza wiele swoich zalet wyjątkowo sztywnej konstrukcji nośnej nadwozia. W połączeniu ze sportowo zestrojonym zawieszeniem i innowacyjnymi układami napędowymi pozwoliła ona na uzyskanie właściwości jezdnych będących klasą samą dla siebie — i dostarczających kierowcy niezapomnianych wrażeń. Jazda tym autem po prostu zachwyca.

CECHY MODELU

POZNAJ LEPIEJ LEXUSA RC 300h

Prowadzenie Lexusa RC 300h — to warto wiedzieć

PROWADZENIE LEXUSA RC 300h — TO WARTO WIEDZIEĆ

Nowy RC, projektowany i dostrajany na morderczym torze Nürburgring z udziałem „mistrzów kierownicy” Lexusa — tych samych, którzy do perfekcji doprowadzili nasz supersamochód LFA — oferuje niezapomniane wrażenia z jazdy. Swoją zwinność auto zawdzięcza stosunkowo niewielkiemu rozstawowi osi i wyjątkowej sztywności konstrukcji nadwozia, które wytwarzane jest przy użyciu najnowocześniejszych technologii klejenia i laserowego zgrzewania. Wielowahaczowe zawieszenie tylne i zawieszenie przednie typu Double Wishbone, w połączeniu ze sportową charakterystyką aerodynamiczną całego samochodu, dostarcza wyjątkowych wrażeń z jazdy. Korzystając z selektora trybu jazdy, kierowca może dopasować charakterystykę Lexusa RC do swojego nastroju, a najnowszy system VDIM dba o stabilność i bezpieczeństwo podczas jazdy z dużymi prędkościami.

Wnętrze Lexusa RC 300h — to warto wiedzieć

WNĘTRZE LEXUSA RC 300h — TO WARTO WIEDZIEĆ

Pięknie wykonane sportowe fotele ze skórzaną tapicerką dają wyjątkowe poczucie pełnego zespolenia z samochodem. W Lexusie RC, produkowanym w naszych renomowanych zakładach Tahara, nietrudno dostrzec elementy nawiązujące do tradycji japońskiego rzemiosła. Takie jak na przykład forniry „shimamoku”, które powstają w dziale firmy Yamaha zajmującym się produkcją fortepianów. Miękka tapicerka, zegarek analogowy i nastrojowe podświetlenie Ambientowe to elementy podkreślające luksusowy charakter wnętrza, natomiast tylna kanapa składana w stosunku 60:40 czyni ze sportowego coupé auto bardzo praktyczne.

Bezpieczeństwo w Lexusie RC 300h — to warto wiedzieć

BEZPIECZEŃSTWO W LEXUSIE RC 300h — TO WARTO WIEDZIEĆ

Nowy RC, wyposażony w zintegrowany system zarządzania dynamiką pojazdu (VDIM) i potężne wentylowane hamulce tarczowe, pomaga kierowcy unikać zagrożeń. System ochrony przedzderzeniowej — z radarem działającym w zakresie fal milimetrowych — wykrywa obiekty przed pojazdem, a w sytuacji zagrożenia samoczynnie włącza hamulce i napina pasy bezpieczeństwa. Jeśli zaś dojdzie do kolizji, kierowcę i pasażerów chronić będzie mocna klatka bezpieczeństwa i osiem poduszek powietrznych.

Napęd w pełni hybrydowy

NAPĘD W PEŁNI HYBRYDOWY

RC 300h wyposażony jest w napęd hybrydowy stanowiący połączenie 2,5-litrowego silnika benzynowego z silnikiem elektrycznym o dużej mocy. Ekonomiczny 4-cylindrowy silnik benzynowy działający w cyklu Atkinsona jest wyposażony w innowacyjny układ wtrysku bezpośredniego D-4S i podwójny układ zmiennych faz rozrządu VVT-i. By jeszcze bardziej ograniczyć zużycie paliwa i emisję substancji szkodliwych, zastosowano układ Start/Stop oraz układ odzyskiwania ciepła spalin.

Sportowa pozycja za kierownicą

SPORTOWA POZYCJA ZA KIEROWNICĄ

Siedząc nisko, kierowca doskonale „czuje”, co dzieje się na styku kół z nawierzchnią i jak samochód reaguje na każdy, nawet minimalny ruch kierownicą.

Selektor trybu jazdy

SELEKTOR TRYBU JAZDY

Korzystając z selektora trybu jazdy, kierowca może dostosować charakterystykę pojazdu do swoich preferencji. Tryb ECO zapewnia niski poziom emisji oraz zużycia paliwa. W trybie NORMAL, skonfigurowanym do codziennej jazdy, charakterystyka samochodu zapewnia idealną równowagę między oszczędnością a komfortem jazdy. Aby uzyskać bardziej dynamiczną charakterystykę układu napędowego, wystarczy przełączyć samochód w tryb SPORT S lub SPORT S+.

