Skip to Main Content (Press Enter)
Szybka nawigacja
loading content
  • WERSJA PLUG-IN

    LEXUS RX 450h+

    NG23-RX-Range-EU-15
  • NAJLEPSZE Z DWÓCH ŚWIATÓW

    Samochody z napędem hybrydowym plug-in Lexusa łączą zalety klasycznych hybryd z pojazdami elektrycznymi bez ograniczeń tych ostatnich. Ładowane z gniazdka, działają jak „elektryk” – są ciche, błyskawicznie reagują na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a ich eksploatacja wiąże się z niewielkimi kosztami (szczególnie jeśli mamy instalację fotowoltaiczną). Jednocześnie dzięki obecności wydajnego silnika benzynowego zapewniają pełną swobodę zarówno w zakresie zasięgu, jak i prędkości przejazdu. Charakteryzują się przy tym zużyciem paliwa na poziomie nawet nieco ponad 1 l/100 km oraz niską emisją CO2.

    IMPONUJĄCE OSIĄGI

    Wyposażony w napęd hybrydowy plug-in SUV Lexus RX 450h+ dysponuje mocą 309 KM, co przekłada się na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,5 s. Potężny 2,5-litrowy silnik benzynowy współpracuje z silnikami elektrycznymi i baterią litowo-jonową o pojemności aż 18,1 kWh. W trybie czysto elektrycznym (EV) zapewnia ona wiodący w klasie zasięg 70–90 km, który idealnie sprawdza się w miejskiej jeździe.

    WIĘKSZA ELASTYCZNOŚĆ

    W podróży zasięg to nie problem. Kiedy w trybie elektrycznym bateria rozładuje się do poziomu ok. 20%, samochody zamieniają się w klasyczne hybrydy z silnikiem benzynowym. Zachowują przy tym praktycznie te same osiągi, co w pełni naładowane. Można zapomnieć o ograniczeniach znanych z samochodów wyłącznie elektrycznych. Nie trzeba nawet ładować baterii z sieci przed dłuższą trasą, choć częściowo zredukuje to oszczędności i korzyści wynikające z zerowej emisji.

LEXUS RX

PIONIERSKI SUV HYBRYDOWY

Lexus RX emanuje elektryzującą mocą w każdym detalu. We wnętrzu czeka na Ciebie zaprojektowany z myślą o zachowaniu uwagi przez kierowcę kokpit Tazuna oraz opcjonalna tapicerka bez użycia skóry naturalnej. Aby w pełni „doświadczyć niezwykłości”, wsiądź do nowego Lexusa RX 450h+ z hybrydą plug-in, Lexusa RX 500h z turbodoładowaną hybrydą lub Lexusa RX 350h z samoładującą zelektryfikowaną hybrydą – i przekonaj się sam, co mamy na myśli.

arrow right
arrow left
  • A parked Lexus RX

    ŚMIAŁA STYLISTYKA

    Nowy RX przyciąga wzrok, wyróżniając się wyrazistą, smukłą i dynamiczną sylwetką.

  • A Lexus RX 500h driving on a coastal road

    PIONIERSKIE TECHNOLOGIE

    Wybierz czwartą generację samoładującego zelektryfikowanego napędu hybrydowego Lexusa w RX 350h, zaawansowaną technologię hybrydową plug-in w RX 450h+ albo ekscytujące osiągi RX 500h z turbodoładowaną hybrydą.

  • A driver sat in a Lexus RX

    KIEROWCA W CENTRUM

    W kokpicie Tazuna z 14-calowym ekranem dotykowym Lexus skupisz się na drodze, a równocześnie odkryjesz precyzję rzemiosła mistrzów Takumi.

  • Mark Levinson® speakers inside a Lexus

    PERFEKCYJNE BRZMIENIE

    Zanurz się w wyjątkowej jakości dźwięku systemu Mark Levinson® Premium Surround z 21 głośnikami. Niezwykły komfort zapewni Ci sterowanie klimatem S-Flow.

  • An aerial view of a Lexus RX navigating a busy street

    PEWNOŚĆ I PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY

    Lexus Safety System + działa jak Twój osobisty pomocnik. System ochrony przedkolizyjnej (PCS) potrafi teraz wykrywać motocykle w ciągu dnia, a pieszych także po zmroku.

