Szybka nawigacja

NAPĘDZANY INTUICJĄ

Ze współdziałania człowieka i maszyny powstać mogą rzeczy niezwykłe. Dlatego scenariusz reklamy telewizyjnej nowego Lexusa ES — samochodu, który przewiduje polecenia kierowcy — został napisany w całości przez sztuczną inteligencję, a reklamę zrealizował człowiek, wybitny reżyser.

CZŁOWIEK I MASZYNA

Film to poruszająca ilustracja potęgi myśli technicznej i designu, dzięki której nowy Lexus ES jest jak dotąd najbardziej intuicyjnym spośród naszych modeli.

GOTOWY DO REAKCJI

Innowacyjna konstrukcja podwozia nowego Lexusa ES sprawia, że prowadzenie tego samochodu jest niezwykle intuicyjne. Wyrafinowane rozwiązania techniczne wspomagają kierowcę w podejmowaniu decyzji, stwarzając uspokajający efekt przewidywalności połączony z szybkimi reakcjami na każdy ruch. Jednocześnie system podążania za pasem ruchu (LTA) jest dopełnieniem intuicji kierowcy, ułatwiając utrzymanie pojazdu na pasie w gęstym ruchu i przy niższych prędkościach.

GOTOWY CHRONIĆ

Nowy ES wyposażony jest w pakiet Lexus Safety System +. System ten wspomaga kierowcę, zapewniając mu lepszą orientację w sytuacji, ułatwia podejmowanie decyzji i kierowanie samochodem w różnych warunkach i w szerokim zakresie prędkości. Rozwiązania techniczne zastosowane w Lexusie ES — będąc dopełnieniem zmysłów człowieka — aktywnie pomagają uniknąć kolizji.

TWÓRCZE WSPÓŁDZIAŁANIE SZTUCZNEJ INTELIGENCJI I CZŁOWIEKA

By sztuczna inteligencja mogła stworzyć oryginalny scenariusz reklamy, potrzeba było mnóstwa danych, badań i analiz. Gotowy scenariusz trafił do wybitnego reżysera, Kevina MacDonalda, na którym spoczęło zadanie ożywienia tej historii na ekranie. Dla wszystkich uczestników projektu praca ze scenariuszem stworzonym przez sztuczną inteligencję okazała się doświadczeniem, które zmieniło dotychczasowe wyobrażenia o możliwościach istniejących na styku sztuki i techniki.