Skip to Main Content (Press Enter)
Szybka nawigacja
loading content
  • WERSJA PLUG-IN

    LEXUS NX 450h+

    3a-NX-450h+_plugin_cut
  • NAJLEPSZE Z DWÓCH ŚWIATÓW

    Samochody z napędem hybrydowym plug-in Lexusa łączą zalety klasycznych hybryd z pojazdami elektrycznymi bez ograniczeń tych ostatnich. Ładowane z gniazdka, działają jak „elektryk” – są ciche, błyskawicznie reagują na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a ich eksploatacja wiąże się z niewielkimi kosztami (szczególnie jeśli mamy instalację fotowoltaiczną). Jednocześnie dzięki obecności wydajnego silnika benzynowego zapewniają pełną swobodę zarówno w zakresie zasięgu, jak i prędkości przejazdu. Charakteryzują się przy tym zużyciem paliwa na poziomie nawet nieco ponad 1 l/100 km oraz niską emisją CO2.

    IMPONUJĄCE OSIĄGI

    Wyposażony w napęd hybrydowy plug-in Lexus NX 450h+ dysponuje mocą 309 KM, co przekłada się na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,3 s. Potężne 2,5-litrowe silniki benzynowe współpracują z silnikami elektrycznymi i baterią litowo-jonową o pojemności aż 18,1 kWh. W trybie czysto elektrycznym (EV) zapewnia ona wiodący w klasie zasięg 70–90 km, który idealnie sprawdza się w miejskiej jeździe.

    WIĘKSZA ELASTYCZNOŚĆ

    W podróży zasięg to nie problem. Kiedy w trybie elektrycznym bateria rozładuje się do poziomu ok. 20%, samochody zamieniają się w klasyczne hybrydy z silnikiem benzynowym. Zachowują przy tym praktycznie te same osiągi, co w pełni naładowane. Można zapomnieć o ograniczeniach znanych z samochodów wyłącznie elektrycznych. Nie trzeba nawet ładować baterii z sieci przed dłuższą trasą, choć częściowo zredukuje to oszczędności i korzyści wynikające z zerowej emisji.

LEXUS NX

NAJWYŻSZY KOMFORT I PRZYJEMNOŚĆ JAZDY

Lexus NX to spektakularny SUV, który od pierwszego kontaktu wzbudza pozytywne emocje. Z zewnątrz można zauważyć odważny design, misterny grill i pewną siebie sylwetkę. Rusz w drogę Lexusem NX 450h+ z napędem hybrydowym plug-in lub NX 350h z samoładującym się napędem hybrydowym aby przekonać się, jak jeździ wzór nowoczesnej elektryfikacji samochodów.

arrow right
arrow left
  • Lexus NX parked within a structure

    EKSCYTUJĄCY STYL

    Smukłe i dynamiczne nadwozie Lexusa NX wyznacza nowy punkt odniesienia dla stylu samochodów klasy premium.

  • Two people sat in a Lexus NX

    EKSKLUZYWNE I KUNSZTOWNE WYKONANIE

    Kokpit Tazuna pomaga skupić się na drodze, a przy tym jest kunsztownie wykonany przez mistrzów rzemiosła Takumi.

  • Lexus NX drivers cockpit

    INTELIGENTNY KONTAKT Z KIEROWCĄ

    Nowe cyfrowe zegary i duży, 14-calowy ekran dotykowy Lexus Link Multimedia podkreślają nowoczesny wizerunek samochodu.

  • Lexus NX plugged into a wallbox charger

    ZAWSZE W AWANGARDZIE

    NX 350h z samoładującym się napędem hybrydowym 4. generacji oferuje jeszcze większą moc i efektywność, a NX 450h+ wyznacza nowy standard w dziedzinie hybryd plug-in.

  • A person sat in a Lexus NX

    W OTOCZENIU ZMYSŁOWEGO LUKSUSU

    Wnętrze Lexusa NX to idealna przestrzeń, żeby doświadczyć jakości 17- głośnikowego systemu audio Mark Levinson® Premium Surround, a klimatyzacja S-Flow zadba o poczucie komfortu wszystkich podróżujących.