PRZEGLĄDAJ DOSTĘPNE WERSJE

Wybierz

Hybryda

RX F SPORT EDITION

RX 500h

RX F SPORT EDITION
495 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,4 T Hybrid 371 KM

4X4, A/T (6 biegowa)

Hybryda

2,4 T Hybrid 371 KM

4X4, A/T (6 biegowa)

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

A/T (6 biegowa)

Cena silnika

495 900 zł
Hybryda

RX F SPORT

RX 500h

RX F SPORT
515 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,4 T Hybrid 371 KM

4X4, A/T (6 biegowa)

Hybryda

2,4 T Hybrid 371 KM

4X4, A/T (6 biegowa)

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

A/T (6 biegowa)

Cena silnika

515 900 zł
Hybryda plug-in

RX Elegance

RX 450h+

RX Elegance
402 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

402 900 zł
Hybryda plug-in

RX Business

RX 450h+

RX Business
412 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

412 900 zł
Hybryda plug-in

RX Prestige

RX 450h+

RX Prestige
434 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

434 900 zł
Hybryda plug-in

RX F SPORT Design

RX 450h+

RX F SPORT Design
439 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

439 900 zł
Hybryda plug-in

RX Omotenashi

RX 450h+

RX Omotenashi
477 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

477 900 zł
Hybryda

RX Elegance

RX 350h

RX Elegance
372 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

372 900 zł
Hybryda

RX Business

RX 350h

RX Business
382 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

382 900 zł
Hybryda

RX Prestige

RX 350h

RX Prestige
404 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

404 900 zł
Hybryda

RX F SPORT Design

RX 350h

RX F SPORT Design
409 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

409 900 zł
Hybryda

RX Omotenashi

RX 350h

RX Omotenashi
447 900 zł

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Hybryda

2,5 Hybrid 250 KM

4X4, E-CVT

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

E-CVT

Cena silnika

447 900 zł

Legenda

StandardOpcjonalneNie dotyczy

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=ac7ecf2e-0f39-4e44-86b2-9db3e1ce6577

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  1. Wszystkie modele

Rodzina RX oferuje trzy rodzaje napędu hybrydowego: samoładującą zelektryfikowaną hybrydę (RX 350h), hybrydę plug-in (RX 450h+) oraz turbodoładowaną hybrydę (RX 500h).

Napęd hybrydowy typu plug-in Lexusa łączy zalety czwartej generacji samoładującej hybrydy Lexusa oraz technologii pojazdów elektrycznych (EV). Symbol „+” w nazwie RX 450h+ odnosi się do wyjątkowo wydajnego litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego oraz imponującego zasięgu w trybie elektrycznym. W przeciwieństwie do standardowych hybryd plug-in po rozładowaniu baterii Lexus RX 450h+ automatycznie przechodzi w wydajny tryb hybrydowy, odzyskując energię podczas jazdy.
 

TRYB EV
Cztery tryby jazdy RX 450h+ zapewniają płynność i przyjemność z jazdy. Domyślny tryb EV maksymalnie wykorzystuje baterię, pozwalając przejechać nawet do 70 km (w cyklu mieszanym, do 90 km w mieście). Zaawansowany litowo-jonowy akumulator trakcyjny o pojemności 18,1 kWh pozwala na niemal bezgłośną jazdę w trybie elektrycznym z prędkością do 135 km/h.
 

PRZYSPIESZENIE NA ŻĄDANIE
W trybie Auto EV/Hybrid, w zależności od stopnia wciśnięcia pedału przyspieszenia, mocny silnik benzynowy uruchamia się płynnie, zapewniając dynamiczne, liniowe przyspieszenie dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz, umożliwiając osiągnięcie prędkości 100 km/h w zaledwie 6,5 sekundy.
 

ŁADOWANIE PODCZAS JAZDY
Gdy musisz szybko naładować baterię, np. przed wjazdem do strefy bezemisyjnej, możesz użyć trybu Battery Charging, by uzupełnić energię.
 

DOŚWIADCZENIE Z 2,5 MILIONAMI HYBRYD
Technologia czwartej generacji samoładującej zelektryfikowanej hybrydy Lexusa zapewnia, że gdy poziom naładowania baterii spadnie, system automatycznie przełączy się w tryb hybrydowy, zapewniając pełną moc pojazdu.
 

ŁADOWANIE W DOMU I W PODRÓŻY
Aby zapewnić maksymalny zasięg i wydajność, możesz naładować baterię za pomocą domowej stacji ładowania Lexusa lub w publicznym punkcie ładowania. Aplikacja Lexus Link+ pomoże Ci znaleźć stacje, ich dostępność oraz koszt ładowania w całej Europie.

 

* Dane według WLTP

**  Zasięg WLTP

Test WLTP przeprowadzany jest w warunkach laboratoryjnych (23°C, klimatyzacja wyłączona, jazda na hamowni podwoziowej) i umożliwia porównanie różnych modeli elektrycznych (BEV). Rzeczywisty zasięg i efektywność mogą się różnić, a ich znajomość pomaga lepiej poznać swój samochód.


