SAMODOŁADOWUJĄCY SIĘ ELEKTRYCZNY NAPĘD HYBRYDOWY

JAK DZIAŁA NAPĘD HYBRYDOWY

OPTYMALNE POŁĄCZENIE SILNIKA BENZYNOWEGO I ELEKTRYCZNEGO

  • KOMFORT OD PIERWSZEJ CHWILI
    Samodoładowujący się elektryczny napęd hybrydowy Lexusa jest zawsze gotowy do jazdy.
    SILNIK BENZYNOWY
    SILNIK ELEKTRYCZNY
    HAMULCE
    AKUMULATOR

    SAMODOŁADOWUJĄCY SIĘ ELEKTRYCZNY NAPĘD HYBRYDOWY

    KOMFORT OD PIERWSZEJ CHWILI

    Po prostu wsiadasz i jedziesz. Samodoładowujący się elektryczny napęd hybrydowy Lexusa tylko czeka w gotowości, aż zajmiesz miejsce za kierownicą — nie musisz pamiętać o wtyczce ani o nocnym ładowaniu.

    Podczas powolnej jazdy miejskiej swoje zalety ujawnia tryb samochodu elektrycznego (EV), w którym napęd zwykle w ogóle nie emituje spalin ani nie zużywa benzyny.* Hybryda, która zwinnie pokonuje zatłoczone skrzyżowania, idealnie wpisuje się w miejski styl życia.

    *Gdy podczas powolnej jazdy potrzebujesz nagle dodatkowej mocy, silnik spalinowy przychodzi z pomocą.

  • DWA ŹRÓDŁA NAPĘDU
    Podczas jazdy współpraca napędu benzynowego i elektrycznego stale dopasowywana jest do bieżących warunków.
    SILNIK BENZYNOWY
    SILNIK ELEKTRYCZNY
    HAMULCE
    AKUMULATOR

    SAMODOŁADOWUJĄCY SIĘ ELEKTRYCZNY NAPĘD HYBRYDOWY

    DWA ŹRÓDŁA NAPĘDU

    Dzięki dwóm źródłom energii hybrydowy Lexus jest zarówno mocny, jak i oszczędny.

    By płynnie skoordynować pracę silnika benzynowego i elektrycznego, układ hybrydowy monitoruje warunki jazdy i odpowiednio steruje dwoma źródłami napędu w zależności od tego, czy przyspieszasz, jedziesz w gęstym ruchu, czy mkniesz po autostradzie.

  • INTELIGENTNE HAMOWANIE
    Układ hamowania regeneracyjnego odzyskuje energię, gdy samochód wytraca prędkość.
    SILNIK BENZYNOWY
    SILNIK ELEKTRYCZNY
    HAMULCE
    AKUMULATOR

    SAMODOŁADOWUJĄCY SIĘ ELEKTRYCZNY NAPĘD HYBRYDOWY

    INTELIGENTNE HAMOWANIE

    Samodoładowujący się elektryczny napęd hybrydowy Lexusa oszczędnie gospodaruje energią.

    Akumulator ładowany jest w trakcie jazdy. A gdy się zatrzymujesz lub zwalniasz, układ hamowania regeneracyjnego potrafi odzyskać jeszcze więcej energii.