1. new-cars
  2. LC-my-23
Szybka nawigacja
  • ZMIANY NA MIARĘ LEGENDY

    NOWY LEXUS LC

    Od 5 701 netto zł/mc w Leasingu KINTO ONE *
  • Prezentujemy światu odświeżoną wersję jednego z najbardziej spektakularnych samochodów w historii. Przygotuj się na jeszcze bogatsze wyposażenie i więcej wrażeń z jazdy niesamowitym Lexusem LC.

    * Prezentowana rata dotyczy modelu LC 500 w wersji PRESTIGE (nie dotyczy prezentowanej wersji wyposażenia) i została sporządzona przy następujących założeniach: okres umowy 24 miesięcy, opłata wstępna 10% ceny zakupu pojazdu. Łączny limit przebiegu do 30 000 kilometrów w okresie obowiązywania umowy. Kalkulacja warunków finansowych została przygotowana w oparciu o cenę pojazdu (wg aktualnego kursu EURO) i aktualnie obowiązującej stopy procentowej. W przypadku zmiany ceny pojazdu (w wyniku zmiany kursu EURO) lub zmiany stóp procentowych kalkulacja może ulec zmianie. Kalkulacja z dnia 21.09.2023 r. Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów lub do odwołania. Dokładne szczegóły promocji w tym warunki skorzystania z promocji dostępne są u Autoryzowanych Dilerów Lexusa. Przyznanie finansowania uzależnione są od oceny zdolności kredytowej potencjalnego leasingobiorcy. Finansującym jest Toyota Leasing Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie.

INSPIROWANY PIĘKNEM

Jako bezpośrednie rozwinięcie LF-LC 2+2 — naszego utytułowanego koncepcyjnego modelu sportowego — Lexus LC coupé łączy wyrafinowaną estetykę z fantastycznym prowadzeniem. Zachwyca kunsztownymi detalami o przemyślanej aerodynamice. Uwodzi linią dachu w stylu coupé. Skupia uwagę na długiej, nisko poprowadzonej masce i 21-calowych kołach. Przyciąga wzrok charakterystycznym kształtem kraty wlotu powietrza oraz nowymi kolorami Sonic Copper i Sapphire Blue. Hybrydowy LC 500h i LC 500 V8 to auta inspirowane supersamochodem Lexus LFA V10. Zapraszają do świata wyjątkowych wrażeń: Experience Amazing.

  • POZNAJ LC 500 I LC 500h

                                                                                          LC coupé wcale nie próbuje ukrywać swojego uwodzicielskiego charakteru. Atletyczna sylwetka przemawiająca językiem powściągliwej siły sprawia, że od razu chce się siadać za kierownicą. I jeszcze ten dźwięk wolnossącego 5-litrowego silnika V8... Fantastyczny układ napędowy, produkowany ręcznie i dostrajany za pomocą stetoskopów przez naszych słynnych mistrzów „Takumi”, rozpędza Lexusa LC 500 do 270 km/h. Dostępny jest również model LC 500h z wielostopniowym napędem hybrydowym, obejmującym 3,5-litrową jednostkę benzynową — zachwycający momentem obrotowym, mocą i przyspieszeniem. 

  • NAJNOWSZE LC COUPÉ, LC KABRIOLET I ULTIMATE EDITION

    Mają nowy system multimedialny z ekranem dotykowym, nowe kolory, nowe systemy bezpieczeństwa i jeszcze lepiej się prowadzą. Można też zamówić specjalną wersję LC Ultimate Edition, która wyróżnia się tylnym skrzydłem, kolorami i detalami stylizacji niedostępnymi nigdzie indziej.

  • LOTNICZE „SKRZYDŁO” LEXUSA LC COUPÉ

                                                                                      Od 2016 roku Lexus jest obecny także na niebie za sprawą japońskiego pilota akrobacyjnego Yoshihidy Muroi. Jednym z owoców tej współpracy jest tylne „skrzydło” o lotniczym rodowodzie.

JESZCZE LEPSZE OSIĄGI

Udoskonalony układ jezdny

Zarówno Lexus LC, jak i LC Convertible z roku modelowego 2024 mogą poszczycić się ulepszonym układem jezdnym. System został zaprojektowany zgodnie z koncepcją Lexus Driving Signature. Zapewnia prowadzącemu pewność i komfort za kierownicą oraz sprawia, że jazda jest prawdziwą przyjemnością.