  • Lexus NX steering wheel

    PODRÓŻ W POCZUCIU BEZPIECZEŃSTWA

    Lexus Safety System + jest niczym osobisty „drugi pilot”, na którego zawsze można liczyć. Na przykład najnowszy system ochrony przedzderzeniowej potrafi teraz wykrywać motocykle za dnia i pieszych nocą.

  • Lexus NX e-Latch door handle

    BEZPIECZNIE W MIEŚCIE

    Nowością w Lexusie NX jest system bezpiecznego wysiadania, który uniemożliwia otwarcie drzwi, gdy z tyłu zbliża się pojazd, na przykład rower.

PRZEGLĄDAJ DOSTĘPNE WERSJE

Wybierz

Hybryda

NX Elegance

NX 350h FWD

NX Elegance
242 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X2

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

242 900 zł
Hybryda

NX Business

NX 350h FWD

NX Business
266 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X2

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

266 900 zł
Hybryda

NX Prestige

NX 350h FWD

NX Prestige
274 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X2

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

274 900 zł
Hybryda

NX Elegance

NX 350h AWD

NX Elegance
252 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

252 900 zł
Hybryda

NX Business

NX 350h AWD

NX Business
276 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

276 900 zł
Hybryda

NX Prestige

NX 350h AWD

NX Prestige
284 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

284 900 zł
Hybryda

NX F SPORT

NX 350h AWD

NX F SPORT
337 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

337 900 zł
Hybryda

NX Overtrail

NX 350h AWD

NX Overtrail
340 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

340 900 zł
Hybryda

NX Omotenashi

NX 350h AWD

NX Omotenashi
347 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

347 900 zł
Hybryda plug-in

NX Prestige

NX 450h+ AWD

NX Prestige
314 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

314 900 zł
Hybryda plug-in

NX Overtrail

NX 450h+ AWD

NX Overtrail
364 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

364 900 zł
Hybryda plug-in

NX F SPORT

NX 450h+ AWD

NX F SPORT
367 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

367 900 zł
Hybryda plug-in

NX Omotenashi

NX 450h+ AWD

NX Omotenashi
377 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Cena

377 900 zł

Legenda

StandardOpcjonalneNie dotyczy

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

  1. Wszystkie modele

Tak. Z napędem hybrydowym plug-in oraz samoładującym zelektryfikowanym napędem hybrydowym.

W PEŁNI ELEKTRYCZNY PRZY NIŻSZYCH PRĘDKOŚCIACH

Podczas ruszania i jazdy z niewielką prędkością potężny przedni silnik elektryczny (i silnik tylnej osi w modelach z napędem na wszystkie koła) sprawnie rozpędza Lexusa NX 350h, czerpiąc energię elektryczną z akumulatora napędu. Na tym etapie jazdy, na krótkim odcinku, napęd jest w 100% elektryczny i niemal bezgłośny.

 

NIEMAL BEZGŁOŚNY PRZY PRĘDKOŚCIACH PODRÓŻNYCH

Lexusy z samoładującym się napędem hybrydowym są ciche i przyjemne w prowadzeniu. Przy wyższych prędkościach do akcji po cichu włącza się 2,5-litrowy silnik benzynowy, który nadal w razie potrzeby wspomagany jest przez silnik lub silniki elektryczne. Gdy silnik spalinowy pracuje z optymalną prędkością obrotową, nadwyżki energii mogą być wykorzystywane do ładowania akumulatora. Taki niemal idealny rozdział mocy napędu benzynowego i elektrycznego nie tylko zapewnia niski poziom emisji i oszczędność paliwa, lecz także sprawia, że Lexusa NX 350h prowadzi się wyjątkowo przyjemnie.

