2018 lexus cnn article img 001

CNN INTERNATIONAL COMMERCIAL I LEXUS ROZPOCZYNAJĄ WSPÓŁPRACĘ

  • Lexus nawiązał z CNN International Commercial (CNNIC) współpracę w zakresie cyfrowych treści. Przedmiotem współpracy będzie promowanie jednej z fundamentalnych wartości Lexusa, tradycyjnej japońskiej gościnności – Omotenashi oraz jej roli w sektorze dóbr luksusowych na całym świecie.

    MISTRZOWIE DOZNAŃ

    Sponsorowana seria dokumentów CNN Style, ‘Masters of Experience’ („Mistrzowie doznań”), prezentuje integralne elementy DNA Lexusa – wyrafinowanie, wiedzę i doświadczenie oraz mistrzostwo wykonania, które leżą u źródła najbardziej niezwykłych przeżyć. Wizją marki Lexus jest tworzenie wspaniałych doznań dzięki przekształceniu w duchu Omotenashi funkcjonalności w emocje, osiągów w pasję, a technologii w wyobraźnię. Zasada Omotenashi, polegająca na przewidywaniu oczekiwań gości jeszcze zanim się pojawią, leży u podstaw zadowolenia klientów Lexusa. Kolekcja sześciu filmów i ośmiu programów multimedialnych obejmuje szczegółową relację z degustacji 32 dań z menu szwedzkiej restauracji Fäviken nagrodzonej trzema gwiazdkami Michelin oraz reportaż z podróży japońskim pociągiem Seven Star. Przedstawiane historie pokazują, jak rosnąca na całym świecie rzesza klientów szuka nowych wrażeń i poszerza granice swej wyobraźni.
  • 2018 lexus cnn article img 002

    PIONEERING SPIRITS

    Interaktywne dokumenty stworzone przez należące do CNNIC studio Create znajdą się w centrum treści ‘Pioneering Spirits’. Prezentowane są tam historie ludzi, którzy wznoszą się ponad przeciętność w sztuce i wynalazczości, od mistrzów rzemiosła Takumi i mającej trzystuletnią historię techniki ręcznego szlifowania kryształowego szkła kiriko, użytego w nowym Lexusie LS, po nowatorską technologię tworzenia nowych przestrzeni dźwiękowych.

    Sponsorowane, opatrzone marką Lexus treści będą promowane na platformach CNN Digital i kierowane do określonych grup odbiorców w mediach społecznościowych za pomocą wyspecjalizowanych narzędzi CNN AIM (Audience Insight Measurement) i Turner Launchpad. Kampania koncentrować się będzie wokół nowego Lexusa LS, którego wyrastające z pionierskiego ducha rozwiązania techniczne i design zostały stworzone, by ustanowić nowy standard luksusowych samochodów przyszłości.

  • 2018 lexus cnn article img 003

    PRZEZ PRYZMAT OMOTENASHI

    Petra Malenicka, wiceprezydent ds. sprzedaży reklam na Europę i Ameryki w CNN International Commercial, powiedziała: – „Cieszymy się ze strategicznej współpracy z Lexusem w ramach tego projektu i z możliwości pokazania wartości marki Lexus przez pryzmat Omotenashi. Bogate połączenie narracji CNN, dokumentalnych treści klasy premium oraz szerokiego zasięgu zapewnią marce Lexus mocny rezonans wśród docelowych widowni na wszystkich najważniejszych rynkach”.