Japońscy inżynierowie wprowadzili szereg ulepszeń w układzie zawieszenia, dzięki którym auto prowadzi się precyzyjniej i jeszcze lepiej trzyma się drogi. Dokonano także zmian w układzie hamulcowym. Zmodyfikowano ustawienia systemu tak, by dawał on jeszcze bardziej naturalne odczucia podczas hamowania. 10-biegowa skrzynia automatyczna w trybie SPORT S i SPORT S+ ma teraz jeszcze więcej dynamicznego charakteru. Tryb SPORT S+ tworzy wrażenie jazdy samochodem wyposażonym w skrzynię manualną, odpowiednio dobierając biegi podczas przyspieszania lub zwalniania.

W egzemplarzach z wolnossącym silnikiem V8 oraz tylnym dyferencjałem LSD dodano tryb Expert. Jest on przeznaczony do jazdy na torze i rozłącza układ kontroli trakcji, pozwalając na prowadzenie auta w poślizgu.
  • SUPERSZTYWNA KONSTRUKCJA / KOMPONENTY Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

                                                                                     Dynamiczny charakter LC wywołuje uśmiech na twarzy kierowcy, niezależnie od wybranej wersji napędu. Samochód jest niezwykle zwinny za sprawą sztywnej konstrukcji, nisko położonego środka ciężkości i niemal idealnego rozkładu masy. Na dynamikę prowadzenia Lexusa LC korzystnie wpływa lekka konstrukcja zawieszenia i nadwozia — zastosowano w nim m.in. aluminiowe panele drzwi i maski, a także dach i ramy drzwi z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem węglowym. Z kolei usztywnienie tunelu wału napędowego jest korzystne dla precyzji prowadzenia.                                                                                                                        

  • SELEKTOR TRYBU JAZDY / 10 BIEGÓW Z MOŻLIWOŚCIĄ ZMIANY ŁOPATKAMI

                                                                                        Selektor trybu jazdy umożliwia wybór trybu Eco / Comfort, Normal / Custom, Sport S / Sport S+. Umieszczono go tuż przy kierownicy, by kierowca nie musiał odrywać wzroku od drogi, aby go użyć. Zarówno w modelu LC 500, jak i LC 500h (po raz pierwszy w samochodzie Lexus z napędem hybrydowym) dostępny jest tryb manualnej zmiany biegów „M”. Dzięki temu kierowca może wybierać biegi za pomocą łopatek przy kierownicy, by czerpać jeszcze większą radość z jazdy i natychmiastowych reakcji napędu.                                                                                   

  • LEXUS DYNAMIC HANDLING / CZTERY KOŁA SKRĘTNE I AKTYWNE WSPOMAGANIE KIEROWANIA

    Ulepszony system Lexus Dynamic Handling — dostępny w klasie wyposażenia Sport + — wraz z udoskonalonym systemem elektrycznego wspomagania układu kierowniczego (EPS) nieprzerwanie steruje charakterystyką jezdną, na bieżąco obliczając i korygując kąt skrętu każdego koła. A to przekłada się na większą precyzję i komfort kierowania. Zoptymalizowany układ korekcji sztywności zawieszenia inteligentnie reguluje siłę amortyzacji każdego z czterech kół, dostosowując się do stylu jazdy kierowcy i warunków drogowych. Steruje przy tym aż 650 różnymi parametrami zawieszenia.                                                                                                    

LC 500 napędzany jest wysokoobrotowym 5-litrowym silnikiem benzynowym V8 o mocy maksymalnej 464 KM DIN / 341 kW. Energia z silnika przekazywana jest na koła tylne. Silnik montowany jest ręcznie, fantastycznie brzmi, jak przystało na jednostkę V8, i zapewnia niesamowite przyspieszenie. Projektowany był przy wykorzystaniu doświadczeń z imprez sportowych, takich jak 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring i Pikes Peak Hill Climb. Za przeniesienie napędu odpowiada pierwsza na świecie 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów. Wytrzymała, a zarazem lekka konstrukcja z kutymi korbowodami i tytanowymi zaworami sprawia, że silnik doskonale „czuje się” w wysokim zakresie obrotów. Maksymalny moment obrotowy wynosi 530 Nm, a na rozpędzenie się do 100 km/h auto potrzebuje tylko 4,7 sekundy. Aby uzyskać niezapomniany efekt akustyczny, przedni wlot powietrza Lexusa LC 500 zaopatrzono w generator dźwięku.