 

SZYBKIE, LINIOWE PRZYSPIESZANIE

Samoładujące się hybrydy Lexusa są bardzo przyjemne w prowadzeniu. Gdy kierowca zdecydowanie naciśnie pedał przyspieszenia, napęd elektryczny Lexusa NX od razu zaczyna wspomagać silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra. Od obu silników pojazd otrzymuje „zastrzyk” momentu obrotowego pozwalający na natychmiastowe, liniowe przyspieszanie.

 

HAMOWANIE REGENERACYJNE, BEZ ŁADOWANIA Z ZEWNĄTRZ

Podczas wytracania prędkości, jazdy z rozpędu i po zatrzymaniu pojazdu silnik benzynowy często dyskretnie wyłącza się. W czasie hamowania lub gdy zdejmujesz nogę z pedału przyspieszenia, układ hamowania regeneracyjnego odzyskuje energię kinetyczną samochodu (marnotrawioną w tradycyjnych pojazdach). NX 350h przekształca ją w energię elektryczną i gromadzi w akumulatorze napędu hybrydowego. W podobny sposób gromadzona jest energia wytwarzana podczas jazdy z większymi prędkościami. W rezultacie samochód nie potrzebuje ładowania z zewnętrznego źródła.

Nasz hybrydowy napęd plug-in Lexusa łączy w sobie zalety samoładującej się hybrydy 4. generacji* i napędu elektrycznego (EV) Lexusa. Symbol „plus” w nazwie NX 450h+ to nawiązanie do litowo-jonowego akumulatora o zwiększonej mocy i wyjątkowo dużego zasięgu w trybie EV. Jednak — w odróżnieniu od konwencjonalnego auta elektrycznego — gdy wyczerpie się energia w akumulatorze, Lexus RX 450h+ przełącza się w efektywny tryb samoładującego się napędu hybrydowego i ładuje akumulator w trakcie jazdy.

 

ZASIĘG W TRYBIE EV

Kierowca Lexusa NX 450h+ ma do dyspozycji cztery tryby jazdy, dzięki którym każda podróż jest płynna i przyjemna. W domyślnym trybie EV samochód stara się jak najwięcej korzystać z akumulatora, pozwalając na pokonanie dystansu sięgającego 74 km** (cykl mieszany, do 97 km** w cyklu miejskim). W tym trybie samochód wykorzystuje zaawansowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 18,1 kWh, wyróżnia się niemal bezgłośną pracą napędu elektrycznego, a także pozwala rozwinąć prędkość nawet 135 km/h.

 

PRZYSPIESZENIE NA KAŻDE ŻĄDANIE

W trybie Auto EV/Hybrid i w zależności od siły naciśnięcia pedału przyspieszenia potężny silnik benzynowy błyskawicznie budzi się do życia i zapewnia sprawne, liniowe przyspieszenie, pozwalając osiągnąć prędkość 100 km/h w zaledwie 6,3 sekundy.

 

ŁADOWANIE PODCZAS JAZDY

Jeśli pilnie musisz doładować akumulator, na przykład aby wjechać do strefy zeroemisyjnej, możesz wykorzystać do tego tryb Battery Charging.

 

DOŚWIADCZENIE, ZA KTÓRYM STOI 2,5 MILIONA HYBRYD

Jeśli w trybie EV lub Auto EV/Hybrid poziom naładowania akumulatora spadnie poniżej granicznej wartości, samochód przełączy się w superoszczędny tryb hybrydowy (wykorzystujący samoładujący się napęd hybrydowy 4. generacji*), aby umożliwić dalszą jazdę bez ograniczeń.

 

ŁADOWANIE W DOMU I POZA DOMEM

Aby mieć do dyspozycji jak największy zasięg w trybie EV, warto ładować akumulator z własnej ładowarki domowej Lexusa lub w publicznych stacjach ładowania. Aplikacja Lexus Link+ wskazuje lokalizację i dostępność stacji ładowania na terenie całej Europy, a nawet informuje o kosztach ładowania w przeliczeniu na kilometr jazdy.

