Skip to Main Content (Press Enter)
Szybka nawigacja
loaded content

NX

PRZYSZŁOŚĆ W TWOICH RĘKACH

Już od
234 100 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 234 100 zł
Od 1 590 netto zł/mc
w Najmie KINTO ONE
Od 2 111 brutto zł/mc
w Leasingu Konsumenckim
  • WERSJA PLUG-IN

    LEXUS NX 450h+

    3a-NX-450h+_plugin_cut
  • NAJLEPSZE Z DWÓCH ŚWIATÓW

    Samochody z napędem hybrydowym plug-in Lexusa łączą zalety klasycznych hybryd z pojazdami elektrycznymi bez ograniczeń tych ostatnich. Ładowane z gniazdka, działają jak „elektryk” – są ciche, błyskawicznie reagują na wciśnięcie pedału przyspieszenia, a ich eksploatacja wiąże się z niewielkimi kosztami (szczególnie jeśli mamy instalację fotowoltaiczną). Jednocześnie dzięki obecności wydajnego silnika benzynowego zapewniają pełną swobodę zarówno w zakresie zasięgu, jak i prędkości przejazdu. Charakteryzują się przy tym zużyciem paliwa na poziomie nawet nieco ponad 1 l/100 km oraz niską emisją CO2.

    IMPONUJĄCE OSIĄGI

    Wyposażony w napęd hybrydowy plug-in Lexus NX 450h+ dysponuje mocą 309 KM, co przekłada się na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,3 s. Potężne 2,5-litrowe silniki benzynowe współpracują z silnikami elektrycznymi i baterią litowo-jonową o pojemności aż 18,1 kWh. W trybie czysto elektrycznym (EV) zapewnia ona wiodący w klasie zasięg 70–90 km, który idealnie sprawdza się w miejskiej jeździe.

    WIĘKSZA ELASTYCZNOŚĆ

    W podróży zasięg to nie problem. Kiedy w trybie elektrycznym bateria rozładuje się do poziomu ok. 20%, samochody zamieniają się w klasyczne hybrydy z silnikiem benzynowym. Zachowują przy tym praktycznie te same osiągi, co w pełni naładowane. Można zapomnieć o ograniczeniach znanych z samochodów wyłącznie elektrycznych. Nie trzeba nawet ładować baterii z sieci przed dłuższą trasą, choć częściowo zredukuje to oszczędności i korzyści wynikające z zerowej emisji.

LEXUS NX

NAJWYŻSZY KOMFORT I PRZYJEMNOŚĆ JAZDY

Lexus NX to spektakularny SUV, który od pierwszego kontaktu wzbudza pozytywne emocje. Z zewnątrz można zauważyć odważny design, misterny grill i pewną siebie sylwetkę. Rusz w drogę Lexusem NX 450h+ z napędem hybrydowym plug-in lub NX 350h z samoładującym się napędem hybrydowym aby przekonać się, jak jeździ wzór nowoczesnej elektryfikacji samochodów.

arrow right
arrow left
  • Lexus NX parked within a structure

    EKSCYTUJĄCY STYL

    Smukłe i dynamiczne nadwozie Lexusa NX wyznacza nowy punkt odniesienia dla stylu samochodów klasy premium.

  • Two people sat in a Lexus NX

    EKSKLUZYWNE I KUNSZTOWNE WYKONANIE

    Kokpit Tazuna pomaga skupić się na drodze, a przy tym jest kunsztownie wykonany przez mistrzów rzemiosła Takumi.

  • Lexus NX drivers cockpit

    INTELIGENTNY KONTAKT Z KIEROWCĄ

    Nowe cyfrowe zegary i duży, 14-calowy ekran dotykowy Lexus Link Multimedia podkreślają nowoczesny wizerunek samochodu.

  • Lexus NX plugged into a wallbox charger

    ZAWSZE W AWANGARDZIE

    NX 350h z samoładującym się napędem hybrydowym 4. generacji oferuje jeszcze większą moc i efektywność, a NX 450h+ wyznacza nowy standard w dziedzinie hybryd plug-in.

