Skip to Main Content (Press Enter)
Szybka nawigacja
  • SPORTOWY DUCH HYBRYDY

    RX 500h
    F SPORT PERFORMANCE

  • Pierwszy w historii Lexusa hybrydowy SUV z turbodoładowaniem zachwyca osiągami przy zachowaniu zaskakującej wydajności. Daj się oczarować jego spektakularnej mocy, jeśli cenisz komfort, ale nie jest Ci obcy duch sportowej rywalizacji.
     
RX 500h F Sport Performance

PIERWSZA TAKA HYBRYDA LEXUSA

 

TURBODOŁADOWANA HYBRYDA

Imponujące przyspieszenie

Od 0 do 100 km/h w 6,2 s

Przełomowy napęd DIRECT4

Inteligentne rozłożenie mocy na 4 koła

Automatyczna skrzynia biegów

6 przełożeń dla większej kontroli

POZNAJ RX 500h W RUCHU


FAQ

Jest to samochód, który wykorzystuje benzynowy silnik o pojemności 2,4 l z turbodoładowaniem, obejmującym silnik spalinowy o pojemności 2,4 litra oraz 6-biegową automatyczną skrzynię biegów.

Techniczne podstawy tego napędu są takie same jak w naszych samoładujących się pojazdach hybrydowych. Napęd turbohybrydowy również składa się z dwóch silników: silnika elektrycznego, zasilanego z akumulatora, oraz benzynowego silnika spalinowego. Łączy więc zalety ich obu.

Tak. Hybryda o wysokich osiągach oferuje te same korzyści, co nasze pozostałe samoładujące pojazdy zelektryfikowane, które uzupełniają zapas energii podczas jazdy.

Szczegóły takiego porównania zależą od modelu. W przypadku Lexusa RX różnica jest w mocy.
 

Samoładujący napęd hybrydowy RX350h płynnie koordynuje napęd z 2,5-litrowego silnika benzynowego i silnika elektrycznego (lub silników elektrycznych). Taki napęd rozwija moc 250 KM lub 184 kW i rozpędza samochód od 0 do 100 km/h w ciągu 7,9 sekundy.
 

RX 500H o wysokich osiągach ma jeszcze większą moc i może dać jeszcze więcej radości z jazdy. Jego napęd hybrydowy o całkowicie nowej architekturze obejmuje turbodoładowany silnik o pojemności 2,4 litra i 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. Całość osiąga moc 371 KM lub 273 kW i fantastyczne przyspieszenie: 6,2 sekundy do setki.

Nie, samoładujące napędy hybrydowe Lexusa nie potrzebują ładowania z zewnętrznego źródła. Akumulator uzupełnia zapasy energii podczas jazdy i korzystania z funkcji ECB-R, czyli elektronicznie sterowanego hamowania regeneracyjnego.

Nie, samoładujące napędy hybrydowe Lexusa nie potrzebują ładowania z zewnętrznego źródła. Akumulator uzupełnia zapasy energii podczas jazdy i korzystania z funkcji ECB-R, czyli elektronicznie sterowanego hamowania regeneracyjnego.