1. new-cars
  • ELITARNY W KAŻDYM WYMIARZE 

    NOWY LEXUS RX
    JUŻ OD 299 000 ZŁ*

    (Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 298 910) 
     
    Również od 1 950 netto zł/mc w Najmie KINTO ONE **
  • * Prezentowana cena dotyczy modelu RX 350h w wersji ELEGANCE (nie dotyczy prezentowanej wersji wyposażenia i nie obejmuje lakieru metalizowanego). Podana cena zawiera rabat w wysokości 53 900 od ceny katalogowej 352 900 zł oraz zawiera Eko Bonus. Najniższa cena z ostatnich 30 dni wynosiła 298 990 zł.

     

    ** Prezentowana rata dotyczy modelu RX 350h w wersji ELEGANCE (nie dotyczy prezentowanej wersji wyposażenia i nie obejmuje lakieru metalizowanego) i została sporządzona w oparciu o aktualną cenę cennikową pojazdu i obowiązujące stopy procentowe oraz w oparciu o następujące założenia: okres umowy najmu 24 miesiące, opłata wstępna 10% ceny pojazdu, limit przebiegu pojazdu 30 000 kilometrów. W przypadku zmiany ceny pojazdu lub zmiany stóp procentowych warunki kalkulacji raty netto Najmu KINTO ONE mogą ulec zmianie. Kalkulacja z dnia 21.09.2023 r. Zawarcie umowy Najmu KINTO ONE uzależnione jest od oceny zdolności finansowej potencjalnego najemcy. Przedmiotowa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu K.c. i ma charakter wyłącznie informacyjny oraz przeznaczona jest wyłącznie dla przedsiębiorców. Wynajmującym jest Toyota Leasing Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. Szczegóły u Autoryzowanych Dilerów Lexusa.

WYGODNY PROGRAM DLA FIRM I KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH

LEASING KINTO ONE

PRZEGLĄDAJ DOSTĘPNE WERSJE

WYBIERZ

7 Opcje

  • RX - F SPORT - 5-drzwiowy SUV

    RX F SPORT

    HYBRYDA
    5-drzwiowy SUV

    WYBIERZ WERSJĘ SILNIKOWĄ

    Od

    490 900 zł

    A/T (6 biegowa) | 4X4
  • RX - Elegance - 5-drzwiowy SUV

    RX Elegance

    HYBRYDA
    5-drzwiowy SUV

    WYBIERZ WERSJĘ SILNIKOWĄ

    Od

    352 900 zł

    E-CVT | 4X4

    Od

    412 900 zł

    E-CVT | 4X4
  • RX - Business - 5-drzwiowy SUV

    RX Business

    HYBRYDA
    5-drzwiowy SUV

    WYBIERZ WERSJĘ SILNIKOWĄ

    Od

    362 900 zł

    E-CVT | 4X4

    Od

    422 900 zł

    E-CVT | 4X4
  • RX - Prestige - 5-drzwiowy SUV

    RX Prestige

    HYBRYDA
    5-drzwiowy SUV

    WYBIERZ WERSJĘ SILNIKOWĄ

    Od

    384 900 zł

    E-CVT | 4X4

    Od

    444 900 zł

    E-CVT | 4X4
  • RX - F SPORT Design - 5-drzwiowy SUV

    RX F SPORT Design

    HYBRYDA
    5-drzwiowy SUV

    WYBIERZ WERSJĘ SILNIKOWĄ

    Od

    389 900 zł

    E-CVT | 4X4

    Od

    449 900 zł

    E-CVT | 4X4
  • RX - Omotenashi - 5-drzwiowy SUV

    RX Omotenashi

    HYBRYDA
    5-drzwiowy SUV

    WYBIERZ WERSJĘ SILNIKOWĄ

    Od

    427 900 zł

    E-CVT | 4X4

    Od

    487 900 zł

    E-CVT | 4X4
  • RX - F SPORT EDITION - 5-drzwiowy SUV

    RX F SPORT EDITION

    HYBRYDA
    5-drzwiowy SUV

    WYBIERZ WERSJĘ SILNIKOWĄ

    Od

    470 900 zł

    A/T (6 biegowa) | 4X4

DYNAMICZNY LEXUS RX 500h

NOWY LEXUS RX

NOWA ODSŁONA LEXUS DRIVING SIGNATURE

By osiągnąć właściwości jezdne zgodne z koncepcją Lexus Driving Signature, podczas prac nad nową generacją RX-a zoptymalizowano położenie środka ciężkości, moment bezwładności, zmniejszono masę auta, a także zwiększono sztywność nadwozia i zmodyfikowano napędy. Wysoka jakość prowadzenia i zwinność to zasługa zmodyfikowanej platformy GA-K, która zapewnia doskonałą sztywność nadwozia oraz nisko położony środek ciężkości.
NOWY LEXUS RX

NOWY ROZDZIAŁ W DESIGNIE LEXUSA

Piąta generacja flagowego SUV-a Lexusa to kolejny krok w kierunku elektryfikacji. Wyrazem tego jest wpisanie charakterystycznego trapezoidalnego kształtu w projekt przodu auta, by w ten sposób nawiązać do elektrycznego modelu RZ, a także podkreślić nisko położony środek ciężkości. Reflektory mają bardziej kompaktowe rozmiary, a wloty powietrza i szerszy o 15 mm rozstaw przednich kół podkreślają stabilną sylwetkę auta.