Podgrzewana kierownica wykończona skórą

PODGRZEWANA KIEROWNICA WYKOŃCZONA SKÓRĄ

Pięknie wykonana kierownica obszyta skórą ma specjalne miejsca na oparcie palców, a za sprawą zoptymalizowanego przekroju idealnie leży w dłoniach. Zintegrowane przełączniki służą do sterowania systemem audio, telefonem i komputerem pokładowym. Można też zamówić podgrzewaną kierownicę, która zapewnia kierowcy większy komfort w warunkach zimowych.

Zawieszenie tylne

ZAWIESZENIE TYLNE

Stabilność jazdy na wprost i wzorowe zachowanie na zakrętach to po części zasługa konfiguracji wielowahaczowego zawieszenia tylnego, którą po raz pierwszy zastosowano w obsypanym pochwałami szybkim sedanie GS. Połączenie elementów ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie i części z odlewanego/kutego aluminium pozwoliło zredukować masę zawieszenia, a jednocześnie zwiększyć jego wytrzymałość i precyzję działania.

Doskonała aerodynamika

DOSKONAŁA AERODYNAMIKA

Nowy RC charakteryzuje się znakomitymi właściwościami aerodynamicznymi — za sprawą takich detali, jak niemal płaski spód pojazdu i małe owiewki na słupkach przednich drzwi. Owiewki takie, zastosowane po raz pierwszy w bolidach wyścigowych Formuły 1, wytwarzają zawirowania powietrza, które „przyciągają” strugi powietrza do nadwozia, przez co szybko jadący samochód płynniej przecina powietrze.

Dzielone oparcie kanapy

OPARCIE DZIELONE W PROPORCJI 60:40

Praktyczna składana kanapa dzielona w stosunku 60:40 jest wyposażeniem standardowym wszystkich wersji Lexusa RC. Po złożeniu całej kanapy sportowe coupé nabiera praktyczności i może przewozić znacznie większe bagaże.

System nawigacji Lexus Premium Navigation

SYSTEM NAWIGACJI LEXUS PREMIUM NAVIGATION

System nawigacji — obsługiwany za pomocą touchpada lub poleceń głosowych — wyświetla atrakcyjne prezentacje trójwymiarowe i różne warianty mapy na 7-calowym ekranie. Potrafi nawet wygenerować kod QR dla smartfona, by pomóc dojść na piechotę od zaparkowanego samochodu do miejsca docelowego.

Wysokiej klasy system audio Mark Levinson®

WYSOKIEJ KLASY SYSTEM AUDIO MARK LEVINSON®

17-głośnikowy system audio Mark Levinson® Premium Surround o mocy 835 W jest precyzyjnie dopasowany do charakterystyki akustycznej kabiny Lexusa RC . Dźwięk w układzie 7.1-kanałowym, o jakości typowej dla kina domowego, jest poddawany cyfrowej obróbce w technologii Clari-Fi™, która odbudowuje składniki utracone w wyniku kompresji cyfrowej w formacie MP3.

Mistrzowie Takumi

MISTRZOWIE TAKUMI

Nowy RC produkowany jest w naszych renomowanych zakładach Tahara z udziałem mistrzów „Takumi”. Każdy z nich ma co najmniej 25-letnie doświadczenie i jest ekspertem w wykrywaniu wszelkich, nawet najdrobniejszych niedoskonałości. Efekty pracy mistrzów „Takumi” są widoczne i odczuwalne, gdy tylko dotkniemy precyzyjnie obrobionych, aluminiowych przycisków systemu audio lub idealnie zszytej skórzanej tapicerki. Perfekcyjne wykończenie błyszczącej powłoki lakierniczej jest rezultatem pieczołowitego, ręcznego polerowania na mokro. Przed ostateczną jazdą próbną mistrzowie „Takumi” w specjalnej „sali ciszy” sprawdzają, czy wszystko idealnie pracuje — polegając przy tym na własnym słuchu, doświadczeniu i czułym mikrofonie umieszczonym w strategicznym punkcie kabiny.

Automatyczne wyłączanie świateł drogowych

AUTOMATYCZNE WYŁĄCZANIE ŚWIATEŁ DROGOWYCH

Kamera zamontowana za lusterkiem w kabinie umożliwia automatyczne przełączanie świateł drogowych na światła mijania w reakcji na pojawienie się świateł samochodu poprzedzającego lub nadjeżdżającego z przeciwka. Rozwiązanie takie ogranicza ryzyko oślepienia innych uczestników ruchu, gdyby kierowca zapomniał o wyłączeniu świateł drogowych.