Lexus LC 500h jest wyposażony w pierwszy na świecie wielostopniowy hybrydowy układ napędowy, stanowiący inteligentne połączenie mocnego 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 oraz zaawansowanego silnika elektrycznego. Za przeniesienie napędu odpowiada innowacyjna przekładnia automatyczna obejmująca skrzynię czterobiegową. Takie rozwiązanie zapewnia znacznie bardziej bezpośrednie reakcje na działania kierowcy i lepszą dynamikę przy zachowaniu płynności i ekonomii, z jakiej słyną hybrydy Lexusa. Najnowszy LC 500h ma zmodernizowany akumulator litowo-jonowy napędu hybrydowego: choć jest niewielki, ma wyższą gęstość mocy i generuje napięcie 310 V. Zmniejszenie masy akumulatora korzystnie wpłynęło na właściwości jezdne i osiągi.

WIĘKSZE BEZPIECZEŃSTWO

Pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System + w LC z roku modelowego 2024 został rozbudowany o nowe funkcje, które pomagają uniknąć kolizji w większej liczbie sytuacji i lepiej wspomagają kierowcę.

Układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) zyskał funkcję rozpoznawania rowerzystów w dzień. Dodano asystenta skrętu na skrzyżowaniu, a układ wspomagania kierowania dokonuje delikatnych korekt jazdy, by uniemożliwić zjechanie ze swojego pasa ruchu. System rozpoznawania znaków współpracuje z aktywnym tempomatem (DRCC) i jest w stanie dostosować prędkość auta do ograniczeń szybkości na znakach. Nowym elementem DRCC jest układ dostosowujący tempo jazdy podczas pokonywania zakrętów. 

  • LEXUS SAFETY SYSTEM +

                                                                            Innowacyjne technologie, takie jak Lexus Safety System + z pionierskim systemem ochrony przedkolizyjnej, czynią z najnowszego Lexusa LC prawdziwego lidera bezpieczeństwa w tej klasie pojazdów. Asystent skrętu na skrzyżowaniu wykrywa pojazdy nadjeżdżające z naprzeciwka i pieszych przechodzących przez jezdnię. Bezpieczeństwo jazdy podnoszą takie systemy, jak asystent utrzymania na pasie ruchu (LKA), automatyczne światła drogowe (AHB) czy asystent rozpoznawania znaków drogowych (RSA).                                                                                                                         

  • SYSTEM OCHRONY PRZEDKOLIZYJNEJ Z AKTYWNYM WSPOMAGANIEM KIEROWANIA

    Możliwości systemu ochrony przedkolizyjnej, dotychczas wykrywającego pojazdy (w tym rowery) i pieszych w świetle dziennym, uzupełniono o wykrywanie pieszych nocą. Jeśli system uzna, że prawdopodobieństwo kolizji jest wysokie, automatycznie aktywuje hamulce, aby pomóc w jej uniknięciu lub ograniczyć szkody. Gdy pojazd, pieszy lub rowerzysta znajdzie się na torze jazdy lub bardzo blisko niego, aktywne wspomaganie kierowania pomoże kierowcy utrzymać stabilność pojazdu i zapobiegnie niezamierzonemu opuszczeniu pasa ruchu.                                                                                      

  • DYNAMICZNY TEMPOMAT RADAROWY / REDUKCJA PRĘDKOŚCI NA ZAKRĘTACH

    Dynamiczny tempomat radarowy zapewnia utrzymywanie przez Lexusa LC odpowiedniej odległości od poprzedzającego pojazdu. Jeśli pojazd z przodu się zatrzyma, system zatrzyma również Lexusa LC. Gdy poprzedzający pojazd z powrotem ruszy, LC także podejmie dalszą jazdę. System ten odciąża kierowcę w sytuacjach wymagających częstego zatrzymywania się i ruszania. Z kolei funkcja redukcji prędkości na zakrętach automatycznie zmniejsza prędkość, gdy jest ona zbyt wysoka do bezpiecznego pokonania łuku, po którym porusza się pojazd.                                                                                                

Asystent rozpoznawania znaków drogowych (RSA) w Lexusie LC odczytuje znaki drogowe i wyświetla je na uniwersalnym wyświetlaczu informacyjnym. Zadana prędkość pojazdu może być szybko dopasowywana do ograniczenia odczytanego przez RSA. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk, by wszystko to odbywało się automatycznie.

