Szybka nawigacja
SERWIS ORAZ PRZEGLĄD

SPECJALNE AKCJE SERWISOWE

Specjalne Akcje Serwisowe potwierdzają najwyższe standardy opieki nad pojazdami marki Lexus.

TROSKA MARKI LEXUS O ZADOWOLENIA KLIENTA

W Lexusie jesteśmy dumni z naszego zaangażowania w tworzenie światowej klasy produktów oraz doskonałej obsługi klienta. Naszą dewizą jest „traktowanie każdego klienta jak gościa w swoim domu”. Zawsze pozostajemy jej wierni.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących pojazdu, zachęcamy do skontaktowania się z Autoryzowanym Dilerem Lexusa, który zrobi wszystko, co w jego mocy, aby zapewnić jak najlepszą obsługę. Jeśli z jakiegokolwiek powodu problem nie zostanie rozwiązany w sposób dla Państwa satysfakcjonujący, prosimy o kontakt z dedykowanym Działem Satysfakcji Klienta, który szybko i skutecznie odpowie na Państwa potrzeby.

SPECJALNA AKCJA SERWISOWA PODUSZKI POWIETRZNEJ TAKATA

W trosce o jakość i bezpieczeństwo, Lexus rozszerza zakres specjalnych akcji serwisowych dotyczących zespołów napełniających poduszki powietrzne Takata w pojazdach.

W Lexusie bezpieczeństwo naszych klientów jest naszym priorytetem, dlatego też stale i za pomocą wielu źródeł monitorujemy funkcjonowanie naszych pojazdów. Jeśli dowiemy się, że istnieje element lub aspekt naszych pojazdów, który nie spełnia naszych surowych norm, podejmiemy odpowiednie działania, tak jak to miało miejsce w tym przypadku.

Modelami, których sprawa systemu napełniającego poduszki powietrzne może dotyczyć są: Lexus SC, IS, ES i GX wyprodukowane między grudniem 2000 r. a grudniem 2011 r., jak również Lexus ES 350, GX 460, IS Convert, IS 350/250, IS-F i LFA wyprodukowane między styczniem 2009 r. a grudniem 2013 r.

Kontakt z klientem odbywa się za pośrednictwem Autoryzowanych Dilerów Lexusa. Usługa wymiany poduszki powietrznej zostanie wykonana bezpłatnie. W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z Autoryzowanym Dilerem Lexusa.

Naszym celem jest uzyskanie najwyższej jakości produkowanych samochodów. Nieustannie prowadzone są wszechstronne kontrole zarówno w fazie produkcji jak i po wprowadzeniu modelu na rynek – w trakcie jego eksploatacji. Sporadycznie zdarza się, że jakiś element pojazdu nie spełnia surowych wymagań jakościowych marki. W takich przypadkach przeprowadzane są akcje serwisowe mające na celu przywrócenie komfortu i bezpieczeństwa.