1. Nowe samochody
  2. Joy Crookes
LEXUS UX

JOY CROOKES ZAPRASZA NA PRZEJAŻDŻKĘ PEŁNĄ WRAŻEŃ

  • Joy Crookes, brytyjska piosenkarka, kompozytorka i instrumentalistka, została ambasadorką najnowszego Lexusa UX.
  • Kampania zbiega się z premierą nowego kompaktowego crossovera UX, jednego z najlepiej sprzedających się modeli Lexusa w Europie.
  • Przebój Joy, „Feet Don’t Fail Me Now”, jest muzycznym motywem spotu telewizyjnego.
  • Europejska kampania wystartowała 12 września 2022 r

Lexus rozpoczął kampanię promującą nowy model Lexusa UX, której twarzą i głosem jest Joy Crookes, światowej sławy artystka nominowana do prestiżowych nagród BRIT i Mercury.

Ta współpraca oznacza zwrot strategii promocyjnej w kierunku młodszej, bardziej zróżnicowanej i społecznie zaangażowanej grupy odbiorców. Crookes jako ambasadorka marki, a zarazem symbol nowego użytkownika Lexusa, redefiniuje współczesne pojęcie luksusu i stylu.

Wyrazisty styl artystki to starannie dobrana kompozycja odniesień kulturowych i historycznych inspirowana różnorodnością południowego Londynu, w którym artystka dorastała. Ta wyjątkowa estetyka silnie przemawia do odbiorcy w każdym z utworów Joy, która nie obawia się kwestionować granic wizualnej ekspresji, a jednocześnie świadomie nawiązuje do swojej przeszłości. Joy Crookes wykorzystuje popularność, by zwracać uwagę na sprawy bliskie jej sercu, w tym zrównoważony rozwój, a zwłaszcza dostęp przyszłych pokoleń - urodzonych w każdym zakątku świata - do naturalnych przestrzeni.

 

Nową kampanię zbudowano wokół idei „energia, która Cię napędza”, a Lexus UX jest w niej przestrzenią, w której Joy spełnia swoje dziecięce marzenie, zostając światowej sławy piosenkarką. Wehikułem dla twórczości i dynamicznego stylu życia Joy jest jej ukierunkowana energia i głębokie zaangażowanie - to właśnie te dwa czynniki nieustannie popychają ją do działania.

Treści kampanii z udziałem Joy oparte są na kilku oryginalnych pomysłach, a ich wspólnym motywem jest Lexus UX jako pojazd, w którym artystka chłonie wrażenia z miasta i jego otoczenia. Ta koncepcja ożywa w czterech krótkich filmach. Wyruszamy w ekscytującą podróż w towarzystwie Joy - najpierw na plażę, a później przez tętniącą życiem metropolię - by podkreślić techniczne zaawansowanie Lexusa UX i fantastyczne wrażenia z jazdy tym samochodem. W pojeździe zaprojektowanym według idei ciągłej ewolucji Joy z przyjemnością odkrywa miejski świat, korzystając z szybszego i bardziej intuicyjnego systemu multimedialnego Lexus Premium Navigation, który oferuje asystę głosową „Hey, Lexus” i pobiera aktualizacje z chmury. Dźwiękowym tłem dla filmów jest soundtrack kampanii, „Feet Don’t Fail Me Now”.

Udoskonalona integracja Lexusa UX ze smartfonem sprawia, że aplikacje są wyświetlane na nowych ekranach dotykowych - HD o przekątnej 12,3 cala albo 8-calowym - które dla wygody interakcji umieszczono teraz bliżej kierowcy. Z kolei nowa aplikacja Lexus Link daje dostęp do usług sieciowych i podnosi komfort korzystania z pojazdu za sprawą inteligentnych funkcji, takich jak zdalne sterowanie klimatyzacją czy blokowanie/odblokowywanie zamków. By w nowej kampanii wykorzystać skalę i różnorodność społecznościowych zasięgów Joy, przygotowano treści specjalnie na Instagrama i TikToka — skierowane do nowego kręgu odbiorców, którzy chętnie korzystają z tych mediów.

Wśród innych ważnych cech Lexusa UX i wprowadzonych zmian zwraca uwagę nowa klasa wyposażenia F Sport Design, obejmująca sportowe akcenty stylizacji nadwozia, a także układ korekcji sztywności zawieszenia (Adaptive Variable Suspension, AVS) oraz sportowe amortyzatory poprzeczne, stanowiące wyposażenie standardowe Lexusa UX F SPORT. Nowy kolor lakieru, opcje dwukolorowego nadwozia i szeroki wybór tapicerek to fantastyczna propozycja dla klientów, którzy poszukują spersonalizowanych wrażeń i cenią filozofię Omotenashi, z której słynie Lexus.

Nowy UX ma także udoskonalony pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System + z ulepszonym systemem ochrony przedzderzeniowej (Pre-Collision System), asystentem skrętu na skrzyżowaniu (Intersection Turning Assist), który pomaga w bezpiecznym wykonaniu manewru skrętu w lewo i w prawo, a także z funkcją awaryjnego wspomagania układu kierowniczego (Emergency Steering Assist) pomagającą ominąć przeszkodę bez opuszczania swojego pasa ruchu.

Joy Crookes: „Kreatywność pod każdą postacią daje mi energię i mnie inspiruje. Pracując przy kampanii reklamowej nowego UX, mogłam z bliska doświadczyć, co tak naprawdę znaczy najwyższa jakość wykonania i kreatywność Lexusa. UX to samochód, poprzez którego każdy może wyrazić siebie. Ja sama z radością dzielę się emocjami poprzez muzykę, modę oraz sztukę i jestem wdzięczna Lexusowi, że dał mi ku temu kolejną możliwość”.

Pascal Ruch, wiceprezes Lexus Europe, zauważa: „Pasja i niesamowita energia, która napędza kreatywność, design i zrównoważony rozwój to cechy, które łączą Joy i Lexusa. Ma ona wyjątkowy styl oraz bardzo wyrazistą osobowość, co czyni z niej idealną ambasadorkę nowego Lexusa UX”.

 

Więcej informacji na stronie: https://www.lexus.eu/car-models/ux/all-new-ux/

 

Informacja prasowa o światowej premierze jest dostępna na stronie: https://newsroom.lexus.eu/lexus-ux-upgrades-deliver-new-tech-improved-handling-and-more-choice/

 

#Lexus     #LexusUX     #LexusXJoyCrookes    #ExperienceAmazing