System wspomagający podążanie za pasem ruchu ułatwia kierowcy utrzymanie Lexusa LC pośrodku pasa. Pomaga również w pokonywaniu ciaśniejszych zakrętów. Jeśli uzna, że istnieje prawdopodobieństwo wyjechania poza pas, przejdzie w tryb zapobiegania, by pomóc w skierowaniu pojazdu z powrotem na właściwy tor.

INNOWACYJNE TECHNOLOGIE

Rewelacyjne multimedia

W multimediach LC z roku modelowego 2024 najbardziej zauważalną zmianą jest nowy, większy ekran systemu multimedialnego Lexus Link Pro. Wyświetlacz jest teraz bardziej intuicyjny w obsłudze, ma większą liczbę funkcji i działa szybciej. Nowy, 12,3-calowy, dotykowy ekran HD pojawił się w miejsce mniejszego wyświetlacza obsługiwanego przy pomocy touchpada. Aby ułatwić obsługę multimediów, nowy ekran został przysunięty o 86 mm bliżej kierowcy.

Model LC będzie też wyposażony w asystenta głosowego Lexus Concierge, który może być wywoływany komendą „Hej Lexus”. System reaguje na naturalną mowę ludzką. Oparta na chmurze nawigacja przekazuje na bieżąco informacje o drodze, a w razie przerwania łączności internetowej będzie dalej pokazywać trasę, korzystając z wcześniej pobranych danych. System multimedialny może zachować ustawienia trzech użytkowników, w tym ich preferencje dotyczące pracy nawigacji, systemu audio, pozycji za kierownicą oraz pracy asystentów bezpieczeństwa.

W związku z zastosowaniem ekranu dotykowego oraz rezygnacją z touchpada przearanżowano układ przycisków na konsoli środkowej. Obok skrzyni biegów umieszczono aluminiowe pokrętło systemu audio, które jest łatwo dostępne zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. W schowku w konsoli środkowej znajdują się gniazda USB-A, USB-C oraz 12V

W samochodzie zastosowano też ulepszone nagłośnienie Mark Levison Surround Sound System. 13-głośnikowy układ ma jakość dźwięku porównywalną z zestawem kina domowego.

  • DUŻY EKRAN DOTYKOWY O PRZEKĄTNEJ 12,3 CALA / LEXUS LINK MULTIMEDIA

    Ekran dotykowy o przekątnej 12,3 cala i rozdzielczości HD, ulokowany tak, by operowanie nim podczas jazdy nie sprawiało trudności, jest jednym z największych takich wyświetlaczy oferowanych w samochodach i zapewnia płynny dostęp do takich funkcji, jak nawigacja, system audio czy klimatyzacja. System Lexus Link Multimedia działa szybko i intuicyjnie, a jego wyświetlacz ma znakomitą rozdzielczość. System Lexus Link Pro z wbudowaną nawigacją jako pierwszy w swoim rodzaju regularnie aktualizuje mapy i dane o ruchu, pobierając je z chmury. Aktualizacje usług sieciowych Connected i innego oprogramowania odbywa się bezprzewodowo, a wyrafinowany asystent głosowy Lexusa wykorzystuje do działania sztuczną inteligencję, która współdziała z systemem chmurowym.                                                                                                           

  • USŁUGI SIECIOWE LEXUS LINK CONNECTED

                                                                                      Aplikacja Lexus Link zapewnia zupełnie nowy poziom łączności, stanowiąc niejako dopełnienie oferowanych przez nas wyjątkowych doświadczeń w duchu „Omotenashi”. Inteligentne i spersonalizowane funkcje ułatwiają planowanie tras, znajdowanie miejsca parkingowego, umawianie przeglądu, a nawet doskonalenie stylu jazdy. Użytkowanie nowego Lexusa LC ułatwiają takie praktyczne funkcje, jak:

