RX F SPORT EDITION
RX 500h
Informacje o silniku
Hybryda2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Cena silnika
LEXUS RX
Lexus RX emanuje elektryzującą mocą w każdym detalu. We wnętrzu czeka na Ciebie zaprojektowany z myślą o zachowaniu uwagi przez kierowcę kokpit Tazuna oraz opcjonalna tapicerka bez użycia skóry naturalnej. Aby w pełni „doświadczyć niezwykłości”, wsiądź do nowego Lexusa RX 450h+ z hybrydą plug-in, Lexusa RX 500h z turbodoładowaną hybrydą lub Lexusa RX 350h z samoładującą zelektryfikowaną hybrydą – i przekonaj się sam, co mamy na myśli.
ŚMIAŁA STYLISTYKA
Nowy RX przyciąga wzrok, wyróżniając się wyrazistą, smukłą i dynamiczną sylwetką.
PIONIERSKIE TECHNOLOGIE
Wybierz czwartą generację samoładującego zelektryfikowanego napędu hybrydowego Lexusa w RX 350h, zaawansowaną technologię hybrydową plug-in w RX 450h+ albo ekscytujące osiągi RX 500h z turbodoładowaną hybrydą.
KIEROWCA W CENTRUM
W kokpicie Tazuna z 14-calowym ekranem dotykowym Lexus skupisz się na drodze, a równocześnie odkryjesz precyzję rzemiosła mistrzów Takumi.
PERFEKCYJNE BRZMIENIE
Zanurz się w wyjątkowej jakości dźwięku systemu Mark Levinson® Premium Surround z 21 głośnikami. Niezwykły komfort zapewni Ci sterowanie klimatem S-Flow.
PEWNOŚĆ I PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY
Lexus Safety System + działa jak Twój osobisty pomocnik. System ochrony przedkolizyjnej (PCS) potrafi teraz wykrywać motocykle w ciągu dnia, a pieszych także po zmroku.
Informacje o silniku
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Cena silnika
Informacje o silniku
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena silnika
Legenda
POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=ac7ecf2e-0f39-4e44-86b2-9db3e1ce6577
Napęd hybrydowy typu plug-in Lexusa łączy zalety czwartej generacji samoładującej hybrydy Lexusa oraz technologii pojazdów elektrycznych (EV). Symbol „+” w nazwie RX 450h+ odnosi się do wyjątkowo wydajnego litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego oraz imponującego zasięgu w trybie elektrycznym. W przeciwieństwie do standardowych hybryd plug-in po rozładowaniu baterii Lexus RX 450h+ automatycznie przechodzi w wydajny tryb hybrydowy, odzyskując energię podczas jazdy.
TRYB EV
Cztery tryby jazdy RX 450h+ zapewniają płynność i przyjemność z jazdy. Domyślny tryb EV maksymalnie wykorzystuje baterię, pozwalając przejechać nawet do 70 km (w cyklu mieszanym, do 90 km w mieście). Zaawansowany litowo-jonowy akumulator trakcyjny o pojemności 18,1 kWh pozwala na niemal bezgłośną jazdę w trybie elektrycznym z prędkością do 135 km/h.
PRZYSPIESZENIE NA ŻĄDANIE
W trybie Auto EV/Hybrid, w zależności od stopnia wciśnięcia pedału przyspieszenia, mocny silnik benzynowy uruchamia się płynnie, zapewniając dynamiczne, liniowe przyspieszenie dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz, umożliwiając osiągnięcie prędkości 100 km/h w zaledwie 6,5 sekundy.
ŁADOWANIE PODCZAS JAZDY
Gdy musisz szybko naładować baterię, np. przed wjazdem do strefy bezemisyjnej, możesz użyć trybu Battery Charging, by uzupełnić energię.
DOŚWIADCZENIE Z 2,5 MILIONAMI HYBRYD
Technologia czwartej generacji samoładującej zelektryfikowanej hybrydy Lexusa zapewnia, że gdy poziom naładowania baterii spadnie, system automatycznie przełączy się w tryb hybrydowy, zapewniając pełną moc pojazdu.
ŁADOWANIE W DOMU I W PODRÓŻY
Aby zapewnić maksymalny zasięg i wydajność, możesz naładować baterię za pomocą domowej stacji ładowania Lexusa lub w publicznym punkcie ładowania. Aplikacja Lexus Link+ pomoże Ci znaleźć stacje, ich dostępność oraz koszt ładowania w całej Europie.
* Dane według WLTP
** Zasięg WLTP
Test WLTP przeprowadzany jest w warunkach laboratoryjnych (23°C, klimatyzacja wyłączona, jazda na hamowni podwoziowej) i umożliwia porównanie różnych modeli elektrycznych (BEV). Rzeczywisty zasięg i efektywność mogą się różnić, a ich znajomość pomaga lepiej poznać swój samochód.
ELEKTRYCZNY NAPĘD PRZY NIŻSZYCH PRĘDKOŚCIACH
Podczas ruszania i przy niższych prędkościach, mocny przedni silnik elektryczny (oraz tylny silnik elektryczny w wersji z napędem na cztery koła) zasila Lexusa RX 350h energią elektryczną zgromadzoną w akumulatorze trakcyjnym. W tym trybie możesz cieszyć się niemal bezgłośną, w pełni elektryczną jazdą na krótkim dystansie.
CISZA PODCZAS SPOKOJNEJ JAZDY
Hybrydy Lexusa zapewniają cichą i relaksującą podróż. Przy wyższych prędkościach uruchamia się płynnie działający silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra, wspierany w razie potrzeby przez silnik(i) elektryczny(e). Gdy silnik pracuje optymalnie, nadwyżka mocy wykorzystywana jest do ładowania akumulatora trakcyjnego. Obok niskiego zużycia paliwa i emisji, idealny balans napędu benzynowego i elektrycznego gwarantuje wyjątkową przyjemność z jazdy, charakterystyczną dla Lexusa RX 350h.
DYNAMICZNE PRZYSPIESZENIE LINIOWE
Hybrydy Lexusa zapewniają niezwykłą przyjemność z jazdy. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenia silnik(i) elektryczny(e) natychmiast wspomagają silnik benzynowy 2,5 litra. Dzięki temu uzyskujesz natychmiastowy przypływ mocy, zapewniający szybkie i płynne przyspieszenie dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz.
HAMOWANIE REGENERACYJNE, BEZ KONIECZNOŚCI ŁADOWANIA Z GNIAZDKA
Przy zwalnianiu, toczeniu się lub zatrzymaniu, silnik benzynowy często wyłącza się niemal niezauważalnie. Podczas hamowania lub gdy zdejmujesz nogę z pedału przyspieszenia, hamowanie regeneracyjne odzyskuje energię kinetyczną (traconą w zwykłych autach). Lexus RX 350h przekształca ją w energię elektryczną magazynowaną w akumulatorze trakcyjnym, razem z energią wytwarzaną podczas jazdy z większą prędkością, dzięki czemu nie musisz podłączać auta do ładowania.