Osiem poduszek powietrznych

OSIEM PODUSZEK POWIETRZNYCH

Oprócz niezwykle wytrzymałej klatki bezpieczeństwa pasażerów i kierowcę chroni zestaw ośmiu poduszek powietrznych. Kierowca i pasażer z przodu są chronieni czołowymi poduszkami powietrznymi napełnianymi dwustopniowo, poduszkami powietrznymi chroniącymi kolana oraz bocznymi poduszkami powietrznymi. Kurtynowe poduszki powietrzne pokrywają całą długość bocznych okien po obu stronach kabiny. Wszystkie pasy bezpieczeństwa wyposażone są w napinacze.

Maska silnika unosząca się w czasie kolizji

MASKA SILNIKA UNOSZĄCA SIĘ W CZASIE KOLIZJI

Maska nowego Lexusa RC w razie kolizji z pieszym unosi się, pochłaniając część energii uderzenia. W odpowiedzi na sygnał z czujników zamontowanych w przednim zderzaku system nieznacznie unosi maskę, aby zwiększyć dystans między uginającą się blachą a twardymi elementami w komorze silnika. Rozwiązanie takie zmniejsza ryzyko urazów u pieszego.

Inteligentny system otwierania

INTELIGENTNY SYSTEM OTWIERANIA

Wystarczy zbliżyć się do Lexusa RC, mając kluczyk w kieszeni, a obie klamki drzwi zostaną delikatnie podświetlone. Po dotknięciu klamki następuje odblokowanie drzwi. Co ciekawe, po raz pierwszy w klamkach tego typu nie jest w ogóle widoczna szczelina na kluczyk.

BRAK WYNIKÓW

Żadne cechy pojazdów nie spełniają kryteriów wyszukiwania. Poszerz kryteria wyszukiwania i spróbuj ponownie.

rc300h quote 200x200 white

STWORZYLIŚMY SPORTOWE COUPÉ, KTÓRE FANTASTYCZNIE SIĘ PREZENTUJE, A WEWNĄTRZ ROZPIESZCZA JAPOŃSKĄ GOŚCINNOŚCIĄ W DUCHU „OMOTENASHI”.

Junichi Furuyama, główny inżynier modelu RC

RC 300h F SPORT

rc300h fsport cutout

STYL, KTÓRY BUDZI EMOCJE

Lexus RC 300h F SPORT to samochód odważny stylistycznie i dający mnóstwo radości z jazdy. Jego charakterystykę jezdną dostrajał ten sam zespół, który stoi za konstrukcją kultowego supersamochodu LFA i sportowych modeli z serii F: RC F i GS F. Każdy kontakt z samochodem o takim rodowodzie jest jak zastrzyk energii i świeżych emocji. Z zewnątrz wersję F SPORT poznać można między innymi po większej wrzecionowatej atrapie chłodnicy ze wstawkami z siatki „L”, kanałach do chłodzenia przednich hamulców oraz aerodynamicznych żebrach zwiększających siłę dociskającą pojazd do drogi.

We wnętrzu sportowy kokpit sprawia, że kierowca może poczuć się jednością ze swoim samochodem. Sportowe fotele z ręcznie zszywaną tapicerką mocno trzymają całe ciało od bioder po barki. A ergonomiczna sportowa kierownica, podobnie jak pedały z aluminium obrabianego maszynowo, zapewnia doskonałe wyczucie samochodu i pozwala cieszyć się każdym zakrętem.

AKCESORIA LEXUSA

STWORZONE, BY ŁAMAĆ SCHEMATY

Każdy model Lexusa to unikalne wzornictwo przeczące utartym schematom. Uważamy jednak, że design samochodów to sztuka, która winna być tworzona z największym respektem wobec jej odbiorcy. Oddajemy więc w Twoje ręce szeroką gamę akcesoriów, która pozwoli uczynić Lexusa silnym wyrazem Twojego indywidualnego charakteru, a jednocześnie odpowiedzią na Twoje potrzeby.

NOTA PRAWNA

Zawarte w tym cenniku informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561 §1 ust. 2 oraz art. 5561 §2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Szczegóły oferty dostępne w autoryzowanych stacjach dilerskich Lexusa. Podane ceny nie zawierają dopłaty za lakier metalizowany/biały F.

Podane zużycie paliwa i emisja CO2 zostały zmierzone w środowisku kontrolowanym w laboratorium, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu UE 715/2007 z późn. zm. i aktami wykonawczymi, dla różnych wersji wyposażenia na rynek europejski. Zużycie paliwa i emisja spalin CO2 w konkretnym pojeździe w warunkach drogowych może różnić się od podanych wyników pomiarów. Na zużycie paliwa i emisję CO2 wpływa sposób prowadzenia pojazdu oraz inne czynniki (takie jak warunki drogowe, natężenie ruchu, stan pojazdu, ciśnienie w oponach, zainstalowane wyposażenie, obciążenie, liczba pasażerów, itp.).

Aby serwis internetowy Lexusa działał optymalnie, a korzystanie z niego było komfortowe, stosujemy pliki cookies. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień oznaczać będzie Twoją akceptację wszystkich plików cookies w serwisie Lexusa.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