    • Driving Analytics: Rejestruje trasy podczas podróży i wyjazdów służbowych oraz styl jazdy kierowcy
    • Find my Car: Lokalizuje Twojego Lexusa i wskazuje do niego drogę
    • eCare: Pozwala zarządzać serwisowaniem i konserwacją Twojego Lexusa LC
    • Warning Lights: Objaśnia znaczenie poszczególnych kontrolek ostrzegawczych i informuje o ewentualnych działaniach do podjęcia
    • Car status: Powiadamia o tym, że w samochodzie pozostawiono otwarte okna lub nie wyłączono reflektorów; pozwala także sprawdzić, czy samochód jest zamknięty.                                                                
  • 13-GŁOŚNIKOWY SYSTEM AUDIO MARK LEVINSON®

    Światowej klasy 13-głośnikowy system audio Mark Levinson® Premium Surround z technologią GreenEdge™ został dopasowany do charakterystyki akustycznej kabiny Lexusa LC. Aby dostarczał wrażeń na miarę kina domowego, wyposażono go w technologię Clari-Fi™, która odtwarza dźwiękowe detale utracone podczas kompresji cyfrowej MP3.

                                                                                       

Najnowszy kolorowy i wyjątkowo szeroki projektor HUD rzutuje wybrane informacje na przednią szybę w polu o wymiarach 174 mm x 48 mm. Takie rozwiązanie do minimum ogranicza konieczność odrywania wzroku od drogi.

Przełomowy system „Climate Concierge” nie tylko automatycznie reguluje temperaturę powietrza, foteli i kierownicy, lecz także wydziela cząstki nanoe™ X, które hamują namnażanie się wirusów i bakterii, eliminują nieprzyjemne zapachy oraz nawilżają włosy oraz skórę.

Aby ułatwić kierowcy poruszanie się w ciasnych miejscach, opcjonalny panoramiczny monitor manewrowania (PVM) przekazuje obraz obejmujący niemal całą 360-stopniową panoramę wokół samochodu. Generuje również wirtualny trójwymiarowy widok Lexusa LC, który wraz z liniami prowadzącymi pomaga bezpiecznie manewrować w miejskiej przestrzeni.

ŚMIAŁY STYL

Odmienione wnętrze

Oba modele coupé Lexusa zyskały dwie nowe kolorystyki wnętrza. Elegancka Blue&White ma niebieskie elementy kierownicy, lewarka zmiany biegów, boczków drzwi oraz progów. Dark Rose to wariant o sportowym charakterze, w którym czerń kontrastuje z intensywną, czerwoną barwą obicia siedzeń, konsoli środkowej, deski rozdzielczej i boczków drzwi. Deska rozdzielcza od strony pasażera ma teraz takie samo wykończenie, jak konsola środkowa. Pojawiły się też nowe pokrycia siedzeń, a nakładki progowe w wybranych wersjach wykonano z włókna węglowego.

Wnętrze samochodu w specyfikacji ULTIMATE EDITION ma kolor Kachi-Blue, co stanowi nawiązanie do barw legendarnych japońskich wojowników. Zbroje samurajów były właśnie w kolorze niebiesko-czarnym, zwanym kaichi-iro czyli zwycięstwo. 

Nowa kolorystyka

Do palety kolorów dostępnych w modelach LC i LC Convertible dołączyły dwa nowe lakiery, które idealnie podkreślają najlepsze cechy obu wersji nadwoziowych - Heat Blue oraz Sonic Copper znany z modeli RX oraz RZ. Samochody oferowane są także z trzema rodzajami felg aluminiowych. To 21-calowe obręcze kół w czarnym, metalicznym kolorze, 21-calowe z wykończeniem maszynowym 3D oraz 21-calowe w kontrastujących kolorach czarnego matu oraz błyszczącego chromu.

Zmodyfikowano także kształt obudowy lusterek, dzięki czemu mają one jeszcze lepsze właściwości aerodynamiczne i generują mniej szumów. Dodatkowo, wszystkie wersje Lexusa LC mają w obudowach lusterek zamontowane kamery systemu monitorującego obraz wokół samochodu.

Wersję ULTIMATE EDITION wyróżnia legendarna kolorystyka - matowy lakier Hakugin White, który przywodzi na myśl LFA i inne kultowe modele samochodów sportowych. Odcień ten doskonale kontrastuje z czernią detali, tworząc przyciągającą uwagę, wyrazistą sylwetkę. 