  • A person sat in a Lexus NX

    W OTOCZENIU ZMYSŁOWEGO LUKSUSU

    Wnętrze Lexusa NX to idealna przestrzeń, żeby doświadczyć jakości 17- głośnikowego systemu audio Mark Levinson® Premium Surround, a klimatyzacja S-Flow zadba o poczucie komfortu wszystkich podróżujących.

  • Lexus NX steering wheel

    PODRÓŻ W POCZUCIU BEZPIECZEŃSTWA

    Lexus Safety System + jest niczym osobisty „drugi pilot”, na którego zawsze można liczyć. Na przykład najnowszy system ochrony przedzderzeniowej potrafi teraz wykrywać motocykle za dnia i pieszych nocą.

  • Lexus NX e-Latch door handle

    BEZPIECZNIE W MIEŚCIE

    Nowością w Lexusie NX jest system bezpiecznego wysiadania, który uniemożliwia otwarcie drzwi, gdy z tyłu zbliża się pojazd, na przykład rower.

PRZEGLĄDAJ DOSTĘPNE WERSJE

Wybierz

Hybryda

NX Elegance

NX 350h FWD

NX Elegance

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X2

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX Business

NX 350h FWD

NX Business

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X2

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX Prestige

NX 350h FWD

NX Prestige

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X2, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X2

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX Elegance

NX 350h AWD

NX Elegance

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX Business

NX 350h AWD

NX Business

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX Prestige

NX 350h AWD

NX Prestige

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX F SPORT

NX 350h AWD

NX F SPORT

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX Overtrail

NX 350h AWD

NX Overtrail

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

NX Omotenashi

NX 350h AWD

NX Omotenashi

Informacje o silniku

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda

2,5 Hybrid 243 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

NX Prestige

NX 450h+ AWD

NX Prestige

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

NX Overtrail

NX 450h+ AWD

NX Overtrail

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

NX F SPORT

NX 450h+ AWD

NX F SPORT

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

NX Omotenashi

NX 450h+ AWD

NX Omotenashi

Informacje o silniku

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Hybryda plug-in

2,5 Hybrid Plug-in 309 KM

4X4, bezstopniowa skrzynia biegów

Selected engine

Silnik i napęd

4X4

Przekładnia

bezstopniowa skrzynia biegów

Legenda

StandardOpcjonalneNie dotyczy

POST https://dxp-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451

STYL PRZYSZŁOŚCI

ZACHWYCAJĄCY DESIGN

Projekt nadwozia Lexusa NX to fuzja witalności, innowacyjnych technologii i modnego stylu, która oddziałuje nie tylko poprzez wizualną estetykę. W wyniku ścisłej współpracy naszych projektantów i inżynierów powstał samochód wyjątkowo stabilny, o znakomitych właściwościach aerodynamicznych. Tak definiujemy „użyteczne piękno”. Ekscytujące jest także wnętrze, gdzie oryginalny kokpit „Tazuna” — z najważniejszymi wskaźnikami i elementami sterującymi rozmieszczonymi wokół kierowcy — daje pewność kontroli nad pojazdem i pozwala poczuć przyjemność z jazdy.

A person walking past a parked Lexus NX
TECHNOLOGIA HYBRYDOWA

DLACZEGO ELEKTRYFIKACJA JEST WAŻNA?

Jesteśmy przekonani, że elektryfikacja pojazdów ma zasadnicze znaczenie dla ograniczania emisji gazów cieplarnianych. W 2005 roku miała miejsce premiera modelu RX 400h — pierwszego na świecie zelektryfikowanego samochodu luksusowego — i od tamtej pory Lexus nieustannie rozwija i upowszechnia napędy hybrydowe: samoładujące zelektryfikowane i typu plug-in. Ograniczenie emisji przez nasze samochody to nie wszystko. Do 2050 r. wszystkie zakłady produkcyjne Lexusa obniżą swoją emisję CO2 do poziomu jeszcze niższego niż obecny i znacząco zmniejszą zużycie wody.

