2019 lexus incredible attention to detail hero

THE LOFT BY LEXUS

NIEZWYKŁA DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY

Gra, która porusza. Wysokiej klasy system audio obecny w samochodach marki Lexus łączy gorące emocje orkiestry z ekscytacją, której źródłem może być jazda.
Wyobraź sobie wyjątkową jakość dźwięku, która niczego nie dodaje do oryginalnego brzmienia ani niczego mu nie ujmuje.
Taki efekt jest wynikiem współpracy dwóch wizjonerskich przedsiębiorstw — Lexusa i firmy Mark Levinson. Obie marki wyznają dwie wartości o kluczowym dla nich znaczeniu, którymi są nieustające dążenie do dostarczania wyjątkowych doświadczeń i wielka dbałość o szczegóły. Partnerstwo, które rozpoczęło się w 2000 roku wraz z premierą trzeciej generacji Lexusa LS, było więc naturalnym krokiem.
Przykładem tego, jak niesamowitą wagę przywiązuje do detali Mark Levinson, jest używanie przez tę firmę tzw. komór bezechowych, czyli pomieszczeń, w których panuje absolutna cisza, i ostateczne testowanie w nich produktów pod kątem zniekształceń dźwiękowych. Mark Levinson akceptuje zniekształcenia na poziomie dziesięciokrotnie niższym niż większość producentów sprzętu audio. Tak precyzyjne odtwarzanie dźwięku jest jednym z powodów, dla których sprzęt firmy Mark Levinson sprawia, że nagrania brzmią we wnętrzu Lexusa dokładnie tak, jak chcieliby tego ich autorzy.
Każdy system audio jest specjalnie dostosowywany do warunków akustycznych panujących w modelu Lexusa, do którego ma trafić. Specjaliści firmy Mark Levinson zaczynają pracę od zera, testując nowe ustawienia elementów i przeprojektowując system audio tak, by stworzyć rozwiązanie idealnie dopasowane do konkretnego modelu. Takie zadanie wymaga tysięcy godzin pracy i zaangażowania od 30 do 40 wybitnych fachowców z różnych dziedzin — od projektantów po inżynierów. Wszystko po to, by każdy pasażer dokładnie w ten sam sposób słyszał dźwięk płynący z głośników. Nie ważne więc, czy prowadzisz, czy też odpoczywasz na tylnym siedzeniu — słuchanie muzyki zawsze zmienia się w wyjątkowe doświadczenie.

  

  
    2018 lexus logo mark levinson