Bogatsze wyposażenie

LC, jak przystało na samochód segmentu premium, ma bardzo bogate wyposażenie. Warto wymienić tutaj chociażby kamery 360o, najnowszą wersję Lexus Safety System + oraz całe spektrum możliwości personalizacji. Rozbudowane opcje i pakiety dedykowane są zwłaszcza  wyjątkowej specyfikacji BESPOKE. 
  • UWODZICIELSKA LINIA DACHU W STYLU COUPÉ / CHARAKTERYSTYCZNA KRATA WLOTU POWIETRZA / DUŻE 21-CALOWE KOŁA

    Wyrafinowana estetyka Lexusa LC splata się z jego właściwościami jezdnymi. Widać to w kunsztownych, opływowych detalach. W uwodzicielskiej linii dachu charakterystycznej dla sportowego coupé. W długiej, nisko poprowadzonej masce i dużych 21-calowych kołach — taki projekt przodu nadwozia wymagał zaprojektowania całkowicie nowego, kompaktowego przedniego zawieszenia. W charakterystycznej kracie wlotu powietrza i tylnym spojlerze, które domykają emanującą pewnością siebie sylwetkę. I wreszcie w fantastycznych nowych kolorach, jak Sonic Copper i Sapphire Blue, oraz ręcznie wykończonym wnętrzu w kolorach Dark Rose i White.                                                                                                                        

  • REFLEKTORY PRZEDNIE LED / HOLOGRAFICZNE ŚWIATŁA TYLNE LED

                                                                                                                                                                                Wyjątkowo zwarta konstrukcja potrójnych projektorowych reflektorów ze źródłami światła LED umożliwiła maksymalne skrócenie przedniego zwisu Lexusa LC — istotne przy wykonywaniu manewrów z dużą prędkością. Projekt tylnych świateł przywodzi na myśl dopalacze silnika odrzutowego. Diody LED oprawione w ciekawie ukształtowane metalowe ramki emitują w przestrzeń charakterystyczną dla Lexusa literę „L”. Z bliska dostrzec można, że zamek pokrywy bagażnika płynnie łączy się z listwą tylnego światła.                                                              

  • DACH ZE SZKŁA LUB WŁÓKIEN WĘGLOWYCH

                                                                                                                                                                                                                                                                  Szklany dach daje kierowcy i pasażerom Lexusa LC poczucie swobody i otwarcia na przestrzeń, a chromowane listwy po jego bokach podkreślają elegancki profil coupé. Z kolei przebieg tylnych krawędzi przywodzi na myśl kształt tradycyjnego japońskiego miecza. Dostępny jest także pięknie wykończony dach utkany z włókien węglowych — z nim Lexus LC ma jeszcze niżej położony środek ciężkości.

                                                                                       

Aby do minimum ograniczyć konieczność przenoszenia wzroku i ryzyko rozproszenia uwagi, wszystkie ważne wskaźniki i wyświetlacze umieszczono blisko pola obserwacji drogi. Często używane elementy sterujące, takie jak selektor trybu jazdy, skupione są w pobliżu kierownicy. Kunszt japońskich rzemieślników „Takumi” jest widoczny w każdym detalu. Na przykład w udrapowaniu tapicerki Alcantara® na panelach drzwiowych i układzie perforacji na skórzanej tapicerce foteli. Tworząc to wyjątkowe, luksusowe coupé, dopilnowano najdrobniejszych szczegółów. 

Fotele pięknie obszyte skórą zapewniają najlepszą możliwą równowagę między komfortem a mocnym trzymaniem podczas szybkich manewrów. W ich projektowanie i 50 cykli testów osobiście zaangażował się naczelny inżynier modelu LC, pan Sato. Lexus LC może być na zamówienie wyposażony w fotele sportowe, które obejmują ciało i podtrzymują je na ostrych zakrętach dzięki specjalnym bocznym podparciom. Mistrzowie Takumi fachowo zszywają ich tapicerkę z kontrastujących tworzyw: materiału Alcantara® i prawdziwej skóry.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O JEŹDZIE PRÓBNEJ

CO DAJE JAZDA PRÓBNA?

Daj się porwać marce Lexus, umawiając się na jazdę próbną. Wybierz pojazd, miejsce i czas jazdy.