Lexus NX drivers cockpit
LEXUS NX

HYBRYDY LEXUSA: SAMOŁADUJĄCE I TYPU PLUG-IN

Lexus NX z najbardziej zaawansowanym napędem hybrydowym plug-in lub samoładującym zelektryfikowanym napędem hybrydowym jest bardziej ekonomiczny i efektywny niż odpowiedniki z silnikami benzynowymi lub Diesla. Klasyczny napęd hybrydowy Lexusa to owoc prawie 20 lat doświadczeń w dziedzinie elektryfikacji. Zapewnia Lexusowi NX 350h większą moc i lepsze przyspieszenie. Z kolei NX 450h+ wyznacza nowy punkt odniesienia dla hybryd plug-in. Imponuje nie tylko zasięgiem miejskiej jazdy w trybie EV, mocą i dynamicznym przyspieszeniem. Ten samochód w istocie na nowo definiuje ten innowacyjny typ napędu.

  • A Lexus NX 450h+ charging outside a property

    SAMOŁADUJĄCA ZELEKTRYFIKOWANA HYBRYDA

    LEXUS NX 350h
    Lexus NX 350h driving across a bridge

    USŁUGI DODATKOWE

    Poznaj nasze usługi, aby cieszyć się spokojem, wysoką jakością i swobodą jazdy.

    CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

    1. Wszystkie modele 11

    Tak. Z napędem hybrydowym plug-in oraz samoładującym zelektryfikowanym napędem hybrydowym.

    W PEŁNI ELEKTRYCZNY PRZY NIŻSZYCH PRĘDKOŚCIACH

    Podczas ruszania i jazdy z niewielką prędkością potężny przedni silnik elektryczny (i silnik tylnej osi w modelach z napędem na wszystkie koła) sprawnie rozpędza Lexusa NX 350h, czerpiąc energię elektryczną z akumulatora napędu. Na tym etapie jazdy, na krótkim odcinku, napęd jest w 100% elektryczny i niemal bezgłośny.

     

    NIEMAL BEZGŁOŚNY PRZY PRĘDKOŚCIACH PODRÓŻNYCH

    Lexusy z samoładującym się napędem hybrydowym są ciche i przyjemne w prowadzeniu. Przy wyższych prędkościach do akcji po cichu włącza się 2,5-litrowy silnik benzynowy, który nadal w razie potrzeby wspomagany jest przez silnik lub silniki elektryczne. Gdy silnik spalinowy pracuje z optymalną prędkością obrotową, nadwyżki energii mogą być wykorzystywane do ładowania akumulatora. Taki niemal idealny rozdział mocy napędu benzynowego i elektrycznego nie tylko zapewnia niski poziom emisji i oszczędność paliwa, lecz także sprawia, że Lexusa NX 350h prowadzi się wyjątkowo przyjemnie.

     

    SZYBKIE, LINIOWE PRZYSPIESZANIE

    Samoładujące się hybrydy Lexusa są bardzo przyjemne w prowadzeniu. Gdy kierowca zdecydowanie naciśnie pedał przyspieszenia, napęd elektryczny Lexusa NX od razu zaczyna wspomagać silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra. Od obu silników pojazd otrzymuje „zastrzyk” momentu obrotowego pozwalający na natychmiastowe, liniowe przyspieszanie.

     

    HAMOWANIE REGENERACYJNE, BEZ ŁADOWANIA Z ZEWNĄTRZ

    Podczas wytracania prędkości, jazdy z rozpędu i po zatrzymaniu pojazdu silnik benzynowy często dyskretnie wyłącza się. W czasie hamowania lub gdy zdejmujesz nogę z pedału przyspieszenia, układ hamowania regeneracyjnego odzyskuje energię kinetyczną samochodu (marnotrawioną w tradycyjnych pojazdach). NX 350h przekształca ją w energię elektryczną i gromadzi w akumulatorze napędu hybrydowego. W podobny sposób gromadzona jest energia wytwarzana podczas jazdy z większymi prędkościami. W rezultacie samochód nie potrzebuje ładowania z zewnętrznego źródła.

