lexus care hero

POSIADANIE LEXUSA

LEXUS CARE

INFORMACJE O AKCJI PRZYWOŁAWCZEJ

AKCJA PRZYWOŁAWCZA ZWIĄZANA Z PODUSZKAMI
POWIETRZNYMI TAKATA

W trosce o jakość naszych samochodów i bezpieczeństwo ich użytkowników Lexus zwiększa zasięg akcji przywoławczej związanej z napełniaczami poduszek powietrznych firmy Takata.

Dla Lexusa bezpieczeństwo Klientów jest sprawą najwyższej wagi, dlatego nieustannie monitorujemy funkcjonowanie naszych pojazdów, czerpiąc informacje z różnych źródeł. Jeśli dowiemy się, że jakiś element lub aspekt działania pojazdu nie spełnia naszych rygorystycznych standardów, podejmujemy odpowiednie działania — tak jak w obecnej sytuacji.

  • 2017 lexus care defining service

    WZORCOWY SERWIS

    ZNAKOMITA OBSŁUGA KLIENTA

    Posiadanie Lexusa to nie tylko posiadanie samochodu – to także przynależność do swego rodzaju ekskluzywnego klubu. Jesteśmy niezwykle dumni z naszych pojazdów i mamy nadzieję, że ich użytkownicy będą podzielać to uczucie. Dlatego zawsze dbamy najwyższy poziom obsługi naszych Klientów – a liczne nagrody potwierdzają, że nam się to udaje.
    Poniżej znajduje się ogólne omówienie niektórych elementów, które sprawiają, że posiadanie Lexusa jest wyjątkowym doświadczeniem. Ponieważ szczegóły oferty europejskiej zależą od kraju, zapraszamy do odwiedzenia krajowego serwisu WWW Lexusa.

  • 2017 lexus care your warranty

    GWARANCJA DLA KLIENTÓW

    SPOKÓJ DUCHA

    W życiu liczy się spokój i pewność, dlatego oferujemy kompleksową gwarancję obowiązującą przez trzy lata lub do przebiegu 100 000 km (w zależności od tego, które kryterium zostanie spełnione jako pierwsze). W pierwszym roku nie obowiązuje limit przebiegu. Zapewniamy także:

    • trzyletnią gwarancję na wypadek wad powłoki lakierniczej;
    • dwunastoletnią gwarancję na perforację nadwozia;
    • bezpłatny transport do najbliższego salonu lub placówki serwisowej.

    Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć w krajowym serwisie WWW Lexusa.

  • 2017 lexus care euro assistance

    EURO ASSISTANCE 24

    GDZIEKOLWIEK JESTEŚ, GDZIEKOLWIEK BYĆ MUSISZ

    Na wypadek, gdyby potrzebna była pomoc, Lexus zapewnia swoim Klientom europejski program assistance. Zrobimy, co w naszej mocy, aby każdy nasz Klient dotarł tam, dokąd zmierza. Euro Assistance 24 działa przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu i 52 tygodnie w roku. Program ten obejmuje:

    • organizację noclegu w hotelu w sytuacji awaryjnej;
    • oddelegowanie kierowcy, w przypadku gdyby Klient nie mógł sam prowadzić;
    • w razie potrzeby zorganizowanie pomocy drogowej.

    Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć w krajowym serwisie WWW Lexusa.

  • 2017 lexus care financial services

    USŁUGI FINANSOWE

    ZNAKOMITA OBSŁUGA KLIENTA

    Lexus Financial Services to odrębne przedsiębiorstwo, stworzone specjalnie z myślą o świadczeniu wyjątkowych usług finansowych przeznaczonych wyłącznie dla kierowców samochodów marki Lexus. Oferujemy atrakcyjne i elastyczne rozwiązania na indywidualnych i przejrzystych warunkach i możemy pomóc każdemu Klientowi w wyborze optymalnej formy finansowania. Proponujemy między innymi:

    • finansowanie i leasing dla klientów indywidualnych i biznesowych;
    • ubezpieczenia pojazdów;
    • pakiety przeglądów;
    • ubezpieczenia kredytów.

    Informację o dostępności usług Lexus Financial Services w danym kraju można znaleźć w krajowym serwisie WWW.

  • 2017 lexus care bluetooth compatibility

    ZGODNOŚĆ Z BLUETOOTH

    ZAWSZE W KONTAKCIE

    Technologia łączności Bluetooth® umożliwia bezprzewodową współpracę samochodu Lexus z kompatybilnym telefonem komórkowym. Telefon musi być wyposażony w interfejs Bluetooth® z profilem obsługi bez użycia rąk — Hands-Free-Profile (HFP).
    Aby sprawdzić, czy dany telefon będzie współpracował z samochodem Lexus, można skorzystać z naszego narzędzia kontroli zgodności z interfejsem Bluetooth®.