ELEKTRYCZNY NAPĘD PRZY NIŻSZYCH PRĘDKOŚCIACH

Podczas ruszania i przy niższych prędkościach, mocny przedni silnik elektryczny (oraz tylny silnik elektryczny w wersji z napędem na cztery koła) zasila Lexusa RX 350h energią elektryczną zgromadzoną w akumulatorze trakcyjnym. W tym trybie możesz cieszyć się niemal bezgłośną, w pełni elektryczną jazdą na krótkim dystansie.
 

CISZA PODCZAS SPOKOJNEJ JAZDY
Hybrydy Lexusa zapewniają cichą i relaksującą podróż. Przy wyższych prędkościach uruchamia się płynnie działający silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra, wspierany w razie potrzeby przez silnik(i) elektryczny(e). Gdy silnik pracuje optymalnie, nadwyżka mocy wykorzystywana jest do ładowania akumulatora trakcyjnego. Obok niskiego zużycia paliwa i emisji, idealny balans napędu benzynowego i elektrycznego gwarantuje wyjątkową przyjemność z jazdy, charakterystyczną dla Lexusa RX 350h.
 

DYNAMICZNE PRZYSPIESZENIE LINIOWE
Hybrydy Lexusa zapewniają niezwykłą przyjemność z jazdy. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenia silnik(i) elektryczny(e) natychmiast wspomagają silnik benzynowy 2,5 litra. Dzięki temu uzyskujesz natychmiastowy przypływ mocy, zapewniający szybkie i płynne przyspieszenie dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz.
 

HAMOWANIE REGENERACYJNE, BEZ KONIECZNOŚCI ŁADOWANIA Z GNIAZDKA
Przy zwalnianiu, toczeniu się lub zatrzymaniu, silnik benzynowy często wyłącza się niemal niezauważalnie. Podczas hamowania lub gdy zdejmujesz nogę z pedału przyspieszenia, hamowanie regeneracyjne odzyskuje energię kinetyczną (traconą w zwykłych autach). Lexus RX 350h przekształca ją w energię elektryczną magazynowaną w akumulatorze trakcyjnym, razem z energią wytwarzaną podczas jazdy z większą prędkością, dzięki czemu nie musisz podłączać auta do ładowania.

Dbamy, aby każdy Lexus z npędem hybrydowym prowadził się z przyjemnością i był łatwy w eksploatacji. Na europejskich drogach jeździ już ponad 500 000 hybryd Lexusa, wszystkie produkowane w ultranowoczesnych fabrykach w Japonii zgodnie z surowymi standardami jakości. Dzięki temu regularnie zajmują najwyższe pozycje w rankingach niezawodności. Poza niezwykłą gładkością i cichą pracą docenisz również niższe koszty eksploatacji, w tym paliwa oraz rzadsze zużycie hamulców, opon i innych podzespołów, co zawdzięczamy hamowaniu rekuperacyjnemu i zaawansowanym systemom zarządzania mocą.

Lexus RX to średniej wielkości prestiżowy crossover. Rozstaw osi wynosi 2850 mm, długość 4890 mm, szerokość 1920 mm, a wysokość 1695 mm. Również wewnątrz jest przestronny. Specjalnie zaprojektowane dla modeli RX akumulatory litowo-jonowe umieszczone pod tylnymi siedzeniami wpływają na zachowanie obszernego wnętrza i poprawę osiągów samochodu.

Tak. Lexusa RX wyposażono w najnowszy system multimedialny Lexus Link Pro z 14-calowym ekranem dotykowym, który obejmuje asystenta głosowego „Hej, Lexus”.

Tak. Możesz połączyć się ze smartfonem bezprzewodowo lub przewodowo, korzystając z Apple CarPlay.pakiet

Tak. Dostępne jest bezprzewodowe lub przewodowe połączenie z Android Auto.

Dla wersji RX 450h+ z hybrydą plug-in oraz RX 350h z samoładującą zelektryfikowaną hybrydą dostępne są następujące warianty wyposażenia: ELEGANCE, BUSINESS, PRESTIGE, F SPORT Design i OMOTENASHI. Z kolei dla RX 500h z turbodoładowaną hybrydą do wyboru masz dwa warianty: F SPORT lub F SPORT EDITION.

Lexus wprowadził na rynek hybrydowy model RX 400h w 2005 roku, jako pierwszy elektryfikując segment samochodów premium. Po trzech dekadach i niemal 3 milionach hybryd Lexusa nadal udoskonalamy życie naszych klientów, oferując szeroką gamę zelektryfikowanych modeli.
Dane WLTP. Aby uzyskać więcej informacji na temat nowej procedury WLTP, odwiedź: https://www.lexus-polska.pl/legal/wltp