 

* Wartości wg WLTP. Więcej informacji o nowej metodzie testowania WLTP można znaleźć na stronie: www.lexus-polska.pl/legal/wltp

 

** Zasięg WLTP

WLTP to oficjalny test wykonywany w warunkach laboratoryjnych (23°C, wyłączona klimatyzacja, pojazd na hamowni), który umożliwia porównywanie różnych pojazdów BEV na podstawie tych samych kryteriów. Wszystkie pojazdy BEV w testach WLTP mają inny zasięg niż w warunkach rzeczywistych. Zasięg według WLTP jest standardowym elementem specyfikacji, natomiast zasięg wyświetlany przez wskaźniki pojazdu i zużycie energii zależą od różnych czynników. Rozumiejąc te czynniki, klienci mogą w pełni wykorzystać potencjał swoich pojazdów.

NX Overtrail — ze swoim zawieszeniem zwiększającym prześwit o 15 mm — to auto, za którym wiele osób będzie się oglądać. Jest oferowany w 7 fantastycznych kolorach, w tym niedostępnym w innych wersjach kolorze Moon Desert. Poza tym Overtrail ma wyróżniające się 18-calowe obręcze kół w kolorze matowej czerni i opony all-terrain. Dopełnieniem jego wizerunku są odważnie wystylizowany grill z wykończeniem ze stali nierdzewnej, czarne lusterka boczne i relingi dachowe. We wnętrzu na kierowcę i pasażerów czeka luksusowa, wykonana przez mistrzów Takumi tapicerka z materiału Khaki Tahara i dekoracje o wzorze Bookmatch Woodgrain.

Zadbaliśmy o to, aby prowadzenie hybrydowego Lexusa i posiadanie go dawało mnóstwo radości. Na drogi Europy wyjechało już ponad 500 000 hybrydowych Lexusów. Wszystkie one są produkowane w Japonii, w supernowoczesnych zakładach (w których powstają tylko Lexusy) i zgodnie z rygorystycznymi normami jakości. Lexus na całym świecie regularnie wygrywa plebiscyty w konkurencji niezawodności. Napęd hybrydowy, poza tym że działa niezwykle płynnie, jest również ekonomiczny w eksploatacji — i nie chodzi tu jedynie o koszty paliwa, lecz także o mniejsze wydatki na serwis hamulców, opon i innych podzespołów, które zużywają się wolniej za sprawą regeneracyjnego hamowania i inteligentnego zarządzania mocą.

Lexus NX to średniej wielkości SUV wysokiej klasy. Przy rozstawie osi 2690 mm Lexus NX mierzy 4660 mm długości, 1865 mm szerokości oraz 1670 mm wysokości. Ma również przestronne wnętrze. Wydajny akumulator litowo-jonowy, zaprojektowany z myślą o modelu NX, umieszczono pod tylnymi fotelami. Przestronne wnętrze i znakomita charakterystyka jezdna to także jego zasługa.

Tak. Lexus NX jest wyposażony w najnowszy system Lexus Link Connect, obsługiwany za pośrednictwem ekranu dotykowego o przekątnej 14 cali i oferujący pokładową asystę głosową „Hej, Lexus”.

Tak. Integracja ze smartfonem obsługującym Apple CarPlay jest możliwa bezprzewodowo lub przez połączenie przewodowe.

Tak. Integracja ze smartfonem obsługującym Android Auto jest możliwa przez połączenie przewodowe.

NX jest oferowany jako NX 450h+ z napędem hybrydowym plug-in Lexusa oraz jako NX 350h z samoładującym się napędem hybrydowym Lexusa. Do wyboru są wersje wyposażenia ELEGANCE, BUSINESS, PRESTIGE, F SPORT, OVERTRAIL i OMOTENASHI.

W 2005 roku Lexus wprowadził na rynek model RX 400h z samoładującym zelektryfikowanym napędem hybrydowym — zapoczątkowując elektryfikację w segmencie samochodów klasy premium. Obecnie oferujemy pełną gamę modeli zelektryfikowanych, które wpisują się w różne style życia naszych klientów.
*Wartości wg WLTP. Więcej informacji na temat nowej metody testowania WLTP można znaleźć na stronie:: https://www.lexus-polska.pl/legal/wltp