    Nasz hybrydowy napęd plug-in Lexusa łączy w sobie zalety samoładującej się hybrydy 4. generacji* i napędu elektrycznego (EV) Lexusa. Symbol „plus” w nazwie NX 450h+ to nawiązanie do litowo-jonowego akumulatora o zwiększonej mocy i wyjątkowo dużego zasięgu w trybie EV. Jednak — w odróżnieniu od konwencjonalnego auta elektrycznego — gdy wyczerpie się energia w akumulatorze, Lexus RX 450h+ przełącza się w efektywny tryb samoładującego się napędu hybrydowego i ładuje akumulator w trakcie jazdy.

     

    ZASIĘG W TRYBIE EV

    Kierowca Lexusa NX 450h+ ma do dyspozycji cztery tryby jazdy, dzięki którym każda podróż jest płynna i przyjemna. W domyślnym trybie EV samochód stara się jak najwięcej korzystać z akumulatora, pozwalając na pokonanie dystansu sięgającego 74 km** (cykl mieszany, do 97 km** w cyklu miejskim). W tym trybie samochód wykorzystuje zaawansowany akumulator litowo-jonowy o pojemności 18,1 kWh, wyróżnia się niemal bezgłośną pracą napędu elektrycznego, a także pozwala rozwinąć prędkość nawet 135 km/h.

     

    PRZYSPIESZENIE NA KAŻDE ŻĄDANIE

    W trybie Auto EV/Hybrid i w zależności od siły naciśnięcia pedału przyspieszenia potężny silnik benzynowy błyskawicznie budzi się do życia i zapewnia sprawne, liniowe przyspieszenie, pozwalając osiągnąć prędkość 100 km/h w zaledwie 6,3 sekundy.

     

    ŁADOWANIE PODCZAS JAZDY

    Jeśli pilnie musisz doładować akumulator, na przykład aby wjechać do strefy zeroemisyjnej, możesz wykorzystać do tego tryb Battery Charging.

     

    DOŚWIADCZENIE, ZA KTÓRYM STOI 2,5 MILIONA HYBRYD

    Jeśli w trybie EV lub Auto EV/Hybrid poziom naładowania akumulatora spadnie poniżej granicznej wartości, samochód przełączy się w superoszczędny tryb hybrydowy (wykorzystujący samoładujący się napęd hybrydowy 4. generacji*), aby umożliwić dalszą jazdę bez ograniczeń.

     

    ŁADOWANIE W DOMU I POZA DOMEM

    Aby mieć do dyspozycji jak największy zasięg w trybie EV, warto ładować akumulator z własnej ładowarki domowej Lexusa lub w publicznych stacjach ładowania. Aplikacja Lexus Link+ wskazuje lokalizację i dostępność stacji ładowania na terenie całej Europy, a nawet informuje o kosztach ładowania w przeliczeniu na kilometr jazdy.

     

    * Wartości wg WLTP. Więcej informacji o nowej metodzie testowania WLTP można znaleźć na stronie: www.lexus-polska.pl/legal/wltp

     

    ** Zasięg WLTP

    WLTP to oficjalny test wykonywany w warunkach laboratoryjnych (23°C, wyłączona klimatyzacja, pojazd na hamowni), który umożliwia porównywanie różnych pojazdów BEV na podstawie tych samych kryteriów. Wszystkie pojazdy BEV w testach WLTP mają inny zasięg niż w warunkach rzeczywistych. Zasięg według WLTP jest standardowym elementem specyfikacji, natomiast zasięg wyświetlany przez wskaźniki pojazdu i zużycie energii zależą od różnych czynników. Rozumiejąc te czynniki, klienci mogą w pełni wykorzystać potencjał swoich pojazdów.

    *Wartości wg WLTP. Więcej informacji na temat nowej metody testowania WLTP można znaleźć na stronie:: https://www.lexus-polska.pl/legal/wltp