Styliści Lexusa zdecydowali się na wydłużenie maski, powiększenie o 60 mm rozstawu osi, a także obniżenie linii dachu o 10 mm. Dzięki temu sylwetka auta jeszcze bardziej przypomina nadwozie typu coupe. Dynamiki dodają przetłoczenia boczne oraz duże, 21-calowe felgi.

Potrójne reflektory LED są smuklejsze, mają bardziej wyraziste kształty. Światła do jazdy dziennej mają charakterystyczny kształt litery L. Z tyłu zastosowano imponujący pas świetlny przez całą szerokość auta. Wraz z powiększonym aż o 50 mm rozstawem kół tylnych podkreśla on mocną sylwetkę samochodu.
NOWY LEXUS RX

EMANACJA LUKSUSU

Lexus rozwija koncepcję kabiny Tazuna, by wnętrze auta było intuicyjne i komfortowe. Rozwiązania, które wprowadzono wcześniej w modelach NX i RZ, zaimplementowano także nowej generacji RX-a. Wszystkie najważniejsze źródła informacji jak ekran multimediów, wyświetlacz przed kierowcą czy wyświetlacz HUD zostały tak rozmieszczone, by do ich odczytania wystarczył tylko rzut oka lub minimalny ruch głową.
NOWY LEXUS RX

STWORZONY Z MYŚLĄ O POTRZEBACH KIEROWCY

We wnętrzu stworzono ergonomiczny kokpit, by obsługa auta była intuicyjna, bezpośrednia i bezpieczna, zgodnie z zasadą „ręce trzymają kierownicę, a oczy patrzą na drogę”. Wrażenia są lepsze także dzięki czytelnemu rozmieszczeniu elementów i ich intuicyjnej obsłudze za sprawą m.in. 14-calowego ekranu dotykowego.
NOWY LEXUS RX

RX 500h: MOCNA HYBRYDA Z DIRECT4

Nowy RX 500h to pierwsza w historii Lexusa hybryda z turbodoładowaniem, która została stworzona z myślą o klientach pragnących mocnego auta z zelektryfikowanym napędem.

Zupełnie nowy układ napędowy, na który składają się silnik 2.4 turbo i 6-biegowa skrzynia automatyczna, generuje 371 KM mocy, a właściwości jezdne wzmacnia zastosowanie napędu DIRECT4. Przedni silnik elektryczny został zamontowany między silnikiem benzynowym a skrzynią biegów.

Z tyłu zastosowano układ e-Axle o mocy 80 kW i kompaktowej konstrukcji. W jego skład wchodzą silnik, przekładnia oraz moduł jednostki sterującej (ECU). Niewielkie rozmiary układu pozwoliły zachować przestronność kabiny i bagażnika.

 

NOWY LEXUS RX

RX 450h+: PIERWSZY RX Z HYBRYDĄ TYPU PLUG-IN

Czterocylindrowy silnik 2.5 połączony jest z wydajną baterią o pojemności 18,1 kWh. Dodatkowy silnik elektryczny przy osi tylnej zapewnia napęd na cztery koła. Łączna moc układu wynosi 306 KM. Ten wariant ma niemal taką samą moc jak aktualny RX 450h, ale wyższy moment obrotowy i lepsze przyspieszenie. Mocniejszy silnik elektryczny sprawia, że auto jest jeszcze bardziej zrywne. Szacowane emisje CO2 w cyklu WLTP mają wynieść poniżej 26 g/km, a średnie spalanie szacuje się na poniżej 1,2 l/100 km.
NOWY LEXUS RX

RX 350h: OSZCZĘDNA SAMOŁADUJĄCA HYBRYDA

Ekonomiczność napędu hybrydowego czwartej generacji została poprawiona w nowym RX-ie 350h. Układ z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym wytwarza 245 KM, dlatego RX 350h będzie doskonałą alternatywą dla modeli konkurencji z silnikami Diesla o niewielkich pojemnościach. To idealne auto dla klientów, którzy cenią sobie komfort i wydajność.
NOWY LEXUS RX

INNOWACYJNE MULTIMEDIA I SYSTEMY ŁĄCZNOŚCI

Lexus RX piątej generacji wyposażony jest w najnowszy system multimediów. Działa on szybciej i bardziej stabilnie, oferuje usługi Lexus Connected oraz umożliwia aktualizacje online.

Standardem w RX-ie jest 14-calowy ekran dotykowy, jeden z największych w segmencie. Wyświetlacz ma antyrefleksyjną powłokę oraz dodatkowe przyciski ułatwiające intuicyjne korzystanie z najważniejszych funkcji auta. Ekran jest w jakości HD, by zapewnić czytelny obraz w każdych warunkach oświetleniowych, a moc obliczeniowa nowego systemu jest aż o 3,6 raza szybsza od dotychczas stosowanych multimediów.
NOWY LEXUS RX

F SPORT

Sportowy charakter najpełniej oddaje wersja F SPORT, która będzie oferowana wyłącznie z mocną hybrydą. RX 500h F SPORT otrzyma przeprojektowany przedni grill, specjalne nakładki boczne, a także przednie i tylne zderzaki o aerodynamicznych kształtach.