RX Elegance
RX 350h
Informacje o silniku
Hybryda2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Lexus RX
Lexus RX emanuje elektryzującą mocą w każdym detalu. We wnętrzu czeka na Ciebie zaprojektowany z myślą o zachowaniu uwagi przez kierowcę kokpit Tazuna oraz opcjonalna tapicerka bez użycia skóry naturalnej. Aby w pełni „doświadczyć niezwykłości”, wsiądź do nowego Lexusa RX 450h+ z hybrydą plug-in, Lexusa RX 500h z turbodoładowaną hybrydą lub Lexusa RX 350h z samoładującą zelektryfikowaną hybrydą – i przekonaj się sam, co mamy na myśli.
Śmiała stylistyka
Nowy RX przyciąga wzrok, wyróżniając się wyrazistą, smukłą i dynamiczną sylwetką.
Pionierskie technologie
Wybierz czwartą generację samoładującego zelektryfikowanego napędu hybrydowego Lexusa w RX 350h, zaawansowaną technologię hybrydową plug-in w RX 450h+ albo ekscytujące osiągi RX 500h z turbodoładowaną hybrydą.
Kierowca w centrum
W kokpicie Tazuna z 14-calowym ekranem dotykowym Lexus skupisz się na drodze, a równocześnie odkryjesz precyzję rzemiosła mistrzów Takumi.
Perfekcyjne brzmienie
Zanurz się w wyjątkowej jakości dźwięku systemu Mark Levinson® Premium Surround z 21 głośnikami. Niezwykły komfort zapewni Ci sterowanie klimatem S-Flow.
Pewność i przyjemność z jazdy
Lexus Safety System + działa jak Twój osobisty pomocnik. System ochrony przedkolizyjnej (PCS) potrafi teraz wykrywać motocykle w ciągu dnia, a pieszych także po zmroku.
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid 250 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
2,5 Hybrid Plug-in 309 KM
4X4, E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
E-CVT
Cena
Informacje o silniku
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Cena
Informacje o silniku
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
2,4 T Hybrid 371 KM
4X4, A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Silnik i napęd
4X4
Przekładnia
A/T (6 biegowa)
Cena
Legenda
POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=ac7ecf2e-0f39-4e44-86b2-9db3e1ce6577
Napęd hybrydowy typu plug-in Lexusa łączy zalety czwartej generacji samoładującej hybrydy Lexusa oraz technologii pojazdów elektrycznych (EV). Symbol „+” w nazwie RX 450h+ odnosi się do wyjątkowo wydajnego litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego oraz imponującego zasięgu w trybie elektrycznym. W przeciwieństwie do standardowych hybryd plug-in po rozładowaniu baterii Lexus RX 450h+ automatycznie przechodzi w wydajny tryb hybrydowy, odzyskując energię podczas jazdy.
Cztery tryby jazdy RX 450h+ zapewniają płynność i przyjemność z jazdy. Domyślny tryb EV maksymalnie wykorzystuje baterię, pozwalając przejechać nawet do 70 km (w cyklu mieszanym, do 90 km w mieście). Zaawansowany litowo-jonowy akumulator trakcyjny o pojemności 18,1 kWh pozwala na niemal bezgłośną jazdę w trybie elektrycznym z prędkością do 135 km/h.
W trybie Auto EV/Hybrid, w zależności od stopnia wciśnięcia pedału przyspieszenia, mocny silnik benzynowy uruchamia się płynnie, zapewniając dynamiczne, liniowe przyspieszenie dokładnie wtedy, gdy tego potrzebujesz, umożliwiając osiągnięcie prędkości 100 km/h w zaledwie 6,5 sekundy.
Gdy musisz szybko naładować baterię, np. przed wjazdem do strefy bezemisyjnej, możesz użyć trybu Battery Charging, by uzupełnić energię.
Technologia czwartej generacji samoładującej zelektryfikowanej hybrydy Lexusa zapewnia, że gdy poziom naładowania baterii spadnie, system automatycznie przełączy się w tryb hybrydowy, zapewniając pełną moc pojazdu.
Aby zapewnić maksymalny zasięg i wydajność, możesz naładować baterię za pomocą domowej stacji ładowania Lexusa lub w publicznym punkcie ładowania. Aplikacja Lexus Link+ pomoże Ci znaleźć stacje, ich dostępność oraz koszt ładowania w całej Europie.
* Dane według WLTP
** Zasięg WLTP
Test WLTP przeprowadzany jest w warunkach laboratoryjnych (23°C, klimatyzacja wyłączona, jazda na hamowni podwoziowej) i umożliwia porównanie różnych modeli elektrycznych (BEV). Rzeczywisty zasięg i efektywność mogą się różnić, a ich znajomość pomaga lepiej poznać swój samochód.
Podczas ruszania i przy niższych prędkościach, mocny przedni silnik elektryczny (oraz tylny silnik elektryczny w wersji z napędem na cztery koła) zasila Lexusa RX 350h energią elektryczną zgromadzoną w akumulatorze trakcyjnym. W tym trybie możesz cieszyć się niemal bezgłośną, w pełni elektryczną jazdą na krótkim dystansie.
Hybrydy Lexusa zapewniają cichą i relaksującą podróż. Przy wyższych prędkościach uruchamia się płynnie działający silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra, wspierany w razie potrzeby przez silnik(i) elektryczny(e). Gdy silnik pracuje optymalnie, nadwyżka mocy wykorzystywana jest do ładowania akumulatora trakcyjnego. Obok niskiego zużycia paliwa i emisji, idealny balans napędu benzynowego i elektrycznego gwarantuje wyjątkową przyjemność z jazdy, charakterystyczną dla Lexusa RX 350h.
Hybrydy Lexusa zapewniają niezwykłą przyjemność z jazdy. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenia silnik(i) elektryczny(e) natychmiast wspomagają silnik benzynowy 2,5 litra. Dzięki temu uzyskujesz natychmiastowy przypływ mocy, zapewniający szybkie i płynne przyspieszenie dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebujesz.
Przy zwalnianiu, toczeniu się lub zatrzymaniu, silnik benzynowy często wyłącza się niemal niezauważalnie. Podczas hamowania lub gdy zdejmujesz nogę z pedału przyspieszenia, hamowanie regeneracyjne odzyskuje energię kinetyczną (traconą w zwykłych autach). Lexus RX 350h przekształca ją w energię elektryczną magazynowaną w akumulatorze trakcyjnym, razem z energią wytwarzaną podczas jazdy z większą prędkością, dzięki czemu nie musisz podłączać auta do ładowania.











